Gå til innhold

Store kondomer?


MrBigBuskerud

Anbefalte innlegg

Jeg har pleid å kjøpe Worlds Best King Size XXL på kondomeriet. Til tross for navnet er den bare litt over normal (sorterer under Large og ikke XL). Men den har ganske tynn gummi, og det er en fordel. Det finnes XL størrrelser fra f.eks. My Size og Pisante, men de har igjen tykkere gummi.

 

Mitt første tips er derfor å gå for de som har 0.06 i tykkelse i tillegg til å ha litt større omkrets, og unngå de med 0.07 uansett om de virker større ellers. Jeg går heller litt ned i størrelse for å få mer komfort. Bør bare være litt obs på at små kondomer lettere kan "skrelles av" og ende opp som "missing in action". ;)

 

For latexfri: Skyn Large har samme omkrets som Worlds Best King Size XXL (bredde 56). Den fungerer bra! Det viktigste med latexfri dersom man er grovt utrustet er å bruke de som er elastisk nok. RFSU Naked har bredde 58, men siden den ikke er elastisk er den aaaaaalt for liten. Skyn er mindre på papiret, men er likevel større i praktisk bruk. Dette forstår ikke apotekene, dessverre. Spør du etter stor latexfri så kommer de med de mest ubrukelige som ikke engang er mulig å få på. Tydelig at de aldri har testet det de selger på ekte store størrelser og ikke vet hva som skal til for de som har mer enn vanlig.

 

Så mitt andre tips er å ikke spørre om råd på apoteket. Det aner ikke hva de driver med på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superbull

Jeg må si jeg er positivt overrasket over RFSU Grande big and wide. Jeg har lyst å prøve skyn og har noen liggende men ikke prøvd enda. Grande føles romslig og den er tynn nok. Samtidig god kvalitet. Den har passform litt over gjennomsnittet og passe lang så man ikke risikerer at den sklir av og søler noe inni fruen:) Det er jo ikke noe lurt. :) Den føles silkemyk og supertynn så man får en god følelse begge to.

Det beste er selvsagt uten og komme inni henne, men da bør man være forsiktig, ha bygd opp tillit og være sykdomsfri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Pasante super king. De er riktignok 0,07 i tykkelse, men passformen med romslig hode og 120mm i omkrets og 200mm i lengde passer meg best. Helt ok pris og enkelt å kjøpe på nett på kondomvarehuset.no. Vil uansett anbefale å prøve der meste før du finner favoritten. Du bør uansett bruke naturell så både hotwifen og cucken ser størrelsen på ladningen når du trekker deg ut.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den føles silkemyk og supertynn så man får en god følelse begge to.

 

RFSU Grande er 0.07 og 55 mm i bredde. Så den er nok verken spesielt stor eller tynn, objektivt sett. De supertynne er 0,05, og de finnes ikke for store størrelser. For å sette bredden i perspektiv er normale kondomer 50-54, mens de aller største er 69 mm. Latex er elastisk, så passform kan sannsynligvis spille en like stor rolle som størrelsen. RFSU Grande kan derfor sikkert være fin selv om man er stor. Individuelt hvordan det kjennes. :)

 

Tilgjengelighet har også noe å si. RFSU Grande er vel standard "stor" størrelse på mange Apotek, og den er derfor et forståelig valg for mange som er større enn vanlig. Men den velges nok helst fordi apotekene har elendig utvalg i kondomer. Utrolig at de som skal fronte produkter for seksuell helse er så hårreisende dårlig på kondomer. Egentlig ufattelig, når man tenker på hvor mye som investeres i å fortelle viktigheten av kondombruk, og så har de bare A4 størrelser og ubrukelig plast når det gjelder latexfri. Helt uforståelig.

 

Skal man være litt "slem" kan man si at RFSU Grande er laget for at normalt utrustede menn skal få større selvtillitt. Den er nemlig egentlig passelig for en gjennomsnittlig norsk penis, siden skandinaviske menn er litt over snitt i verden på omkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Pasante super king. De er riktignok 0,07 i tykkelse, men passformen med romslig hode og 120mm i omkrets og 200mm i lengde passer meg best. Helt ok pris og enkelt å kjøpe på nett på kondomvarehuset.no. Vil uansett anbefale å prøve der meste før du finner favoritten. Du bør uansett bruke naturell så både hotwifen og cucken ser størrelsen på ladningen når du trekker deg ut.

Lykke til!

 

Herved bestilt, takk for tips. Pasante Unique skal også prøves. RFSU grande og Worlds Best XXL er for trange for meg nederst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...