Gå til innhold

Du vet du har en bra kone når....


TyrogFrøya

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

....når du våkner av rytmiske bevegelser, og etter en kort stund skjønner at kompisen din tar henne forsiktig bakfra mens hun ligger på siden vendt mot meg. Og når jeg vender på hodet, ser jeg et par åpne øyne og en munn som sier: god morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det drikkes i påsken og flere venner er på festen. Du må legge deg tidlig pga jobb dagen etter.

Når du sovner kommer kona og sugerunker deg , gir seg før du kommer, hun går ut til dem andre og du sovner.

Morgenen etter forteller kona at hun knulla sønnen til bestevenninna på soverommet i andre etasje mens du sov i første etasje.

Da var kona 30 år og sønnen til bestevenninna var 19 år.

Hun fortalte at han holdt Max fire minutter, så milf'n smakte.

All den tid han fartet rundt sammen med oss kosa han seg, og trodde at jeg ikke forstod.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 11 måneder senere...

.......når hun på ditt spørsmål "hva ønsker du deg til den store dagen kjære (om det er 30, 40 eller 50 års dagen)?" svarer; To virile Bulls som bruker meg hele kvelden og natten mens du sørger for at vi har det vi trenger av drikke og håndklær og ellers holder deg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

.... når dere sammen finner en mann til henne og avtaler treff samme dag. Før hun går suger hun meg og svelger, drar til ham og det første hun gjør er å kysse han med min smak i munn. Deretter komme hjem, går rett inn i senga og ber meg kjenne hvor våt og åpen hun er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hun forteller deg direkte og åpent at det finnes mange (andre) måter å bidra inn i forholdet på når utstyret ikke er all verden. Som for eksempel mat, vin, klesvask, de gode samtalene, sofakrok&TV serier, de gode samtalene etc. I tillegg få lov til å være med å se på noen ganger og aller best; hun mer enn gjerne runker deg når hun kommer hjem fra treff, fullstendig utkjørt, mens hun forteller deg detaljene..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... når dere sammen finner en mann til henne og avtaler treff samme dag. Før hun går suger hun meg og svelger, drar til ham og det første hun gjør er å kysse han med min smak i munn. Deretter komme hjem, går rett inn i senga og ber meg kjenne hvor våt og åpen hun er..

Deilig å kjenne henne vid, åpen og våt av saftene deres - og så gli inn og blande din sperm med deres safter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

når du ringer dama og spør hva hun gjør ?

Jeg sitter på huk

hvorfor det ?

fordi john slikker fitta mi

har du det godt kjære ?

ja nyter det (mange stønne lyder høres i blandt)

fint du koser deg

jaaaaaa (flere stønne lyder)

hva sjer?

han sjøv meg over på ryggen og satte kuken i fitta mi

puler dere nå ?

jaaaa (klaske lyder høres tydelig)

kos dere da og hils john, vi snakkes litt senere.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...