Gå til innhold

Utrohet eller cuckolding


Danky

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Eg har ett spørremål. Eg har vart entra interessert i andre mæn sin kone siden eg var liten gutt på 14 år och hade min første relation med en awsome jente som vart upptagen med min kompis. Just det att vi tilsammans gjorde något førbjudet å tabu gjorde våren relationer djup på något sætt.

 

Men spørremålet ær altså vis dokker her på forumet ser en klar skilje mellom ka som er cuckolding å ka som er utrohet?

 

Personligen tænker jag att vis en go væn till meg ligger med dama till en annen kompis å "tar over" henne sexuellt så har han inte bara en kona som varit utro utan nettop en kona å gutt som har cuckat honom. (Dette æven vis han inte er helt klar over det)

 

Ka sier ni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleHubby

Driver man med Cuckolding og vet hva det egentlig går ut på, så er utroskap ikke ett tema, siden hun har lov til å ta seg til rette og forteller det så til han, med utroskap i ett slik forhold er jo hele vitsen borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...