TyrogFrøya Skrevet 20. august 2015 Share Skrevet 20. august 2015 Nå som sommeren står for hell og vi går mot høsten, ser det ut som varmen vil holde seg en god stund fremover. Kanskje det vil gi en aktiv høst? Flere som har hatt en rolig sommer, men regner med det tar seg opp når hverdagen og høsten kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
franco Skrevet 20. august 2015 Share Skrevet 20. august 2015 Rolig sommer. Nå som hverdagslivet og høsten kommer så planlegger jeg å fortelle samboer om fantasiene mine. Håper hun blir tent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 21. august 2015 Share Skrevet 21. august 2015 He he, nei sommeren har vært fylt med mye aktivitet for min kjære. Først hadde hun elskern med seg på hytta i 4 uker, hvor jeg bare var nede i litt ovale weekender. Så var han (elskern) med oss til utlandet i 1 uke. så hadde vi 3 uker alene der. Når vi så kom hjem igjen er det weekender hos ham igjen hver helg og bare sex. Så hun har virkelig fått kjørt seg. Ja jeg også da . . . men hun er jo også selverklært nymfoman! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 21. august 2015 Share Skrevet 21. august 2015 Sommeren har ikke vært uten atspredelse, men har fått satt igang høstsesongen skikkelig i god tid før skolestart. Kick off forrige uke, med treff tirsdag, onsdag, torsdag og fredag morgen. Et fantastisk treff denne uka, og nytt treff planlagt til uka. Blir en fin høst, tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekerhardt Skrevet 21. august 2015 Share Skrevet 21. august 2015 blir nok veeeeeeldig bra høst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.