Gå til innhold

Cuckqeen


Jansin

Anbefalte innlegg

Er ikke sikkert jeg forsod spørsmålet riktig, men det ligger jo litt dom/sub der. Sånn jeg tenker må det gjøre det for alle. Men han er ikke dom i forhold til noen andre enn meg... Med han å henne er det vanlig sex, kos osv . Mens jeg gjerne skulle vært sub for hans elskere. Er jo det som blir så vanskelig så lenge vi ikke har noen som er med på det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....sikkert frustrerende for en cuckquean med uforløste fantasier, men også en mildt lattervekkende bakvendt situasjon for de fleste "normale". Ellers er det jo elskerinnen som skal holde det hemmelig for konemor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jag var i förhållande i 9 år och vi hittade en cuckqeen som jag låg med och min tjej såg på. Men det är många år sedan.

 

Mycket mycket svårare att finna en cuckqeen, nästan omöjligt vill jag påstå om man inte dama har kvinnliga bekanta som är kåta på mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...