Jansin Skrevet 26. mai 2015 Share Skrevet 26. mai 2015 Hei! Er det noen Cuckqeens her jeg kan snakke med? Alt jeg finner er for menn :/ Lurer på erfaring hvordan finne en elsker til mannen sin, som vil være med på det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulle Skrevet 26. mai 2015 Share Skrevet 26. mai 2015 Det er sant å si ikke ofte man støter på noen som lever ut denne fetishen. Cuckquean - wiki De fleste tenkelige og utenkelige varianter av cuckold / hotwife har man derimot støtt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansin Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Share Skrevet 26. mai 2015 Det er ikke det nei? Det blir jo akkurat det samme bare motsatt. Får bare levd det ut til en viss grad, så lenge de han koser seg med ikke egentlig vet hva som skjer etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulle Skrevet 26. mai 2015 Share Skrevet 26. mai 2015 Det blir jo akkurat det samme bare motsatt. Sant nok, men likevel. Eller tar det kanskje oftest bare en noe annen form, fx. pakket inn i et Dom/sub-forhold ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansin Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Share Skrevet 26. mai 2015 Er ikke sikkert jeg forsod spørsmålet riktig, men det ligger jo litt dom/sub der. Sånn jeg tenker må det gjøre det for alle. Men han er ikke dom i forhold til noen andre enn meg... Med han å henne er det vanlig sex, kos osv . Mens jeg gjerne skulle vært sub for hans elskere. Er jo det som blir så vanskelig så lenge vi ikke har noen som er med på det her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulle Skrevet 26. mai 2015 Share Skrevet 26. mai 2015 ...nei, det er ikke hvilken som helst elskerinne som tar den rollen du beskriver nå. Du har aldri møtt noen av hans elskerinner ? Eller sett han med en elskerinne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansin Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Share Skrevet 26. mai 2015 Det er ikke det dessverre ... Jeg har møtt noen og snakket med de, men de vet ikke at jeg vet. Har aldri fått se. Bare fått bilder avat de ligger inntil hverandre etterpå osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulle Skrevet 26. mai 2015 Share Skrevet 26. mai 2015 Hehe....sikkert frustrerende for en cuckquean med uforløste fantasier, men også en mildt lattervekkende bakvendt situasjon for de fleste "normale". Ellers er det jo elskerinnen som skal holde det hemmelig for konemor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansin Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Share Skrevet 26. mai 2015 Haha fint du sier det så jeg kan se det på en humoristisk måte. Må innrømme at vi begge har følt oss en smule perverse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulle Skrevet 26. mai 2015 Share Skrevet 26. mai 2015 Det virkelig perverse hadde vært om han fantaserte om en elskerinne og du fantaserte om han med en elskerinne, og dere levde ulykkelig alle deres dager til ende uten noen gang å fortelle hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansin Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Share Skrevet 26. mai 2015 jo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenskbull Skrevet 19. juni 2015 Share Skrevet 19. juni 2015 Jag var i förhållande i 9 år och vi hittade en cuckqeen som jag låg med och min tjej såg på. Men det är många år sedan. Mycket mycket svårare att finna en cuckqeen, nästan omöjligt vill jag påstå om man inte dama har kvinnliga bekanta som är kåta på mannen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 19. juni 2015 Share Skrevet 19. juni 2015 (endret) og ditto for cuckold.... Endret 19. juni 2015 av Kinky6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.