Gå til innhold

Hotwife Skolen


cuckwannabe

Anbefalte innlegg

Jeg tente på bildene, det innrømmer jeg, i dette forumet er det viktig at kvinnenes kåthet, autonomi og egenverd blir respektert. ”Slutty” damer er sexy, men bare når de selv velger det, enten gjennom bevist underkastelse eller som kommanderende sjefer. Dette er ikke en kommentar spesifikt til de siste bildene men til det som generelt blir postet på disse sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tente på bildene, det innrømmer jeg, i dette forumet er det viktig at kvinnenes kåthet, autonomi og egenverd blir respektert. ”Slutty” damer er sexy, men bare når de selv velger det, enten gjennom bevist underkastelse eller som kommanderende sjefer. Dette er ikke en kommentar spesifikt til de siste bildene men til det som generelt blir postet på disse sidene.

 

Jeg valgte nå å se på de to siste innleggene som humor, og sexy var de jo også. Kan ikke ta "Hotwife-skolen" seriøst føler jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotwife Academy of Norway. Joda.. vi har engleskoler allerede, så det er helt greit å utvide tilbudet noe. Så kom igjen med flere innlegg så man kan få litt grunnlag for hvilke tema det er ønskelig at det blir undervist i.

Hva med å starte Bull Academy også ? Som kan gi grundig innføring i ønskelig Bull-aktivitet. Her trenger man input fra jentene her. No bullshit, girls. Kom igjen med Bull-captions.

 

:-) fra Easy og Cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
  • 9 years later...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
mars12 skrev (På 10.2.2022 den 14.08):

Nøt i fulle drag når min tidligere samboer og meg var i swingersklubb og hun hvirkelig slapp fitten løs.. Da var det mange menn som ble glade. ikke minst jeg som sto og så på.

 

Det hørtes deilig ut. Kan du fortelle noen av de tingene du fikk nyte å se på? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
mads_internett skrev (På 13.2.2022 den 19.30):

Det hørtes deilig ut. Kan du fortelle noen av de tingene du fikk nyte å se på? ?

Første gangen vi var i swingersklubben fant vi etter en stund på at vi skulle kose oss litt på en av de store sengene der. Først lå vi å klinte litt. Så satte hun seg på kne til skrevs over ansikte hennes så jeg slikket fitta hennes. Så gled hun mer nedover og jeg sugde på brystene hennes.. Der etter satte hun fitta over den stive kuken min og vi pulte litt.
Nå var det  samlet seg endel tilskuere. Det gikk faktisk overaskende greidt, (vi ble ikke sjenert)  sikkert for mange av dem sto åpenlyst og runket uhemmet. Det var også damer blandt tilskuerne. Så fant dama mi på at nå ville hun suge kuken min. Hun aket seg ytterligere nedover sengen og sto på kne med den nakne rumpa opp og munnen over kuken min. Det var deilig, og jeg lukket øynene og nøt det som sjedde i mangen påsyn. 
Det var og ganske dempet belysning. 
Da jeg etter en stund kikket på dama som ivrig sugde kuken min så jeg at det var en nærgående mann like bak henne.   Jeg bøyde meg litt mot henne og hvisket til henne: "nå tror jeg du må være forsiktig med fitta di, det er en som er ganske nær deg nå"  Da løftet hun munnen fra kuken min, smilte og sa; "FORSENT. han der har knullet meg en god stund allrede. Jeg fikk da noen merkelige føleser, både gode og dårlige, varme og kalde på samme tid.
Jeg spurte fortvilet en som sto rett på siden om han som pulte brukte kondom,, Joda han forsikret meg om at alle brukte kondom her.   
Etter  jeg hadde oppdaget hva som foregikk ble det ikke lenger noe diskret knulling, mannen bak henne øket tempoet og dama mi  stønnet høyt og  skrek om kuk. Det resulterte i at sikkert 8 -10 menn der tok henne etter tur.   Da hun hadde blitt tatt bakfra en stund slang hun seg over på ryggen, skrevet med bena opp i luften og ropte:   " mer kuuuk", Jeg følte meg som en flue på veggen der jeg lå på siden av mens hun ble tatt av mange etter tur. 


Senere.
Det var når mange naknemenn sto  og så inn gjennom et vindu til et rom med en seng der noen knullet.
Hun gikk da bort til denne gruppen "for hun ville  gjærne se inn vinduet" hun også.
Dere kan jo tenke dere hvordan det gikk når en naken dame presser deg inn i mellom flere nakne menn som ser på noen som knuller..  Siden det heldigvis var veldig påbudt med bruk av kondom der var det også kondomdispensere over alt nesten. Også her..   Når hun hadde blit berørt av stive kuker rundt hoftene sine en liten stund ble hun ganske bredbent. Dette benyttet både den ene og den andre muligheten til å kile kuken sin inn i fitta hennes bakfra. Så der sto hun da og ble pult av tilfeldige.


 

Endret av mars12
  • Sexy 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...