Gå til innhold

Trenger hjelp om såkalt "kuklås"


annelise76

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi vil gjerne prøve en sånn lås som er til menn, den typen som man setter over penisen og låser den inn så den ikke kan brukes. Vi har sett litt på nettet på noen som kalles CB 3000 og CB 6000. Er det noen av dere her inne som har erfaringer med dette eller andre typer?

Vi tenker spesielt på størrelse, er det sånn "one-size fits all"? Selv om min mann har en god penis erigert er den den ganske liten når den er slapp. Vi har målt den til ca 33-35mm i diameter og ca 75-80mm lang når den er slapp. Vil alle passe eller det noen som vil passe bedre utifra disse målene?

Er det ellers noe annet vi bør vite om så si gjerne ifra!

 

Tusen takk på forhånd for eventuelle råd :)

 

Vennlig hilsen Annelise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Som Cuckoldpar skriver her, så er CB 6000 dyrere, men den er også bedre.

 

Selve "røret" som penis skal være i, er one-size. Det følger med andre deler i ulike størrelser for å få den til å sitte riktig.

 

Det er viktig å bruke litt tid på å prøve seg frem med de ulike størrelsene, dersom tanken er å ha den på over noe tid (fra et par dager eller mer).

 

Selv har jeg en noe tykk penis, men det går greit å få den inn i "røret". Bruk gjerne litt babyolje eller liknende og smør inn penis - da er den mye lettere å få inn. Jeg får den ikke inn uten smøring.

 

Se ellers et bilde av meg i min CB 6000 ved å klikke her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har fått prøvd ut dette litt nå og jeg liker konseptet veldig godt selv ikke min mann alltid er like entusiastisk :p Kan jo ikke tvinge ham heller egentlig i all den tid han bare kan klippe den av med verktøy han har i boden hehe. Hmm kanskje noe i stål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en CB-6000 (eller en annen modell av CB) dere har prøvd?

 

Det er klart at han kan klippe den av med verktøy eller noe dersom han absolutt vil - ellers hadde jo vært helt krise om nøkkelen brakk eller noe slik! ;)

 

Du gjør det uansett vanskelig for ham å kose med seg selv, og han kan heller ikke f.eks. onanere i smug - da vil du jo se i ettertid at den er tatt av... ;)

 

Du kan jo også eventuellt "true" ham men en eller annen straff, dersom han skulle ta den av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er en sånn CB-6000. Tingen er jo at han i utgangspunktet er en svært dominerende mann, og det er jo nettopp det jeg prøver å gjøre noe med :p Så han bryr seg ikke så mye om om trusler og straff, han kimser bare av det hehe. Så vi får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox
Er det en CB-6000 (eller en annen modell av CB) dere har prøvd?

 

Det er klart at han kan klippe den av med verktøy eller noe dersom han absolutt vil - ellers hadde jo vært helt krise om nøkkelen brakk eller noe slik! ;)

 

Du gjør det uansett vanskelig for ham å kose med seg selv, og han kan heller ikke f.eks. onanere i smug - da vil du jo se i ettertid at den er tatt av... ;)

 

Du kan jo også eventuellt "true" ham men en eller annen straff, dersom han skulle ta den av.

 

Jeg tenker det er like praktisk som sexy om kona har nøkkelen som et anheng på kjedet hun bruker for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være noe av det dummeste jeg har sett her inne.

Hei! Hvilken del tenker du på? Det med kuklåsen? Eller at han ikke er underdanig og at jeg pønsker ut ulike måter dette kan endres på, men ser problemet med å pushe noen som ikke vil? Eller begge deler?

 

For øvring har du din egen tråd hvor du diskuterer å la kona di bli smelt på tjukken av en random stud. Kanskje du skal roe ned steinkastingen i glasshuset ditt?

 

Klem annelise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

Ja begge deler man pusher ikke noen som ikke vil.Det med min tråd var mest for å se hva folk mener om dette temaet.Som jeg har skrevet der så kommer vi ikke til å gjøre det.Er du en mann kanskje?ser sånn ut.Jeg driver ikke å kaster stein i glasshuset mitt jeg gjør oppmerksom på at i norge så har vi demokrati og ytringsfrihet.DVS at man kan si hva man vil bare det itte går utover andre personer.Så er det sånn at man ikke må gjøre alt som man diskuterer i et nettforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Er det bare jeg som syns denne tråden har sporet litt av? Jeg foreslår at de som ikke har noe å bidra til TS heller lar vær å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...