Gå til innhold

Trenger hjelp om såkalt "kuklås"


annelise76

Anbefalte innlegg

He alle her.

 

Takk for den fine tråden og et kjempefint nettsted. Ser ut til å lykkes bra for oss som liker GB med gruppen vår GangBangVest både her og på Cupido.

 

Så til vårt spørsmål.

 

Ang. kuklås CB. Har tenkt oss å anskaffe oss en til bruk på meg når fruen treffer en bull eller på et GB. Det som bekymrer meg er hvordan det går med penis inne i låsen når den blir erigert.

Hender jo kanskje at jeg må være med å bare se på. Regner også med at jeg må gi henne en clean up. Låsen er jo ikke mer en 8,5 cm lang?

 

Hilsen spente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest par29oslo

Hvor lenge kan en ha den på om gangen?

Har du flere bilder?

Kan du ha den på under en olabukse uten at det syntes?

Ønsker flest mulig opplysninger og informasjon om bruken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er ubehagelig under en olabukse, helt greit i treningsbukser.

Den har ringer i flere størrelser, så man må finne en som passer, men den må sitte stramt ellers glir den frem.

Ganske vanskelig å finne den ideelle tilpasning. Jeg har ikke gått med den mere enn i ti timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for noen svar, men det er meldinger som dette som bekjymrer......

 

Utklipp fra nett:

CB-6000, 3000, 2000 osv er laget for dverg kuker som dem har i kuna, korea osv. Har din man en gjennomsnitt penis, så er ingen av dem vanlige noe alternativ. Heller ikke det du finner på denne webb siden: exobelt com. Dem er for trange i ringene og i tuben, så blodet til ballene og penis stopper nesten helt. Det begynner å verke nedover beina, pungen og til slutt blir det et spørsmål om å kunne gå overhode. Har prøvd alle dem der, men det er bare for menn med mini-peniser. Skal teste en som heter "Wholesale - Male Adjustable Model-Y Stainless Steel Premium Chastity Device / The Enforcer Steel Chastity Belt"

Du kan jo søke etter den på nett. Ser ut som den slipper blodet forbi og har en tube på indre diameter på 4 selv om den burde ha minst 5 cm indre diameter for å passe et europeisk slappt kukhode og rot, så finnes det håp om at den kan fungere.

Om ikke så må man oppsøke dem som lager etter mål i stål og plast. (Handlagede)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at du finner kopivare/piratvare i østen på disse produktene som kanskje har andre dimensjoner om de som produseres originalt, har hvertfall hørt om folk som har hatt ymse problemer med piratproduktene (de sprekker opp osv). Du kan jo f.eks sjekke extreme-restraints o.l hvor folk har lagt inn produktanmeldelser.

 

Til vedkommende som lurte på om hvor lenge man kan ha den på, jeg har prøvd i 3 uker sammenhengende i et tilfelle uten fysiske problemer. Frustrasjonsproblemer derimot var et annet kapittel :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hei!

 

Lenge siden jeg har skrevet i denne tråden nå. Nå har det seg slik at min mann endelig har gått med på å prøve dette konseptet :D

Da gjenstår sprøsmålet hvor jeg kan få kjøpt dette? Er det noen som har erfaring med noen gode nettsteder?

Jeg tenker vi begynner med en slik i plast som heter CB 6000, men vi er usikre om vi skal gå for den vanlige størrelsen eller 6000s, som er den litt mindre. Som skrevet i dena ller første posten så er min manns penis ikke så stor slapp, men han vokser veldig mye. Men han skal jo ikke vokse inni buret uansett?

 

Takk for alle svar!

 

Klem annelise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid problemer med å få på min CB 6000, Så fort jeg begynner å fikle med å få den på så begynner jeg naturligvis å bli kåt, og da er det for sent. Da er det kaldt vann etc for å dempe ereksjonen og prøve igjen. Jeg har en 20 cm når erigert, men veldig liten når den er slapp.

Gå definitivt for den største!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Dykker80

Til langvarig bruk i flere dager så anbefaller jeg en annen enn cb 6000 siden den er veldig trang og jeg har ikke stort utstyr. En annen ting er at den tåler veldig lite siden den er laget av plast og det plast røret er delt i 2 og etter en stund så løsner den litt når mann har den på og du kan jo tenke deg hvor godt det er og få forhuden din i mellom sprekken lol

Det skjedde meg og da kom det noen gloser ut av en annen verden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styr unna extremerestraints.com når det skal kjøpes pikkbur. alle cb produkter derifra er fake.

kjøp de derekte fra produsenten.

når det gjelder pikkbur, så synes jeg selv at metall og the curve er de som er mest sexy. de er enklere å vaske enn f.eks cb 6000.

det er mange produsenter i tyskland som produserer personlige pikkbur, med akkurat dine mål. er tanken langtidsbruk, så ville jeg helt klart invistert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...