Gå til innhold

nå skjer det snart!!!!!


zanthiuz

Anbefalte innlegg

Endelig! Det ble bedre en jeg overhodet kunne ha forventet. Sitter ved kjøkkenbordet nå og nermest skjelver i hele kroppen. Samboeren ligger enda i senga. Bare noen timer siden de siste folkene dro herfra. 4 menn for å være eksakt. De samme 4 som sist. Jeg annser meg selv som værdens heldigste mann nå. Forestill dere ei Thailandsk dame på 159cm, silikonbryster og angelina jolie lepper. De hammret over henne non stop til 11 i morges, jeg så på mesteparten og var sprengkåt og sjalu samtidig. Når de endelig var ferdige å "missbruke" samboeren min så fikk jeg dyppe kuken min endelig, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det men det var glatt som faen inni dær, så det tok sin tid før jeg kom, det var stadig vekk at jeg måtte ta den ut å få henne til å suge meg hardt for å få den helt stiv igjenn, så hun var rimelig utknullt. Omsider kom jeg også inni henne men var ikke fornøyd så vi ventet litt før jeg la henne på magen holdte begge hendene hardt fast over hodet og kjørte den hardt inn bakfra, hun snakket bare om hvordan hun ble knullet og fyllt tidligere. Alle vi 5 kom inni henne og nå skal jeg høre hva hun syns om det å få barn med en annen. Er det noe galt å ta det så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg ville kanskje lufta det med henne først. hinte litt og ikke gå rett på sak. det er jo en ganske stor ting...så det kan få mange mulige utfall om du gjør dette på feil måte :) trå varsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg det er å dra det altfor langt. Det å bare gjøre henne gravid med en hvilken som helst i en slik setting.. En ting å leke med tanken og fantasien, men å virkeliggjøre det er respektløst overfor det barnet som blir født. Når det barnet vokser opp så kan det bli ganske synlig at "faren" slett ikke er den biologiske faren, og hvordan skal dere da forklare det for barnet?? Jo nå skal du høre, vi var 5 menn som brukte mora di hvor alle spruta i henne, og vi vet igrunnen ikke hvem som er faren!!! Og hva om barnet skulle få sykdommer som er genetisk betinget??

Hadde jeg vært kvinne så hadde jeg også vært veldig skeptisk. For hva om forholdet ryker? Så sitter hun der med en som i verste fall bare sier at det barnet er ikke mitt, så det får du ta hånd om på egenhånd..

Nei, lek med fantasien og sprut gjerne i henne. Det er bare pirrende og deilig. Men ikke lag barn i en slik setting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Rhino, hvis hun blir gravid dreier det seg om livet til et nytt menneske.

Det er nok best for en ny verdensborger å ha litt mer trygge røtter enn hva som kan bli resutatet av et "masseknull".

Men på den annen side, dette har ikke forårsaket problemer hos oss. Men det skyldes nok en del flaks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest asiankonechat

Jeg synes det kan være greit å la en annen mann bli faren,jeg har lyst til å gjøre det med kona mi,men jeg vil helst ha en mann som kan tenke seg dette selv og at kona mi vil det og.Jeg vil jo se personen an og bli kjent ikke ta hvilken som helst .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at temaet virkerer spennende men pass på at dere har snakket igjennom dette og ikke angrer på en evt. graviditet når kåtheten har lagt seg. Bra dere tar det opp da jeg tror det kan være aktuelt for flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det vi også tygger litt på... Det frister mest med en gangbang, men samtidig så er det jo greit å forholde seg kun til en person og samtidig kjenne personen 101% før man gjør det. Så det blir kanskje til da at samboer og han mørkhudete bestemmer seg for å få et sammen siden vi allerede har så mye kontakt med han. Har dere snakket om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva dere her inne mener om dette men jeg har jo somsagt en dame fra thailand så uansett om en hvit eller en mørkhudet mann gjør min samboer gravid så vil barnet uansett ha en mørk hudfarge. Kanskje litt mørkere hvis en mørkhudet skulle bli faren da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har steget litt i gradene og vi prater av og til om det. Men har fulgt flere råd herfra og roet det hele litt ned. Vil ikke skape uhygge her inne med for ivrige innlegg, feks at det skulle komme en syk tråd fra meg som het: "Endelig er min kjære gravid";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...