Gå til innhold

Slave


BigWoman

Anbefalte innlegg

SERIØSE slave søkes for bruk til div oppgaver og tilfredsstillelse av min sadistiske side..

Mange oppgaver som skal fylles og jo mer engasjert og hengiven du som slave er, jo bedre er det....

Wannabe's og tastatur ronkere trenger IKKE svare

Om du er fersk, ikke eier erfaring som slave og er under 32år trenger du heller IKKE å svare...

Sender du meg en bestillingsliste over hva du som slave vil at jeg skal gjøre meg deg, så trenger du i allefall IKKE å svare

Bestillingsslaver har jeg INGEN interesse av i det hele tatt..

Jeg søker kun SERIØSE og EKTE slaver som tjerner meg på mine primisser og de krava jeg setter...

Seriøse svar kan sendes i min innboks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo veldig nysgjerrig på hva disse premissene og kravene du har er. Kan jo se for meg at det er noen som blir skremt bort fra det å ikke vite i det hele tatt hva de går til, det er jo selvfølgelig veldig tennende. Problemet er jo at de du finner kanskje ikke er villig i det hele tatt til å gjøre det du søker etter. Altså at du få en god del dårlige matcher og miste noen som egentlig er hva du ser etter. Hadde kanskje vært greit om du sa litt om hva du så etter. For alt vi vet kan du være ute etter en du kan påføre ekstrem smerte på, eller skade fysisk på diverse måter, eller kanskje hardplay (tenk wetplay, bare ikke wet), lek med andre av samme kjønn, kanskje til og med litt for "utrygg" sex, innvolverer dyr etc etc. Skjønner jo greia at de skal være seriøse og ekte slaver, men folk flest har visse grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 6 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...