gammelerik Skrevet 4. november 2013 Share Skrevet 4. november 2013 Hei! Elsker Cuckold-caption-bilder og har opprettet min egen bildeblogg på Tumblr. Kommer til å legge ut nye bilder jevnt og trutt (har mye å ta av) Men jeg er usikker på om det bryter med reglene å legge ut link til et slikt sted, så fint om noen kan svare på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 4. november 2013 Share Skrevet 4. november 2013 Flott at du spurte! Så lenge det ikke er spam eller reklame for konkurrerende sider går det bra! Ser fram til å se dine cuckold-captions. Event legg ut noen bilder her innimellom sammen med link. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gammelerik Skrevet 4. november 2013 Forfatter Share Skrevet 4. november 2013 Supert! Da kommer linken her...og så skal jeg følge oppfordring om å legge noen bilder her inne også av og til http://dreamingofsharing.tumblr.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
franco Skrevet 4. november 2013 Share Skrevet 4. november 2013 Flott blogg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet 5. november 2013 Share Skrevet 5. november 2013 Mange flotte Captions der ja Jeg følger med videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.