Gå til innhold

nytt utseende på forumet?! :D


lillin

Anbefalte innlegg

Mulig det bare er min skjerm som har dårlig oppløsning, men logout linken er utenfor skjermen. Den er på rammen ovenfor hovedbildet. Det går ikke an å scrolle dit, scrolling tar bare hovedbildet og ikke rammen. (Kjører Firefox på Linux).

Kanskje dere kan vurdere å enten gjøre noe med den ytre rammen eller legge logout inn under Snarveier i hovedrammen også?

Slik det er nå får jeg altså ikke logget ut... :-)

 

Minner meg forøvrig om noen damebekjentskaper jeg har hatt. Plutselig, uten forvarsel, var sivilstatus endret, og det var nærmest umulig å komme seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk å slett leserloggen din. Det har løst problemet for flere andre brukere.

 

Du kan eventuelt forsøke å gå til vedlagt adresse. Da vil systemet vårt forsøke å slette cookiene for deg. Vinduet vil være hvitt når det er ferdig lastet. Bare lukk vinduet og forsøk å last http://www.cuckold.no på nytt.

 

http://cuckold.no/cuckold.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler alle som bruker Internet Explorer å slette cookies.

 

Trykk "Sikkerhet" og "slett leserlogg".

 

Når dere har slettet loggen kan dere forsøke å laste siden på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at hver side jeg laster så får jeg en svær grå boks på toppen av skjermen når jeg har musa mi over den øvre delen av siden. Dette gjelder også når øvre del av skjermen er en post osv. Jeg kan trykke en gang på den og så får jeg beskjeden "undefined". Da er den borte intill neste lastning av siden eller noe sånt, har hent den kommer tilbake også.

 

Bør nok også nevne at mens jeg skrev denne meldingen som hurtigsvar ble jeg stadig vekk satt tilbake til starten av beskjeden jeg skrev, og da kommer denne boksen tilbake også.

 

Det står forsåvet en "b" under boksen jeg skriver inne denne meldingen i også.

 

Veldig irriterende for å si det slikt. Ser bra ut, men dette er veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at hver side jeg laster så får jeg en svær grå boks på toppen av skjermen når jeg har musa mi over den øvre delen av siden. Dette gjelder også når øvre del av skjermen er en post osv. Jeg kan trykke en gang på den og så får jeg beskjeden "undefined". Da er den borte intill neste lastning av siden eller noe sånt, har hent den kommer tilbake også.

 

Bør nok også nevne at mens jeg skrev denne meldingen som hurtigsvar ble jeg stadig vekk satt tilbake til starten av beskjeden jeg skrev, og da kommer denne boksen tilbake også.

 

Det står forsåvet en "b" under boksen jeg skriver inne denne meldingen i også.

 

Veldig irriterende for å si det slikt. Ser bra ut, men dette er veldig irriterende.

 

Bruker du Internet Explorer? Isåfall har admin anbefalt å slette historikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Google Chrome eller Mozilla Firefox hvis du fortsatt har problemer. Vi jobber med å rette problemene med Internet Explorer men dette kan ta litt tid, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har samme problem i Explorer. Men bra dere jobber med problemet. Det blir sikkert bra til slutt :)

 

Jeg kan anbefale deg å bruke Mozilla Firefox eller Google Chrome til problemet er fikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...