lillin Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Er det bare meg eller har forumet fått en liten shinin? I like it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Det stemmer. Vi har pussa opp forumet en smule. Håper dere liker det. Infomail er på vei som forklarer alle endringer vi har gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Spennende gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Mulig det bare er min skjerm som har dårlig oppløsning, men logout linken er utenfor skjermen. Den er på rammen ovenfor hovedbildet. Det går ikke an å scrolle dit, scrolling tar bare hovedbildet og ikke rammen. (Kjører Firefox på Linux). Kanskje dere kan vurdere å enten gjøre noe med den ytre rammen eller legge logout inn under Snarveier i hovedrammen også? Slik det er nå får jeg altså ikke logget ut... :-) Minner meg forøvrig om noen damebekjentskaper jeg har hatt. Plutselig, uten forvarsel, var sivilstatus endret, og det var nærmest umulig å komme seg ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Hei grovpikk, Hvis du trykker på brukernavnet ditt vil du få opp en meny. Der kan du blandt annet logge ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Det kommer opp en popupmeny da, ja, men halvparten er utenfor skjermen... Og logout er vel helt til høyre, og altså utenfor skjermen... Jeg antar at det kreves litt høyere oppløsning enn den antikvariske skjermen jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-rambo- Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Har samme problemet på ipad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 Siden er ikke optimatisert for mobile enheter helt enda. Vi jobber med saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 7. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 Forsøk å slett leserloggen din. Det har løst problemet for flere andre brukere. Du kan eventuelt forsøke å gå til vedlagt adresse. Da vil systemet vårt forsøke å slette cookiene for deg. Vinduet vil være hvitt når det er ferdig lastet. Bare lukk vinduet og forsøk å last http://www.cuckold.no på nytt. http://cuckold.no/cuckold.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 Dette likte jeg. Tøft at forumet har fått adressen cuckold.no også. Og det er bare bra at det er kommet litt reklame. Det gjør jo at forumet "står seg" økonomisk og at vi derfor får beholde det. tuuusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 Når jeg trykker på mitt brukernavn, får jeg kun en 3mm bredt grått felt, men har LOGG UT på skjermen. Bruker explorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 Jeg anbefaler alle som bruker Internet Explorer å slette cookies. Trykk "Sikkerhet" og "slett leserlogg". Når dere har slettet loggen kan dere forsøke å laste siden på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 Jeg anbefaler alle som bruker Internet Explorer å slette cookies. Trykk "Sikkerhet" og "slett leserlogg". Når dere har slettet loggen kan dere forsøke å laste siden på nytt. Må bare: Jeg anbefaler alle som bruker IE til ikke å bruke IE hehe.... sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sædfuck Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 I Firefox: CTRL+- (view, zoom out) Da kan herrene og fruene logge ut så mye de orker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 22. oktober 2013 Share Skrevet 22. oktober 2013 Må bare si at hver side jeg laster så får jeg en svær grå boks på toppen av skjermen når jeg har musa mi over den øvre delen av siden. Dette gjelder også når øvre del av skjermen er en post osv. Jeg kan trykke en gang på den og så får jeg beskjeden "undefined". Da er den borte intill neste lastning av siden eller noe sånt, har hent den kommer tilbake også. Bør nok også nevne at mens jeg skrev denne meldingen som hurtigsvar ble jeg stadig vekk satt tilbake til starten av beskjeden jeg skrev, og da kommer denne boksen tilbake også. Det står forsåvet en "b" under boksen jeg skriver inne denne meldingen i også. Veldig irriterende for å si det slikt. Ser bra ut, men dette er veldig irriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 22. oktober 2013 Share Skrevet 22. oktober 2013 Må bare si at hver side jeg laster så får jeg en svær grå boks på toppen av skjermen når jeg har musa mi over den øvre delen av siden. Dette gjelder også når øvre del av skjermen er en post osv. Jeg kan trykke en gang på den og så får jeg beskjeden "undefined". Da er den borte intill neste lastning av siden eller noe sånt, har hent den kommer tilbake også. Bør nok også nevne at mens jeg skrev denne meldingen som hurtigsvar ble jeg stadig vekk satt tilbake til starten av beskjeden jeg skrev, og da kommer denne boksen tilbake også. Det står forsåvet en "b" under boksen jeg skriver inne denne meldingen i også. Veldig irriterende for å si det slikt. Ser bra ut, men dette er veldig irriterende. Bruker du Internet Explorer? Isåfall har admin anbefalt å slette historikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loeve Skrevet 22. oktober 2013 Share Skrevet 22. oktober 2013 Det hjelper å slette alt i historikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loeve Skrevet 22. oktober 2013 Share Skrevet 22. oktober 2013 Det hjelpte ikke lenge å slette historikken. No er det grå feltet der att. Kjem kvar gong ei får nytt bilde og fører musa opp i øvre område. Her må det gjerast noko med programmet. Brukar Explorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 22. oktober 2013 Share Skrevet 22. oktober 2013 Jeg kan anbefale Google Chrome eller Mozilla Firefox hvis du fortsatt har problemer. Vi jobber med å rette problemene med Internet Explorer men dette kan ta litt tid, desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 23. oktober 2013 Share Skrevet 23. oktober 2013 Også, når du søker så står "Nyeste innlegg: x time siden xx:xx av x" beskjeden litt vel trangt inne (eller med for mye ramme), slik at en god del av teksten blir gjemt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 23. oktober 2013 Share Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 7. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 23. oktober 2013 Share Skrevet 23. oktober 2013 Hei. Har samme problem i Explorer. Men bra dere jobber med problemet. Det blir sikkert bra til slutt Jeg kan anbefale deg å bruke Mozilla Firefox eller Google Chrome til problemet er fikset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.