Gå til innhold

ut på byen igjen!


iorna

Anbefalte innlegg

så skjede det da:

 

snakket på telefonen med henne om muligheten for i fremtiden å ha sex med ham en gang i blant. Merket at hun var veldig tent på tanken men overfor meg veldig tilbakeholden.

Hun sa hun lurte på om hun skulle ringe ham for å høre hvordan han hadde det.

Jeg sa at det syntes jeg virkelig hun skulle gjøre. Så gikk jeg ut for å spise middag.

23:31 SMS: lang samtale om mange ting, også om følelser etc.

23:32 meg: men du er glad?

23:33 sms henne: ja,..

23:35 sms henne: men jeg holdt på å invitere ham hit. . . .

23:36 sms meg: I kveld? men da kommer dere til å knulle! hvorfor gjorde du det ikke?

23:37 sms henne: skal jeg? . . .

23:38 meg: JA!!!!

23:38 henne: ok

23:52:henne: han er her om 20 min.

00:07: ringte henne, da var han alt der, hun var kåt og sa at hun visste ikke om det var smart og ha sex. jeg spurte er du kåt? har du lyst? hun sa jajajajajaja.

jeg sa gjør det.

hun Takk elsker deg elsker deg elsker deg

00:30 sms: henne: tar kontekt så fort jeg kan etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04:00 telefon fra henne

om kjempesterk sex, de hadde vært helt gale etterhverandre, revet av klærne og klint og knullet nesten nonstop til kl 04,

hun var helt utslitt, men sa som jeg også påpekte at de klarer ikke å legge vekk dette forholdet.

Hun spurte om det var en løsning om hun bare traff ham hjenmme hos oss når jeg var i nærheten og at jeg da umiddelbart etter at han har gått kunne komme inn og finne henne i sengen.

Jeg sa at det høres ut som en løsning. Hun sa at da ville hun at jeg skulle slikke henne ren mens hun satt oppå ansiktet mitt med Sæden hans dryppendened på meg.

Dette tente meg sinnsykt, og kan nesten ikke vente. blir nok lørdag eller søndag tor jeg.

Jeg ble så kå at jeg runket og kom tre ganger i løpet av disse timene. Tror aldri jeg har klart det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sms idag 09:01 fra meg: kåt som faen på deg og dine lyster og safter. drømmer om hva du skal gjøre med meg elskede!!!

sms 09:03 fra henne: Jaaa, gleder meg til å holde deg hardt fast og bli slikket så jeg spruter i ansiktet ditt mens hans sæd renner ned i munnen din.

etterpå knuller du meg hardt som en gal. . . . elskede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min og jeg har nettopp hatt sex, det gikk ganske hett for seg. Det virker som om hun er blitt hektet på gruppesex nå. Som så mange andre så begynte hun å fantasere om negre, jeg trodde ikke mine ører når hun satte igang. Hun begynte pent med at hun ville ha negerkuk, så stor som åverhodet mulig.. Samboeren min er 1.59m Vi bygde på historien etterhvert, til slutt var det blitt så rått at det ble nevnt et asylmotak med kåte negre, opphold dær i en uke, det som fikk det til å gå for oss var når hun nevnte at hun ble knullet av 20 menn, alle kom inni henne og ble gravid. Syk fantasi kanskje..... Men det kribbler i kroppen når jeg tenker på det. Har vært deilig å se samboeren min få negerkuk.... Håper det blir en runde til før leggetid, skal fåreslå det for henne, så kanskje det blir noe av det i morgen hvis så skjer at hun vil ha meg med. PS Venter spent på morgendagen..... Nyt hvert sekund av det iorna.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...