Gå til innhold

ut på byen igjen!


iorna

Anbefalte innlegg

I kveld skal hun ut på byen med en bekjent som jeg vet hun tenner på.

Først middag hjemme hos oss (henne) med ham og en annen veninne, så skal de alle på konsert og etterpå kan alt skje! Jeg er nemlig i utlandet og kommer ikke hjem før langt ut i neste uke.

Hun har frihelg fra barn helt frem til tirsdag.

Her er alt åpent.

Jeg skal oppdatere her etterhvert som jeg får meldinger.

 

Iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun ringte i 15 tida, veldig sliten.

De hadde knullet og sovet om hverandre hele natta og hele morgenen. Han hadde akkurat gått hjem til seg.

OG hun skulle hjem til ham igjen i 20 tida. For, som hun sa, "han har så deilig stiv pikk og knuller meg så sinnsykt deilig, så jeg vil ha som mye jeg kan få av ham.

Til han ikke orker mere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en sms i natt:

 

"snakket masse om fremtiden! vanskelig dette her...blir her i natt, skal ha sex i mengder nå. god natt."

 

Jeg ble en anelse urolig da jeg fikk den, kan tolkes på mange måter, men jeg tror e er blitt litt for opptatt av hverandre.

har til nå kl 12 ikke hørt et pip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer i telefon. akkurat ferdig.

De hadde fantastisk sex i natt og imorge/formiddag. Forholdet er blitt så sterkt at hun sier hun må avslutte det før hun blir forelsket og vil ha ham permanent.

Hun vil bruke dagen i dag og imorgen som hun er barnefri til å være sammen med ham og snakke og knulle hele veien gjennom for så å gi seg tirsdag morgen.

Hun sier at det er så bra at hun trenger andre for å erstatte den sterke sexen de har hatt. Vi knuller mye, men hun trenger MYE og sterk rå sex. tror ikke de er mulig for EN mann å oppfylle dette.

Hun er ikke sikker på om hun klarer å holde seg unna ham heller, men vil prøve noen måneder for å få han ut av blodet.

Hun treffer ham igjen nå kl. 18 hjemme hos oss. de kommer til å knulle i vår seng igjen. Han binder henne fast og spruter voldsomt i henne.

 

Så får vi se hva fremtiden bringer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei iorna. Oi oi oi, her går det nesten galt. Jeg håper at ting ordner seg og at dere fortsatt blir et par. Jeg leser stadig om cuckolder som sender dama/kjæresten/kona, på tur alene for og knulle med en annen mann samtidig som cuckolden sitter hjemme med mange tanker og stiv pinne. Dette kan fort gå feil, og da kan det kansje bli litt for "spennende" hvis fruen får følelser for bullen og vil skifte seng/gubbe. Dumt hvis det er barn, felles bolig+++i forholdet. Jeg forstår at det er veldig spennende og sende den man elsker ut på tur, men man vil jo ikke miste den man elsker. Selv vil jeg være med og se på hva min utvalgte får av pikk og sæd. Sex, nærhet, og orgasmer kan fort utvikle seg til noe mere enn spenning og lek. Jeg har selv vært bull noen ganger, og da har ektemannen til damen vært med og sett på. Hun har kost seg med meg, samtidig som jeg har pratet med og hatt oppmerksomheten mot cuckolden og henne. Jeg føler at dette er en måte og praktisere cuckold på som er litt tryggere med tanke på følelser. Jeg håper at dere fikser dette problemet, og at hun fortsatt blir din fru. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant så sant.

Problemet oppe i det hele er at det er det farlige i det og smerten i det som er tenningen, i hvert fall en vesentlig del av den. Vi har forsøkt utallige konstellasjoner og denne har på mange måter vært den beste for oss begge. Den ble bare tilslutt for bra. Hun har i kveld hatt lange samtaler på nytt hatt sex, og forberedt avslutningen. De skal møtes igjen i morgen for siste gang insisterer hun på. Vi får se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dro til ham nå idag kl 15.

Jeg sa til henne at hun skulle drikke vin, være glad og slippe alle følelser fri, bare på den måten kan hun nyte sexen optimalt.

Hun takket og erklærte en grenseløs kjærlighet til meg og at i natt når hun går hjem er det ikke mere ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...