Gjest Dixie Skrevet 14. oktober 2013 Share Skrevet 14. oktober 2013 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne. Da det er både "informativt" og humoristisk. Det finnes sikkert de av dere som føler denne er støtende. Og til dere sier jeg unnskyld. Litt selvironi er vel greit å ha, selv om det er et alvorlig emne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 15. oktober 2013 Share Skrevet 15. oktober 2013 Var på Grønland for noen år siden, og der er folkeopplysningen i landsbyene på dette nivået.. På den lokale butikken hang det a4 ark på oppslagstavla der det sto "voldtekt er galt" "ikke slå din kone" osv.. Kanskje mer trist enn humor, men realiteten der oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Var på Grønland for noen år siden, og der er folkeopplysningen i landsbyene på dette nivået.. På den lokale butikken hang det a4 ark på oppslagstavla der det sto "voldtekt er galt" "ikke slå din kone" osv.. Kanskje mer trist enn humor, men realiteten der oppe. Grønland i Oslo da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Grønland i Oslo da? Eller Grønland Grønland.. Der det er litt mer is, sel og sledehunder enn her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.