Gjest ParGB Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 Hadde seg sånn at dama jobbet seint i butikken i sverige hun jobber på til vanlig...... Hun skulle jobbe hele dagen ut, med samme karen, og de skulle tidlig opp dagen etter osv... ( TROR JEG ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ParGB Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 For dere som ikke kan se for godt; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ParGB Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 Kanskje dere kan se mer her da....... Er ikke så lett når norcuckold prøver å forminske bildene mest mulig..... http://xtrafap.tumblr.com/post/62570214822 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckolden Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 hmm herlig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 Heldiggris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odde394 Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 Herlig med sånne bilder som bekrefter historien!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ParGB Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 Er jo en liten stund siden nå, men har rett og slett ikke hatt tid til å poste før nå.. Bedre sent enn aldri Men skal sies at dette var noe av det mest sexy og pirrende jeg har vært med på noen gang Kommer nok en liten "remake" snart, hvor det er mer enn 1 kar med Deilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder27 Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 amazing story cant wait for more Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 Herlig oppdatering. Hvorfor er det aldri sånne der jeg jobber? Eller vent litt.... jeg vet nøyaktig hvorfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 Er jo en liten stund siden nå, men har rett og slett ikke hatt tid til å poste før nå.. Bedre sent enn aldri Men skal sies at dette var noe av det mest sexy og pirrende jeg har vært med på noen gang Kommer nok en liten "remake" snart, hvor det er mer enn 1 kar med Deilig! Da må jeg bare si: JA Takk til flere og større bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 Herlig! Takk, og gjerne del mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TheQueenAndSirDuke Skrevet 1. oktober 2013 Share Skrevet 1. oktober 2013 Mmmmm....herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 2. oktober 2013 Share Skrevet 2. oktober 2013 Fantastisk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ParGB Skrevet 2. oktober 2013 Share Skrevet 2. oktober 2013 Takker alle sammen Var skikkelig deilig det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TheQueenAndSirDuke Skrevet 2. oktober 2013 Share Skrevet 2. oktober 2013 Vi har forresten en lignende SMS-historie her: http://norcuckold.com/showthread.php/1037-Avtale-p%C3%A5-torsdag!?p=4753#post4753 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TheQueenAndSirDuke Skrevet 3. oktober 2013 Share Skrevet 3. oktober 2013 Og enda en her: http://norcuckold.com/showthread.php/695-Spennende-helg!-)?p=3435#post3435 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ParGB Skrevet 6. oktober 2013 Share Skrevet 6. oktober 2013 Deilig, TheQueenAndSirDuke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.