Gå til innhold

Dama ble med en kompis fra jobb hjem.... ;)


Gjest ParGB

Anbefalte innlegg

Hadde seg sånn at dama jobbet seint i butikken i sverige hun jobber på til vanlig...... Hun skulle jobbe hele dagen ut, med samme karen, og de skulle tidlig opp dagen etter osv... ( TROR JEG ;) )

 

image[4].jpg

image.jpg

image[1].jpg

image[2].jpg

image[3].jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^ Er jo en liten stund siden nå, men har rett og slett ikke hatt tid til å poste før nå.. Bedre sent enn aldri ;)

Men skal sies at dette var noe av det mest sexy og pirrende jeg har vært med på noen gang ^^

Kommer nok en liten "remake" snart, hvor det er mer enn 1 kar med :rolleyes: Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Er jo en liten stund siden nå, men har rett og slett ikke hatt tid til å poste før nå.. Bedre sent enn aldri ;)

Men skal sies at dette var noe av det mest sexy og pirrende jeg har vært med på noen gang

Kommer nok en liten "remake" snart, hvor det er mer enn 1 kar med :rolleyes: Deilig!

 

Da må jeg bare si: JA Takk til flere og større bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...