Bisexmannen Skrevet 22. september 2013 Share Skrevet 22. september 2013 Vi har hatt det litt i stå den siste tiden. Frem til i sommer hadde vi ikke lekt noe på veldig lenge. Men, da traff hun en mann (som ikke var klar over våres lek) og de traff hverandre 2 ganger. Var en overlykkelig mann som ventet tålmodig til hun kom hjem. Det fine var at han var intressert i ren sex, ikke noe annet, så han var en perfekt bull, sånn sett. Og det viste seg at han var velutstyrt i tillegg! Det som var kjedelig for meg, var at han sprutet henne bare på magen, begge gangene, så jeg fikk nøye meg med en klissvåt mus av hennes egne safter etterpå. Nå er hun i syden på jentetur. Gleder meg som en guttunge på julaften å få tilbakemeldinger fra henne! Hu har lovet å være "bad-girl" Jeg kommer til å dele det her fortløpende, når og hvis det skjer noe. Vi søker etter en bull, men hun er meget kresen, så jeg lar henne stå for dette selv. Legger ved noen bilder, så dere får se! . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 22. september 2013 Forfatter Share Skrevet 22. september 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 23. september 2013 Forfatter Share Skrevet 23. september 2013 Ble en rolig kveld igår, venter spent på hva denne kvelden bringer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 24. september 2013 Forfatter Share Skrevet 24. september 2013 Å herregud for en deilig opplevelse! Jeg har nettopp blitt ringt opp, hun tok telefonen å ringte meg imens hun ble knullet!!! En av mine største fantasier! Herregud, det var deilig! Og dette er bare starten på ferien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 24. september 2013 Forfatter Share Skrevet 24. september 2013 Vi sendte noen sms, og så ble det stille (som dere ser på bilde) I mellom tiden, ringte hun meg opp, fikk høre hvordan hun ble råknullet, stønnet og snakket engelsk. Var mye, Fuck me, cum in me please, osv. Plutselig hørte jeg noe bråk, og samtalen ble brutt, dere ser hvorfor i sms! Men det gikk bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonred Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Veldig deilig! Håper det kommer mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 24. september 2013 Forfatter Share Skrevet 24. september 2013 Regner med at det blir mer ikveld, håper det ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann_1980 Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Utrolig deilig frue du har...ikke minst som deler opplevelsene hun har ute på tur Venter i spenning på mere!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parsør Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Herlig lesning! Gleder oss til fortsettelsen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPar Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Wow, for ei dame! Det med båten var ekstra pirrende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iqtrollet Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Fantastisk historie, synd ikke bildene funker ; ( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 så bra for dere, dette var gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 24. september 2013 Forfatter Share Skrevet 24. september 2013 Fler som ikke ser bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPar Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Bildene virker her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Deilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spent Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Bildene ser vi. Deilige. Hva mer skjedde på båten?? Og ble tatt, var de på noen andres båt? Spennende, fortelle gjerne mer og del flere bilder og tekstmeldinger, gjerne) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 24. september 2013 Forfatter Share Skrevet 24. september 2013 Får ikke tatt skjermbilde av SMS med beskrivelse, men her er hennes SMS i tekst: "Jeg dansa med han og klina litt på dansegolvet. Så gikk vi ut og ned på havna hvor alle båtene ligger. Han spurte om jeg var spontan og jeg sa ja. La oss gå ombord på den båten sa han, og vi løp inn på båten. En sånn stor båt som de bruker til båtturer. Det var mange bord og benker der og vi fant en benk innerst i båten. Han la seg ned på benken og jeg begynte å suge han. Han sa han ville slikke meg så jeg tok av meg trusa og satte meg over fjeset hans. Så sugde jeg han litt mer. Så satte han seg opp og jeg satte meg på pikken hans og begynte å ri han. Så snudde jeg meg rundt og det var da jeg ringte deg. Jeg satt med ryggen til han og reid han mens tlf lå på bordet foran meg. Jeg reiste meg opp og han tok meg bakfra mens jeg stønna inn i telefonen. Så reid jeg han igjen mens tlf lå bak meg. Det var da vi ble ferska :-P han tok forresten noen bilder også, det hadde jeg glemt :-) skal se om det blei noe ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 24. september 2013 Forfatter Share Skrevet 24. september 2013 Ble forresten en rolig kveld ikveld, ikke noe mer idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest skien-g93 Skrevet 25. september 2013 Share Skrevet 25. september 2013 høres utrolig deilig ut dette. og flotte bilder av hu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 25. september 2013 Share Skrevet 25. september 2013 Dette var spennende! Gleder meg til å høre mere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spent Skrevet 26. september 2013 Share Skrevet 26. september 2013 Ble det noe mer den 25. da? Venter spent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 26. september 2013 Forfatter Share Skrevet 26. september 2013 Ble rolig inatt også, eller rolig? Alt er relativt, men ikke noe sex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlboro Skrevet 27. september 2013 Share Skrevet 27. september 2013 spennende lesning. Gleder meg til fortsettelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 28. september 2013 Forfatter Share Skrevet 28. september 2013 Her blir siste melding i denne tråden. Fikk denne SMS for noen minutter siden! Har vært veldig deilig dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 28. september 2013 Share Skrevet 28. september 2013 Flink jente som setter på plass en litt masete cuck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.