Gå til innhold

Ankelkjede på jobben


timdog

Anbefalte innlegg

Gjest Hansanne1

Fantastisk, første jeg ser etter når jeg seg en kvinne med bare legger er om hun har ankelkjede :-) Kona bruker det også av og til.. pirrer oss også men hun har ikke hatt noe respons på det enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 years later...
  • 2 years later...

Jeg så ved en tilfeldighet et kjede på høyre ankel på en kollega jeg av og til jobber med. Jeg synes hun er ganske flott og hadde gjerne innledet et hotwife/bull-forhold til henne. Vi jobber i helsevesenet og har av og til skift sammen. Var veldig usikker på om jeg skulle nevne det for henne når jeg så det. Har ikke sett det siden, men vi bruker jo uniform på jobb og det er derfor ikke alltid så lett å få øye på. Nå ser jeg bare etter rett anledning hvis jeg ser henne med det igjen.

 

Det kan jo bare være et uskyldig smykke, men samtidig så er det for dumt å la en sånn anledning gå fra seg ;) Det er en fin linje mellom å være sleazy kollega og la det komme frem at man er åpen for moro hvis hun ønsker og får lov hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å hoppe uti det og fiske litt ved å kommentere smykket neste gang hun ev. bruker det. Noe a’la "Det var et kult/stilig/flott/(fyll inn noe elegant noe) smykke». Dersom hun faktisk mener noe med smykket, så er jeg rimelig sikker på at hun sporenstreks kommer med et oppfølgingsspørsmål for å fiske videre om du kanskje har skjønt noe angående betydningen ?

Menn er uansett ikke så flinke til å komme med komplimenter, slik at en slik kommentar fra deg, etter alt å dømme uansett vil vekke begeistring ?

 

Lykke til, og fortell gjerne oss andre hvordan det gikk/har gått ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Dronningen befaler

Jeg tør nå å bruke ankellenke og har tre stykker jeg bytter på; et ordinært fra gullsmeden, en enkel lenke med bokstavene HW og et diskret med charms og bokstavene HW.

Har tilgode å få kommentarer på det, regner ikke med at så mange legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Gammel tråd, men lar det stå til. Min kone går ofte med ankelkjede når hun skal pynte seg. Hun vet ikke hva det signaliserer og jeg forteller det ikke. Håper at en kjekkas tar kontakt, flørter med henne når han ser dette smykket og at det kanskje fører til noe mer.

  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...