BigWoman Skrevet 23. juli 2013 Share Skrevet 23. juli 2013 Jeg er en Hotwife som dessverre er uten cuckold.. Søker derfor etter en seriøs cuckold i alderen 35- 55 som er seriøs,ærlig og som vet å virkelig sette pris på en bbw/ssbbw.. Ønsker kun seriøse hendvendelser.. Kosenuss fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 23. juli 2013 Share Skrevet 23. juli 2013 Hei. :-) Skulle ønske fler damer gjorde som deg og la ut melding her... Mange menn ønsker seg ei leken dame som sin partner.. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigWoman Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Share Skrevet 29. juli 2013 Er det virkelig ingen seriøse, ærlige cuckolder her? Så langt virker det som at det er kun guttevalper som tror dette er siden for å få seg et kjapt knull eller to.. Og slikt søker ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julinissen Skrevet 29. juli 2013 Share Skrevet 29. juli 2013 hei. vi er to menn på 40 og 50. vi er veldig interessert i faste treff. med masse deilig sex. vi er begge lette og komme i kontakt med og er vel som gjennomsnitts størrelse på alle måter. vi bor begge i indre Østfold men er mobile. kan godt møtes på web cam. og ta en prat for å se hvordan kjemien er der. så om du er int i å bli nærmere kjent så send noen ord om hva du ønsker og bruke oss til. begge to er bi. så alt er mulig bare man gjør som du vil. ønsker deg en fortsatt fin dag/sommer. og venter spent på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turcko Skrevet 30. juli 2013 Share Skrevet 30. juli 2013 Hei! Har kontaktet deg via personlig melding, svar meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrWildGuitar Skrevet 30. juli 2013 Share Skrevet 30. juli 2013 Joda. Jeg bor bare i feil landsdel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigWoman Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Share Skrevet 31. juli 2013 Hei lurer på hvor du har sendt den mld... for den er nemlig ikke i min innboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 1. august 2013 Share Skrevet 1. august 2013 Hei. jeg er snill og seriøs kar og vil gjerne bli kjent med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svsub Skrevet 6. august 2013 Share Skrevet 6. august 2013 Vil gjærne bli kjent siden jeg syns store damer er vakre. Skulle ønsket jeg bodde i Øtfold men jeg bor i Buskerud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigWoman Skrevet 13. august 2013 Forfatter Share Skrevet 13. august 2013 Ingen seriøse til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigWoman Skrevet 16. august 2013 Forfatter Share Skrevet 16. august 2013 Bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 16. august 2013 Share Skrevet 16. august 2013 Ønsker deg lykke til med letinga di, bigwoman! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20CM Neger Kuk Skrevet 17. august 2013 Share Skrevet 17. august 2013 Bare tullinger her inne på denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nevalsen Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 Hei. Er seriøs, vet en del om dette med å være / oppleve det å være cuckold. Vil gjerne høre fra deg, kanskje vi kan taste litt for å se om du finner meg interessant nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Døgn Skrevet 19. september 2013 Share Skrevet 19. september 2013 Vil gjerne treffe deg. Bor i Oslo. Er grei raus og i godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigWoman Skrevet 27. november 2013 Forfatter Share Skrevet 27. november 2013 Kanskje på tide å bumpe opp denne annonsen litt og få den aktiv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nevalsen Skrevet 19. desember 2013 Share Skrevet 19. desember 2013 Hei Big woman. Vil gjerne maile med deg. Chat er ikke for meg, men mailing er ønskelig. Er du på Smil-Norge har jeg skrevet noen noveller som etter hvert ligger på sider rundt 55 til 60 tror jeg. Mine fantasier og ønsker kan nok være i denne stil... Håper å høre fra deg hva du ev kunne tenke deg av en cuckold. nevalsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stvgmann Skrevet 29. desember 2013 Share Skrevet 29. desember 2013 Hei jeg er meget interessert i deg og er flyttbare hvis vi finner tonen svar såutveksler vi tlf nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GuttBodo Skrevet 10. februar 2014 Share Skrevet 10. februar 2014 Hei. er en seriøs mann som er interessert i et cuckold forhold, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joa69 Skrevet 13. februar 2014 Share Skrevet 13. februar 2014 God dag. Mitt navn er John Jeg bor i Lofoten og jobber som fisker. Har godt utviklet sosiale antenner, en god porsjon selvironi,,og jeg elsker å se en Dame sanseløs av nytelse,som bare vil ha mere. Send meg en melding på facebook,,så kan vi jo chattes. Eller her inne. Håper jeg hører fra deg. Mvh John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frarin Skrevet 23. februar 2014 Share Skrevet 23. februar 2014 Hei! Singel kjekk voksen cuckold her. Jeg ønsker virkelig og bli kjent med deg Bor i Larvik. Ta kontakt om du har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ungkar Skrevet 6. oktober 2015 Share Skrevet 6. oktober 2015 Søker du fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 6. oktober 2015 Share Skrevet 6. oktober 2015 Hun har ikke vært pålogget på over et og et halvt år. Dette ser man enkelt ved å gå inn på profilen. Stenger med dette denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg