Gå til innhold

Min cuckold


BigWoman

Anbefalte innlegg

Jeg er en Hotwife som dessverre er uten cuckold..

Søker derfor etter en seriøs cuckold i alderen 35- 55 som er seriøs,ærlig og som vet å virkelig sette pris på en bbw/ssbbw..

Ønsker kun seriøse hendvendelser..

 

Kosenuss fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

Hei. :-) Skulle ønske fler damer gjorde som deg og la ut melding her... Mange menn ønsker seg ei leken dame som sin partner.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. vi er to menn på 40 og 50. vi er veldig interessert i faste treff. med masse deilig sex.

vi er begge lette og komme i kontakt med og er vel som gjennomsnitts størrelse på alle måter. vi bor begge i indre Østfold men er mobile. kan godt møtes på web cam. og ta en prat for å se hvordan kjemien er der. så om du er int i å bli nærmere kjent så send noen ord om hva du ønsker og bruke oss til. begge to er bi. så alt er mulig bare man gjør som du vil.

 

ønsker deg en fortsatt fin dag/sommer. og venter spent på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 måneder senere...
  • 3 weeks later...

Hei Big woman.

Vil gjerne maile med deg. Chat er ikke for meg, men mailing er ønskelig. Er du på Smil-Norge har jeg skrevet noen noveller som etter hvert ligger på sider rundt 55 til 60 tror jeg. Mine fantasier og ønsker kan nok være i denne stil...

Håper å høre fra deg hva du ev kunne tenke deg av en cuckold.

nevalsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...

God dag.

Mitt navn er John

Jeg bor i Lofoten og jobber som fisker.

Har godt utviklet sosiale antenner, en god porsjon selvironi,,og jeg elsker å se en Dame sanseløs av nytelse,som bare vil ha mere.

Send meg en melding på facebook,,så kan vi jo chattes.

Eller her inne.

Håper jeg hører fra deg.

Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...