Guest Morjor Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Min egen Hotwife ønsker seg godt utstyrt og dominant elsker. Du bør være over 50 da hun liker eldre menn med sans for rollespill. Jeg er en sub vil tjener som er lydig og være underdanig tjener for dere begge. Morjor. (se i billedarkiv) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haynk69 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Hei, mann 45 her, er leken, streng og elsker rollespill Bor på østlandet, er ofte i Oslo og er seriøs og diskrete. Blond 181/90. Jeg vil bli mer kjent med dere, og se hvordan kjemien stemmer - har noe leketøy og pad (for spank) m.m. som kan brukes for lek med bege - også strap on - hvis hun vil låne den. Haynk69 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogu Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Hei. Oslo mann her. Akkurat passert 60. Passe slank, veltrent. Godt utstyrt og utholdende. Erfaren og trygg med rollen dere søker. "Gjort det før". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AfricanSexyBull Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Ønsker å smake på SVART KUK? Ta kontakt og du vil ikke angre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kåtsædgiver Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 kansje hun vil knulle min venn på 62?jeg kan vere med og hjelpe til om hun ønsker(er 40) men godt utstyrt,kansje mannen slikker fitta hennes klar og slikker henne etter tømming Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frarin Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Hei! Om dere har lyst, Stiller jeg gjerne opp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyman46 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Mann såvidt passert 50 her. God erfaring med dette fra før og garanterer dere en spennende kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts