Gjest Morjor Skrevet 4. november 2010 Share Skrevet 4. november 2010 Min egen Hotwife ønsker seg godt utstyrt og dominant elsker. Du bør være over 50 da hun liker eldre menn med sans for rollespill. Jeg er en sub vil tjener som er lydig og være underdanig tjener for dere begge. Morjor. (se i billedarkiv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haynk69 Skrevet 23. november 2010 Share Skrevet 23. november 2010 Hei, mann 45 her, er leken, streng og elsker rollespill Bor på østlandet, er ofte i Oslo og er seriøs og diskrete. Blond 181/90. Jeg vil bli mer kjent med dere, og se hvordan kjemien stemmer - har noe leketøy og pad (for spank) m.m. som kan brukes for lek med bege - også strap on - hvis hun vil låne den. Haynk69 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fogu Skrevet 26. januar 2011 Share Skrevet 26. januar 2011 Hei. Oslo mann her. Akkurat passert 60. Passe slank, veltrent. Godt utstyrt og utholdende. Erfaren og trygg med rollen dere søker. "Gjort det før". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfricanSexyBull Skrevet 14. november 2011 Share Skrevet 14. november 2011 Ønsker å smake på SVART KUK? Ta kontakt og du vil ikke angre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåtsædgiver Skrevet 29. desember 2011 Share Skrevet 29. desember 2011 kansje hun vil knulle min venn på 62?jeg kan vere med og hjelpe til om hun ønsker(er 40) men godt utstyrt,kansje mannen slikker fitta hennes klar og slikker henne etter tømming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frarin Skrevet 30. desember 2011 Share Skrevet 30. desember 2011 Hei! Om dere har lyst, Stiller jeg gjerne opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyman46 Skrevet 9. januar 2012 Share Skrevet 9. januar 2012 Mann såvidt passert 50 her. God erfaring med dette fra før og garanterer dere en spennende kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.