Kinky6 Skrevet 4. mai 2013 Share Skrevet 4. mai 2013 Cuckoldpar Nordfra på hovedstadbesøk! Et ektepar fra Tromsø tok seg en tur til hovedstaden og overnattet på hotel Plaza i Oslo. Det var en vellykket kveld og dagen kom da de skulle forlate hotellet for og reise tilbake til Tromsø. Gubben skulle betale for rommet som kostet tusen kroner for denne ene natten. Han fikk en regning på ettusentohundre. - Tolv hundre krona!! ropte... han. - Æ trodde romme kosta tusen akkurat??? - Det stemmer sa resepsjonisten, - men frokosten koster etthundre kroner pr. person. - Vi åt jo ikke frokost! - Vel, frokosten var tilgjengelig, og det er ikke min feil at dere ikke benyttet dere av den. - Da kan du ta tusen krona, så skal æ ha to hundre av dæ fordi du har stått i me kjærringa mi! - Men jeg har ikke tatt på konen din engang! - Vel, ho var jo tilgjængeli, så det er ikke min feil at du ikke benytta dæ av dd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retep Skrevet 4. mai 2013 Share Skrevet 4. mai 2013 Hahaha...veldigt bra svarat men førjävligt att dom lurar folk på det viset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyfiken 68 Skrevet 9. mai 2013 Share Skrevet 9. mai 2013 Ha ha, fantastisk svar :-) Tenker han fikk et skikkelig hakedropp :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 2. september 2013 Forfatter Share Skrevet 2. september 2013 - Var ute i går og traff ei dame på baren. Hun var i 50-årene og så slettes ikke så verst ut. - Jaha, hva skjedde, da? - Etter et par drinker spurte hun meg rett ut om jeg noen gang hadde prøvd en mor-datter-trekant! - Jøss og bevares! Og så da? - Vel, tanken fristet, så jeg ble med henne hjem. Da vi kom inn slo hun på lyset og ropte opp trappa: "- Er du fremdeles våken, mamma???" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par45 Skrevet 3. september 2013 Share Skrevet 3. september 2013 Den var bra... Kjente meg nesten igjen... Hadde ei venninde som tilbød oppgjør på redning av bil i "natura"... - Fint... Da sender jeg ned moren min i morgen for å "gjøre opp"... Mannen i skranken ble kjempeskuffet :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerne Skrevet 12. oktober 2013 Share Skrevet 12. oktober 2013 æ flire enda..den va knallgo:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_x Skrevet 12. oktober 2013 Share Skrevet 12. oktober 2013 Hehe, den var god;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 8. mai 2014 Partnerbytte To par er på ferie sammen og i fylla blir de to mennene enige om å bytte koner for natten. De blir enige om å prikke antall ganger i smøret neste morgen for hvor mange ganger de fikk seg med den andres kone. Den første mannen er fornøyd med avtalen i det han vet hans kone har mensen. Neste morgen tar han fornøyd kniven og stikker 4 hull i smøret, han smiler og er fornøyd med avtalen. Men smilet forsvinner brått når kompisen stikker kniven 2 ganger i jorbærsyltetøyet, 3 ganger i nugattien og slikker den av etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.