Gå til innhold

Cuckoldpar Nordfra på hovedstadbesøk! (med flere)


Kinky6

Anbefalte innlegg

Cuckoldpar Nordfra på hovedstadbesøk! :)

 

Et ektepar fra Tromsø tok seg en tur til hovedstaden og overnattet på hotel Plaza i Oslo. Det var en vellykket kveld og dagen kom da de skulle forlate hotellet for og reise tilbake til Tromsø.

Gubben skulle betale for rommet som kostet tusen kroner for denne ene natten. Han fikk en regning på ettusentohundre.

- Tolv hundre krona!! ropte... han. - Æ trodde romme kosta tusen akkurat???

- Det stemmer sa resepsjonisten, - men frokosten koster etthundre kroner pr. person.

- Vi åt jo ikke frokost!

- Vel, frokosten var tilgjengelig, og det er ikke min feil at dere ikke benyttet dere av den.

- Da kan du ta tusen krona, så skal æ ha to hundre av dæ fordi du har stått i me kjærringa mi!

- Men jeg har ikke tatt på konen din engang!

- Vel, ho var jo tilgjængeli, så det er ikke min feil at du ikke benytta dæ av dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

- Var ute i går og traff ei dame på baren. Hun var i 50-årene og så slettes ikke så verst ut.

- Jaha, hva skjedde, da?

- Etter et par drinker spurte hun meg rett ut om jeg noen gang hadde prøvd en mor-datter-trekant!

- Jøss og bevares! Og så da?

- Vel, tanken fristet, så jeg ble med henne hjem. Da vi kom inn slo hun på lyset og ropte opp trappa:

"- Er du fremdeles våken, mamma???"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Partnerbytte

 

To par er på ferie sammen og i fylla blir de to mennene enige om å bytte koner for natten. De blir enige om å prikke antall ganger i smøret neste morgen for hvor mange ganger de fikk seg med den andres kone.

Den første mannen er fornøyd med avtalen i det han vet hans kone har mensen. Neste morgen tar han fornøyd kniven og stikker 4 hull i smøret, han smiler og er fornøyd med avtalen. Men smilet forsvinner brått når kompisen stikker kniven 2 ganger i jorbærsyltetøyet, 3 ganger i nugattien og slikker den av etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...