Gå til innhold

iorna

Anbefalte innlegg

Dette er hennes historie:

 

Jeg skulle på en fjellhytte i forbindelse med jobben, gledet meg ikke spesielt da jeg synes sne og kulde er skrekkelig. Men jeg hadde klart og ordne det slik at han som er elskeren min om dagen kunne være med. Da så alt så mye lysere ut.

 

Vel oppe viste det seg at her var det ikke mobildekning så mine rapporter ned til min elskede mann, (som forøvrig vet alt jeg gjør, og tenner på det) var umulig. Jeg hadde forberedt ham på dette og fått klarsignal til å gjøre alt jeg hadde lyst til uten å måtte si ifra på forehånd.

 

På denne fjellhytta var det også noen unge gutter som jobbet gjennom hele vinteren avskåret fra noe videre sosialt liv. Tanken slo meg umiddelbart at her måtte det være mye kåthet bygget opp, og som gjerne skulle slippes løs i hemningsløs sex. Vel, vel, jeg hadde min elsker med meg og var svært fornøyd med det.

 

Vi hadde en hyggelig middag med flørt og latter og jeg fikk snakket litt med en av gutta der, en mulatt med et nydelig smil, et rått glimt i øyet og en nydelig sexy kropp.

Det virket også som han sendte meg noen lange blikk over kroppen min. mmmm . . .

 

Etter middag, trakk vi (elskeren min og jeg) oss diskret tilbake og koste og klinte i timesvis og etterhvert tok han meg som han pleier bakfra. Da, i korte glimt så jeg i fantasien for meg en av unggutta på hytta som holdt meg hardt på hoftene og presset pikken sin inn i meg. DA kom jeg som en kule, sprutet voldsomt og han kom i meg med skrik og stønn.

 

Dette var typisk meg, når jeg får en av mine ville fantasier kommer jeg som en eksplosjon.

 

Senere på natten fortalte jeg om tanken min på en av de unge, flotte sexy gutta. Han smilte og var ikke såret i det hele tatt, men det virket som han tente på tanken. Som ren fantasi da trodde jeg.

 

Ny dag og uteaktiviteter, senere middag og deretter skulle de alle ut på en kveld/natt-tur.

 

Jeg tilbød meg å være på hytta og forberede nattmat til de skulle komme tilbake.

Det gjorde også mulatten!! . . . . hmmmm!

 

Det varte ikke lenge før vi stod ganske tett og pratet, hånden hans berørte meg lett på hoften og jeg fikk nesten støt og klarte ikke å unnlate å stønne såvidt.

Han merket det tydeligvis og tok hånden min og slikket meg på fingertuppene. Herregud jeg ble helt tullete, la hånden bak ryggen hans og kysset ham. han presset seg mot meg og jeg kjente tydelig en stiv pikk mot magen min.

 

Vi gikk rett opp på rommet hans, rev av hverandre klærne og han knullet meg stående opp mot veggen før det var gått 1 minutt. Uten noen beskyttelse sprutet han i meg nesten med en gang.

Jeg kom ikke men det var vanvittig deilig, kysset masse, han var snart stiv igjen og denne gangen lå jeg på rygg og ble knullet deilig og lenge. flere ganger skiftet han plutselig tempo og da kom jeg deilig, sprutet voldsomt, noe som han nok ikke hadde opplevd før men tente ham ytterligere.

 

Fullstendig utmattet og fylt opp av deilig sed, kledde vi på oss og gikk ned og tok imot de andre.

 

Min medbrakte elsker, merket nok dufter av sex fra meg, men sa ingenting.

En time senere lå jeg igjen på ryggen mens han slikket meg og bemerket at jeg smakte deilig.

Kunne ikke dy meg og sa:

"det er fordi jeg er blitt sprutet inni av den sexy mulatten du vet jeg tenner på"

Jeg var veldig usikker på hvordan han vill ta dette.

 

Han ble vill, fullstendig vill og gal, la meg på rygg, kastet seg over meg med vilt blikk.

Holdt armene mine hardt fast mens han klønte litt med å få pikken inn i meg.

Dette alene var nok til at jeg sprutet som en foss og kom egentlig før han kom inn i meg.

Ham var som en villmann og kom nesten med en gang, og for en sprut, han kom og kom og kom med voldsomme stønn.

 

mange minutter senere sier han at han ble helt ukontrollert gal og kåt når han hørte hva jeg hadde gjort. Og at dette var den sterkeste utløsningen han hadde hatt noen gang.

Det var det vel kanskje for meg også.

 

ikke lenge etterpå sov vi dypt.

 

Neste dag gikk på samme måte, kvelden kom og vi ble igjen får å lage nattmat, bare en liten forskjell, kameraten hans også!!

Mulatten hadde jo forstått at jeg ikke var noen pingle, så han tok mot til seg og spurte om jeg tente på kameraten hans også.

Jeg hadde ikke gjort meg så mange tanker om ham, hadde vært rimelig opptatt, men når han stod der og smilte så så han absolutt sexy og tiltrekkende ut.

Han visste tydeligvis hva vi hadde gjort i går, smilet hans avslørte det.

Tanken for gjennom hodet mitt: "Hvorfor ikke? Hva har jeg å tape? to deilig sexy menn samtidig må jo bare være deilig"

 

"mmm" sa jeg, "nå eller med en gang?"

 

Det ble med en gang.

 

To minutter senere lå vi alle tre nakne i sengen og kysset, koste og utforsket hverandres kropper.

Jeg la meg tilbake og lot de beføle meg, slikke meg og kysse meg. Jeg vet ikke hvem som gjorde hva, bare at de tok meg deilig og jeg kom og sprutet nesten ustoppelig.

Litt hvile, jeg i midten, lett kosene med begge. JEG var ikke ferdig ennå.

Jeg sugde mulattens deilige store pikk til den var steinhard igjen, la ham på rygg og satt meg ned på ham. SÅÅÅ deilig å sitte der og kjenne han vokse inni meg og nyte.

Noe inni hodet mitt fikk meg til å legge meg flat på han med rumpa opp mot kameraten hans.

Visste ikke helt men hadde lyst til at han skulle ta på meg bakfra, kanskje en finger i fitta ved side av pikken, eller fingre meg i rumpa, kan være litt deilig og farlig.

 

Straks følte jeg at han smurte seden som lå rundt fitta opp i rumpa og snart lekte pikken hans der også. Jeg beveget meg i langsomme bevegelser på mulatten som var steinhard og svær inni meg. tror han forstod hva som holdt på å skje.

Så langsomt presset han pikken sin mot meg, jeg konset veldig på ikke å stramme og langsomt gled han inn.

Det var sinnsykt deilig, farlig, men deilig. jeg kjente begge pikkene mot hverandre inne meg.

Tror jeg mistet bevisstheten på et tidspunkt.

Vi gled mot hverandre, de andre styrte, jeg bare følte . . masse . . sterkt vilt og deilig.

Kjenten hvordan de økte i villskap og nytelse, jeg begynte å knipe rumpa og det hadde øyeblikkelig virkning, han kom, jeg kom og mulatten kom i løpet av sekunder. Vi ristet og skalv og sprutet, skrek og stønnet.

Jeg har aldri opplevd noe lignende og kommer aldri til å oppleve det igjen.

 

Senere kom de andre hjem, jeg viste meg ikke nede, orket ikke, men første-elskeren min kom opp og spurte om jeg hadde knullet mulatten igjen.

mmm sa jeg, ta meg, nå, så må jeg sove. . .

Må innrømme at jeg husker ikke så mye av dette, men i ørska fortalte jeg ham det som var skjedd, dog ikke det om tredjemann. Men han var kjempetent og hadde det deilig, tror ikke jeg kom, klarte ikke mere. kysset ham og sa at jeg måtte sove og at i de små sengene var det kanskje best han sov på sitt eget rom.

 

En time senere banket det på døren, og inn kom mulatten som spurte om alt var bra, "lås døren" sa jeg, "ja, jeg har hatt den beste sexen i mitt liv idag, kom, legg deg inntil meg. Jeg vil kjenne pikken din inntil meg mens jeg sover."

 

Neste dag, etter lange dusjer og et deilig morgenknull, var det pakking og hjemreise, jeg var nesten glad, vet ikke om jeg hadde klart en natt til med alle tre.

 

Godt på vei til Oslo ringte jeg kjæresten min og sa at jeg elsker ham og gledet meg til å fortelle om turen. Det var nok en tydelig undertone som han tolket ganske riktig, men jeg nektet å fortelle noe før vi var sammen i sengen. Han maste jo som en gal, men jeg var streng, men sa at det var skjedd mere enn både han og jeg hadde kunnet forestille oss i våre villeste fantasier.

Jeg hørte han stønnet, tror nesten han var på kanten til å komme.

 

Skal ikke gå i detaljer om den kvelden, men det ble masse deilig sex for begge.

 

Jeg ser stadig elskeren min, OG av og til mulatten. Et par ganger har jeg vært hos mulatten først, så til elskeren min og SÅ hjem til kjæresten min.

 

mange klemmer fra meg

Håper denne sanne historien inspirerer mange til å slippe hemningene og nyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette må være toppen å oppleve hotwifen sin på denne måten.

 

Her er det opptimale, flere end en i henne, møte henne vitende at hun er full av sæd, smilende og glad, full av gode opplevelser.

Klar til å fortelle deg ALT.

 

Da blir det intenst.

 

Takk for at du ville dele dine deilige opplevelser med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 4 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 4 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...