Gå til innhold

Kan ikke redigere innlegg


FitteSnitzel

Anbefalte innlegg

Hei fittesnitzel,

 

Vi har deaktivert muligheten for medlemmer å redigere sine innlegg av den simple grunn at folk redigerer innleggene sine så ofte og så mye at det skaper mye unødig trafikk på serveren. Lag heller en ny tråd hvis du skal laste opp nye bilder f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg vil gjerne også ha muligheten til å redigere innlegg. Ser for meg en situasjon hvor jeg f.eks. legger ut feil bilde og MÅ slette dette umiddelbart. Er det en mulighet for at ihvertfall trådstarter kan redigere innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei.

 

Jeg har fått endret min status som single, og funnet ei som gjerne vil bli medlem her inne.

For det første er det håpløst for henne å få laget seg en profil her, fordi hun (og jeg når jeg prøver) hele tiden får feil på de tegnene vi må skrive inn under registrering.

 

For det andre skulle jeg ha forandret en del tekst i min profil ettersom min status nå er endret.

 

Kan jeg få litt hjelp til å skjønne hvordan jeg får til disse 2 tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...