FitteSnitzel Skrevet 16. oktober 2010 Share Skrevet 16. oktober 2010 Er det bare meg eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 18. oktober 2010 Share Skrevet 18. oktober 2010 Hei fittesnitzel, Vi har deaktivert muligheten for medlemmer å redigere sine innlegg av den simple grunn at folk redigerer innleggene sine så ofte og så mye at det skaper mye unødig trafikk på serveren. Lag heller en ny tråd hvis du skal laste opp nye bilder f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cretix Skrevet 23. oktober 2010 Share Skrevet 23. oktober 2010 Dette skulle vel ikke være noe problem nå fremover Nanox, så den funksjonen skal vel aktiveres igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 19. juni 2011 Share Skrevet 19. juni 2011 Jeg vil gjerne også ha muligheten til å redigere innlegg. Ser for meg en situasjon hvor jeg f.eks. legger ut feil bilde og MÅ slette dette umiddelbart. Er det en mulighet for at ihvertfall trådstarter kan redigere innlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 20. juni 2011 Share Skrevet 20. juni 2011 Hei larsq, Jeg har notert forslaget ditt. Takk for innspill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fido Skrevet 12. september 2011 Share Skrevet 12. september 2011 Hei. Jeg har fått endret min status som single, og funnet ei som gjerne vil bli medlem her inne. For det første er det håpløst for henne å få laget seg en profil her, fordi hun (og jeg når jeg prøver) hele tiden får feil på de tegnene vi må skrive inn under registrering. For det andre skulle jeg ha forandret en del tekst i min profil ettersom min status nå er endret. Kan jeg få litt hjelp til å skjønne hvordan jeg får til disse 2 tingene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 12. september 2011 Share Skrevet 12. september 2011 Heisann Fido, Hvis du vil endre din status kan du følge denne lenken: http://norcuckold.com/profile.php?do=editprofile Som du beskrev i en annen tråd om vanskelighetene ved å registrere seg, har vi nå endret litt på bildeverifiseringen. Så det burde gå ann for din venninne å melde seg inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.