Gå til innhold

Burde elskeren holde nøkkelen til kyskhets-innretningen?


FitteSnitzel

Anbefalte innlegg

For de av dere lykkelige polygame som er litt hardcore på det private plan.

 

Når man har fått til et godt forhold alle tre, så ville dette kanskje være morsomt. For han jeg elsker med så sier han at det er på top-ti-lista over ting å gjøre før man dør; Å kontrollere orgasmene og holde en annen mann i kyskhet over lengre tid mens man står i med kvinnen i hans liv. :p

 

Vi har prøvd litt men han syntes det var så annerledes i virkeligheten (jeg holdt han i 2 uker i ett strekk) og han og den jeg har rå sex (vi har forsatt myk sex og masse kos ilag, spesielt liker han å stimulere meg) er ikke enda blitt gode venner og begge nøler litt med å gjøre dette til et samliv.

 

Men hva syns dere om ideèn da? Høres det gøy ut? Jeg fniser bare med tanken.

 

Ja, jeg vet at ikke alle i polygame forhold gjør det sånn, men for de som er litt kinkye på det intime plan.

 

 

 

 

Her er chastity-devices som man kan ha en noenlunde god kontroll med og som man kan tilpasse mannen så han kan sove og trene med det på. CB-seriene. Men jeg vet ikke hvem i Norge som selger de.

 

http://us.yhs4.search.yahoo.com/yhs/search?fr=altavista&fr=altavista&itag=ody&q=chastity+cb+series&kgs=1&kls=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 years later...
FitteSnitzel skrev (På 16.10.2010 den 23.30):

For de av dere lykkelige polygame som er litt hardcore på det private plan.

Når man har fått til et godt forhold alle tre, så ville dette kanskje være morsomt. For han jeg elsker med så sier han at det er på top-ti-lista over ting å gjøre før man dør; Å kontrollere orgasmene og holde en annen mann i kyskhet over lengre tid mens man står i med kvinnen i hans liv. :p

Vi har prøvd litt men han syntes det var så annerledes i virkeligheten (jeg holdt han i 2 uker i ett strekk) og han og den jeg har rå sex (vi har forsatt myk sex og masse kos ilag, spesielt liker han å stimulere meg) er ikke enda blitt gode venner og begge nøler litt med å gjøre dette til et samliv.

Men hva syns dere om ideèn da? Høres det gøy ut? Jeg fniser bare med tanken.

http://us.yhs4.search.yahoo.com/yhs/search?fr=altavista&fr=altavista&itag=ody&q=chastity+cb+series&kgs=1&kls=0

Vi tror ganske bestemt at sitatet i rødt er tuftet på samme dragning mange Bulls har, om å triumfere over hotwifens mann gjennom å ha ekslusiv rett til å ha sex med/tilfredsstille henne.  Klart, er man gift med en ekte sub cuck så kan ideen være spennende men vi tror nok dette stort sett forblir en fantasi paret i mellom. 

Om man skulle realisere en plan der sitatet i grønt er målet, da har man kommet lengre enn de aller fleste ønsker seg eller er happy med men for all del; for de som ønsker seg dette må gjerne kjøre på. Er cuckolden helt avskåret fra å mene noe om dette siden du skriver "begge", og det tolkes som Bull og HW? Mye som skal klaffe da, ikke bare paret i mellom men også å finne en Bull som oppriktig ønsker et samliv av den type. 

Endret av SSC-par
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 måned senere...
FitteSnitzel skrev (På 16.10.2010 den 23.30):

For de av dere lykkelige polygame som er litt hardcore på det private plan.

 

Når man har fått til et godt forhold alle tre, så ville dette kanskje være morsomt. For han jeg elsker med så sier han at det er på top-ti-lista over ting å gjøre før man dør; Å kontrollere orgasmene og holde en annen mann i kyskhet over lengre tid mens man står i med kvinnen i hans liv. :p

 

Vi har prøvd litt men han syntes det var så annerledes i virkeligheten (jeg holdt han i 2 uker i ett strekk) og han og den jeg har rå sex (vi har forsatt myk sex og masse kos ilag, spesielt liker han å stimulere meg) er ikke enda blitt gode venner og begge nøler litt med å gjøre dette til et samliv.

 

Men hva syns dere om ideèn da? Høres det gøy ut? Jeg fniser bare med tanken.

 

Ja, jeg vet at ikke alle i polygame forhold gjør det sånn, men for de som er litt kinkye på det intime plan.

 

 

 

 

Her er chastity-devices som man kan ha en noenlunde god kontroll med og som man kan tilpasse mannen så han kan sove og trene med det på. CB-seriene. Men jeg vet ikke hvem i Norge som selger de.

 

http://us.yhs4.search.yahoo.com/yhs/search?fr=altavista&fr=altavista&itag=ody&q=chastity+cb+series&kgs=1&kls=0

jeg kjøpte min på sinful.no, husk å ta nøye mål slik at den passer bra og ikke er for stor for da kan det bli ukmofortabelt eller at tissetassen faller ut mellom ringen og hylstre.

 

tror nøkkelen er tålmodighet fra din side, gjør det gradvis to uker er ganske lenge om man er i buret, det er veldig overveldende og man blir veldig følsom og emosjonell både posetivt og negativt, start gradvis og gjør han trygg på det slik at han føler en god mestrings følelse,

 

tror det kan være fint for han å få noen han stoler på til å være nøkkelholder i begynnelsen:) å husk altid å ha en sikkerets nøkkel klar om det skulle være krise.

 

er så deiglig og høre om men som får til myk sex og kos det er det beste og å pennetrere er jo ikke det viktigste her i verden ;) mye deiglig en kan gjøre uten penetrering, liker selv å være tøffel ligger ikke i min natur å dominere kvinner

lykke til :D

Endret av smallpenisboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...