Gå til innhold

clean up


Gjest cuckold_bergen

slikker du henne ren ?  

273 stemmer

  1. 1. slikker du henne ren ?

    • har ikke noe valg min herskerinne bestemmer det for meg.
      71
    • nei det er ekkelt.
      36
    • kun min egen sæd.
      35
    • ja det er jo det beste med at min kone har sex med andre menn.
      173


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Når jeg kommer nyknulla hjem og kryper opp i senga , ligger alltid mannen min våken og venter. Han er allerede hard og kåt, og er veldig nyskjerrig på hva jeg har gjort på. Noen ganger sier jeg ikke noe, bare tar hodet hans og fører det ned mellom beina mine så han får finne det ut selv. Eller han "tar det han vil" enten jeg "vil" eller ei ;) Når musa er hoven og nypult , er den ekstra følsom og slikkingen er utrolig intens og deilig. Og jeg klarer ikke å nekte han å knulle om han vil det .. for jeg elsker å bli knullet av han når han er så sinnsykt kåt .. Tenner utrolig på den dyriske kåtheten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 måneder senere...

Personlig, elsker jeg da jeg blir slikka til orgasme med fitta full av sæd. Jeg liker ikke at det skal være noe ydmykende med dette, det skal liksom ikke være en straff... men mer en gave.

 

Dette er en av mine slikkefantasier: jeg suger bullen god og hard, så får han knulle meg hardt og godt misjonært, dyrisk, helt til han kommer. Så skal vi bare ligge der, kjenne hvordan han spruter inni meg mens vi kysser og koser. Så skal han gå forsiktig ut av meg slik at mest mulig er inni meg og legge seg ved siden av meg. Så skal min kjæreste cuckold få krype opp, lukte på meg, nyte duften av meg og min elsker, før han forsiktig får smake. Jeg skal holde hendene mine forsiktig på hodet hans, kose med håret og ørene hans, trekke ham mot meg. Liker godt hvis han er biiittelitt motvillig, slik at jeg må trekke han inn til fitta mi. Synet av sæd som henger mellom leppene mine der nede, mot munnen hans... ååh det tenner meg. Så skal han få slikke meg, mens jeg skryter av ham, forteller hvor flink han er til å slikke meg, hvor deilig begge vi to synes sæden til elskeren min er... helt til jeg kommer noe helt sinnsykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dette tente meg :) Kunne ikke vært mer enig... Skjønner ikke hvorfor dette skulle være ydmykende. :) Takk Lillim

 

Personlig, elsker jeg da jeg blir slikka til orgasme med fitta full av sæd. Jeg liker ikke at det skal være noe ydmykende med dette, det skal liksom ikke være en straff... men mer en gave.

 

Dette er en av mine slikkefantasier: jeg suger bullen god og hard, så får han knulle meg hardt og godt misjonært, dyrisk, helt til han kommer. Så skal vi bare ligge der, kjenne hvordan han spruter inni meg mens vi kysser og koser. Så skal han gå forsiktig ut av meg slik at mest mulig er inni meg og legge seg ved siden av meg. Så skal min kjæreste cuckold få krype opp, lukte på meg, nyte duften av meg og min elsker, før han forsiktig får smake. Jeg skal holde hendene mine forsiktig på hodet hans, kose med håret og ørene hans, trekke ham mot meg. Liker godt hvis han er biiittelitt motvillig, slik at jeg må trekke han inn til fitta mi. Synet av sæd som henger mellom leppene mine der nede, mot munnen hans... ååh det tenner meg. Så skal han få slikke meg, mens jeg skryter av ham, forteller hvor flink han er til å slikke meg, hvor deilig begge vi to synes sæden til elskeren min er... helt til jeg kommer noe helt sinnsykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det for ydmykende og det er jeg ikke noe glad i, men kanskje jeg bare ikke har turt å kjenne på de følelsene enda. Jeg elsker å slikke, og har en drøm om å slikke henne mens hun blir pult. Ikke er jeg redd for å komme borti han heller, men spermen hans er ikke helt min greie.

Sånn som Lillin beskriver det, virker det bare vakkert. Har mange ganger slikket henne når hun kommer hjem, men da har hun først dusjet. Da forteller hun meg i detalj hvor deilig hun har hatt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 4 weeks later...
  • 6 måneder senere...
  • 3 years later...
  • 3 weeks later...
Gjest perrodetoro

Så lenge jeg er med henne og bull må jeg som oftest gjøre rent. Ydmykelsen med dette liker vi begge veldig godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...