Gå til innhold

clean up


Gjest cuckold_bergen

slikker du henne ren ?  

273 stemmer

  1. 1. slikker du henne ren ?

    • har ikke noe valg min herskerinne bestemmer det for meg.
      71
    • nei det er ekkelt.
      36
    • kun min egen sæd.
      35
    • ja det er jo det beste med at min kone har sex med andre menn.
      173


Anbefalte innlegg

det er en ganske sterk opplevelse å få en annen manns sperm rett i kjeften, men det er jo disse sterke opplevelsene som trigger oss. Jeg liker det egentlig ikke, men må slikke henne ren av egen fri vilje OG tenner på det på en eller annen merkelig måte. sterkt, kjempesterkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å se se hvordan hun koser seg med kuken til elskeren, hvordan hun slikker kuk-skaftet og slikker og suger på kukhodet, deilig når han trenger inn i henne og hun får kuken i seg, se når han tar henne, knuller henne;

Men det er liksom "premien" det, å få slikke sæden fra fitta hennes når han har tømt seg i henne.... mmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Morjor

Elsker å bli kommandert til slikke musa til hotwifen min, etter at bullen hennes har sprutet. Deilig å se på at de knuller og stønner mens jeg sitter der med både sjalusi og ydmykelsen. Det er det som trigger meg:) Hun liker også at jeg går i dametruse når bullen er med og at jeg hjelper til med å slikke dem begge mens de har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest TheQueenAndSirDuke

Jeg ligger alltid mellom hennes sprikende ben og slikker den nypulte fitta ren for sperm når hun kommer hjem fra en elsker, mens hun forteller meg alt de har gjort, og hvor mye deiligere og kåtere hun har vært, og hvor mange flere ganger de har knullet osv. Og hun tømmer eller vasker seg aldri før hun kommer hjem! Jeg prøver alltid å få det til å vare så lenge som mulig, men resultatet er da alltid at jeg spruter enten før jeg får stukket pikken inn i den såpeglatte, klissvåte fitta, eller rett etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Sogn72

er vel ikkje svar på spørsmålet i tråden her mn : eg syns det er veldig deilig og opphissandes når han slikker ho mens eg er inne i ho....kjenner tunga på skafte mens eg glir inn og ut. Og til slutt så slikker han ho rein etter at eg har fyllt ho opp :)) Slik gjør eg og det paret g har truffe her inne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fruen har kommet nyknullet hjem noen ganger ,men uten noe i seg. Har ikke truffet den rette for slikt. Første bud er en steril mann . Men uansett fantastisk å slikke kjenne smaken av nyknullet frue som har hatt fremmedpikk. Nå ønsker vi at begge deltar med mye slikk å sprut fra 2 sterile menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...