Guest cuckold_bergen Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 hva er deres forhold til å slikke henne ren etter at elskeren har sprutet i henne ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cuckold_bergen Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 jeg synes det er opphissende å bli kommandert nrd for å slikke henne ren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sissy_annabella Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Hun har ikke cucket meg enda, men hvis/når så håper jeg hun setter seg på ansiktet mitt og tømmer seg i munnen min - jeg tar imot alt jeg får fra henne. sissy a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iorna Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 det er en ganske sterk opplevelse å få en annen manns sperm rett i kjeften, men det er jo disse sterke opplevelsene som trigger oss. Jeg liker det egentlig ikke, men må slikke henne ren av egen fri vilje OG tenner på det på en eller annen merkelig måte. sterkt, kjempesterkt!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TobiasX Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Det er deilig å se se hvordan hun koser seg med kuken til elskeren, hvordan hun slikker kuk-skaftet og slikker og suger på kukhodet, deilig når han trenger inn i henne og hun får kuken i seg, se når han tar henne, knuller henne; Men det er liksom "premien" det, å få slikke sæden fra fitta hennes når han har tømt seg i henne.... mmmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shoop Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Slikker rent nesten hver gang. Hun kommanderer meg til det. Deilig å få slikke rent, og at hun på toppen av alt nedlatende kommanderer til det er enda bedre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TobiasX Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Jeg blir nok ikke kommandert, til å begynne med fikk jeg ikke lov, men etterhvert har det endret seg, hun har (heldigvis) funnet gleden i å bli slikket etterpå, deilig for oss begge... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragonpar Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Har ikke gjort det ennå, men vil helt klart bli kommandert til det når ved en passende anledning. Både gleder meg og gruer meg litt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Har ikke prøvd enda..men har et ønske om neste gang hun får fremmed kuk vil jeg slikke henne samtidig som hun får en creampie;-) men det blir en test.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Easy Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Beste er om hun sitter/ligger på rygg/siden med han inne bakfra. Da kan du slikke henne samtidig som hun blir knullet, og kose deg med vått og godt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Skal prøve dette om vi finn rette mannen som tenner på dette også.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Easy Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Det er ikke bare at han har fått sprute i henne, det er vel så mye at hun liker å bli knullet OG slikket samtidig. Dvs. det dreier seg ikke så mye om guttas behov, men å gi henne maksimal nytelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Lar henne alltid få orgasmer før hun får sprut;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Easy Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Glimrende. Hun vil alltid komme tilbake til deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 hmm, dama SKAL vel alltid få orgasme før en spruter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimmim1 Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Herlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trucker43 Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Deilig å fylle en kvinne med varm sæd og vite at hennes mann /samboer skal slikke det opp har også hatt gleden av å se det ...... pirrende..... T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erask Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 er enig med Easy, best å slikke mens en annen en inne og får henne til himmels. om jeg kommer i nærkontakt med sæd og kuk så er det jo sexen som teller og blodt kan du kjenne bruse i hodet ditt.. herlig:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cuckoldpar Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 jeg slikker alltid rent når hun kommer fra sin faste elsker, eller fra de 4-5 andre som får slippe ladning i henne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morjor Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Elsker å bli kommandert til slikke musa til hotwifen min, etter at bullen hennes har sprutet. Deilig å se på at de knuller og stønner mens jeg sitter der med både sjalusi og ydmykelsen. Det er det som trigger meg:) Hun liker også at jeg går i dametruse når bullen er med og at jeg hjelper til med å slikke dem begge mens de har sex. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TheQueenAndSirDuke Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Jeg ligger alltid mellom hennes sprikende ben og slikker den nypulte fitta ren for sperm når hun kommer hjem fra en elsker, mens hun forteller meg alt de har gjort, og hvor mye deiligere og kåtere hun har vært, og hvor mange flere ganger de har knullet osv. Og hun tømmer eller vasker seg aldri før hun kommer hjem! Jeg prøver alltid å få det til å vare så lenge som mulig, men resultatet er da alltid at jeg spruter enten før jeg får stukket pikken inn i den såpeglatte, klissvåte fitta, eller rett etter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spen0l Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Jeg blir alltid slikket ren av min gubbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SissySlut Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Jeg gjør det fordi det er en av de tingene som gjør at jeg omsider får lov å komme ut av kyskhetsbeltet en snartur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sogn72 Posted July 5, 2012 Share Posted July 5, 2012 er vel ikkje svar på spørsmålet i tråden her mn : eg syns det er veldig deilig og opphissandes når han slikker ho mens eg er inne i ho....kjenner tunga på skafte mens eg glir inn og ut. Og til slutt så slikker han ho rein etter at eg har fyllt ho opp ) Slik gjør eg og det paret g har truffe her inne ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3somedreams Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Fruen har kommet nyknullet hjem noen ganger ,men uten noe i seg. Har ikke truffet den rette for slikt. Første bud er en steril mann . Men uansett fantastisk å slikke kjenne smaken av nyknullet frue som har hatt fremmedpikk. Nå ønsker vi at begge deltar med mye slikk å sprut fra 2 sterile menn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts