Gå til innhold

clean up

Gjest cuckold_bergen

slikker du henne ren ?  

273 stemmer

1. 1. slikker du henne ren ?

• har ikke noe valg min herskerinne bestemmer det for meg.
      71
    • nei det er ekkelt.
      36
    • kun min egen sæd.
      35
    • ja det er jo det beste med at min kone har sex med andre menn.
      173

Anbefalte innlegg

Gjest cuckold_bergen
Skrevet

hva er deres forhold til å slikke henne ren etter at elskeren har sprutet i henne ?

Gjest cuckold_bergen
Skrevet

jeg synes det er opphissende å bli kommandert nrd for å slikke henne ren.

Skrevet

det er en ganske sterk opplevelse å få en annen manns sperm rett i kjeften, men det er jo disse sterke opplevelsene som trigger oss. Jeg liker det egentlig ikke, men må slikke henne ren av egen fri vilje OG tenner på det på en eller annen merkelig måte. sterkt, kjempesterkt!!

Skrevet

Det er deilig å se se hvordan hun koser seg med kuken til elskeren, hvordan hun slikker kuk-skaftet og slikker og suger på kukhodet, deilig når han trenger inn i henne og hun får kuken i seg, se når han tar henne, knuller henne;

Men det er liksom "premien" det, å få slikke sæden fra fitta hennes når han har tømt seg i henne.... mmmm

• 1 måned senere...
Skrevet

Slikker rent nesten hver gang. Hun kommanderer meg til det. Deilig å få slikke rent, og at hun på toppen av alt nedlatende kommanderer til det er enda bedre.

Skrevet

Jeg blir nok ikke kommandert, til å begynne med fikk jeg ikke lov, men etterhvert har det endret seg, hun har (heldigvis) funnet gleden i å bli slikket etterpå, deilig for oss begge...

• 3 weeks later...
Skrevet

Har ikke prøvd enda..men har et ønske om neste gang hun får fremmed kuk vil jeg slikke henne samtidig som hun får en creampie;-)

men det blir en test..

Skrevet

Beste er om hun sitter/ligger på rygg/siden med han inne bakfra. Da kan du slikke henne samtidig som hun blir knullet, og kose deg med vått og godt...

Skrevet

Det er ikke bare at han har fått sprute i henne, det er vel så mye at hun liker å bli knullet OG slikket samtidig. Dvs. det dreier seg ikke så mye om guttas behov, men å gi henne maksimal nytelse.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 måneder senere...
Skrevet

er enig med Easy, best å slikke mens en annen en inne og får henne til himmels. om jeg kommer i nærkontakt med sæd og kuk så er det jo sexen som teller og blodt kan du kjenne bruse i hodet ditt.. herlig:)

• 2 måneder senere...
Gjest Morjor
Skrevet

Elsker å bli kommandert til slikke musa til hotwifen min, etter at bullen hennes har sprutet. Deilig å se på at de knuller og stønner mens jeg sitter der med både sjalusi og ydmykelsen. Det er det som trigger meg:) Hun liker også at jeg går i dametruse når bullen er med og at jeg hjelper til med å slikke dem begge mens de har sex.

• 1 måned senere...
Gjest TheQueenAndSirDuke
Skrevet

Jeg ligger alltid mellom hennes sprikende ben og slikker den nypulte fitta ren for sperm når hun kommer hjem fra en elsker, mens hun forteller meg alt de har gjort, og hvor mye deiligere og kåtere hun har vært, og hvor mange flere ganger de har knullet osv. Og hun tømmer eller vasker seg aldri før hun kommer hjem! Jeg prøver alltid å få det til å vare så lenge som mulig, men resultatet er da alltid at jeg spruter enten før jeg får stukket pikken inn i den såpeglatte, klissvåte fitta, eller rett etter.

• 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Sogn72
Skrevet

er vel ikkje svar på spørsmålet i tråden her mn : eg syns det er veldig deilig og opphissandes når han slikker ho mens eg er inne i ho....kjenner tunga på skafte mens eg glir inn og ut. Og til slutt så slikker han ho rein etter at eg har fyllt ho opp :)) Slik gjør eg og det paret g har truffe her inne ;-)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Fruen har kommet nyknullet hjem noen ganger ,men uten noe i seg. Har ikke truffet den rette for slikt. Første bud er en steril mann . Men uansett fantastisk å slikke kjenne smaken av nyknullet frue som har hatt fremmedpikk. Nå ønsker vi at begge deltar med mye slikk å sprut fra 2 sterile menn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...