Gå til innhold

Hvordan blir man bukt med de useriøse her inne?

Gjest Hubby

Anbefalte innlegg

Hvordan blir man kvitt de useriøse her inne?

Enda engang har man avtalt treff og hva skjer, jo man svarer ikke på msn eller på tlf/sms.....

Og når vedkommende ser oss på msn så logger han av da vi står i usynlig modus og vi logger på synlig borte vekk, deretter prøver man å ringe igjen, ikke noe svar!!! ringer i fra ett annet nr og vips svar!

Forklaring ehhhh noen kompiser kom og jeg har tatt meg noen øl!!!!

Tror det er høyst påtide at de som ikke klarer å holde avtaler ect blir "hengt ut" på en eller annen måte.

Håper i kan får til en debatt om dette i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir man kvitt de useriøse her inne?

Enda engang har man avtalt treff og hva skjer, jo man svarer ikke på msn eller på tlf/sms.....

Og når vedkommende ser oss på msn så logger han av da vi står i usynlig modus og vi logger på synlig borte vekk, deretter prøver man å ringe igjen, ikke noe svar!!! ringer i fra ett annet nr og vips svar!

Forklaring ehhhh noen kompiser kom og jeg har tatt meg noen øl!!!!

Tror det er høyst påtide at de som ikke klarer å holde avtaler ect blir "hengt ut" på en eller annen måte.

Håper i kan får til en debatt om dette i det minste!

hei dette er et lite problem på denne siden jeg også hadde lignende problem eneste hva vi kan gjøre er å se etter noen andre, men det skal være noen form for liste over personer som ikke møter opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok ikke ha noen gapestokk av noe slag her inne. Kan friste med en permanent ban for de som henger ut andre åpenlyst.

Man burde ha en slags måte slik at man kan få bukt på de som ikke er seriøse, på ett slikt fora som dette burde man få luket vekk slike siden det er garantert ikke siste gang det skjer med folk her inne.

Og dette er jo såpass lite fora så noe burde vel la seg ordne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ombestemme seg,få nerver etc,så vær bare glad du slapp treffe vedkommende,sikkert en elendig elsker når såpass usikker.På nettet er det mange som får kick av å være anonyme,og sånn er det,og sånn vil det alltid være..!

Jeg syns det er verre med alle de som "låner" bilder og faker utseende sitt med cm både her og der,hva i all verden tenker de på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ombestemme seg,få nerver etc,så vær bare glad du slapp treffe vedkommende,sikkert en elendig elsker når såpass usikker.På nettet er det mange som får kick av å være anonyme,og sånn er det,og sånn vil det alltid være..!

Jeg syns det er verre med alle de som "låner" bilder og faker utseende sitt med cm både her og der,hva i all verden tenker de på?

Når man har avtalt treff og legger opp til det ved å fra si seg andre ting man kunne ha gjort, og da når man prøver å unngå på tlf/sms og msn er det noe helt annet enn nerver.

ect....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Helt enig i at det er greit å ombestemme seg, men det er også lov å være ærlig og fortelle de man skulle treffe at man har ombestemt seg... Men i stede for å henge ut enkelte brukere av dette nettstedet så alle ser, kan det kanskje meldes fra til en moderator eller lignende, så de som tilstadighet ikke møter eller er useriøse og ufine på andre måter kan lukes vekk...? Det finnes også noen som ikke tåler å høre et nei som nok kanskje ville benytte seg av gapestokken for å hevne seg, så man må være litt forsiktig med hvordan man løser dette problemet.

-Frøya-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer endel ganger er at man avtaler noe og alt er helt i skjønneste orden og så når det kommer til at ting skal skje så gir de ingen tilbakemelding på noe. Hvordan skal man da tolke det?

Er helt enig at man kan ha lov til å endre mening men da bør man være såpass oppegående at man kan gi beskjed om at det ikke passer/noe har kommet i veien. Driver man med cuckolding så er alfa omega ærlighet og åpenhet.

Har desverre opplevd flere ganger at de trekker seg og ikke gir beskjed. Det gjør at man til slutt mister troen på at det er noen som er klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig om at ærlighet varer lengs.... Jeg har ikke truffet noen her inne, og vet ikke helt om det vil skje... Jeg er vel mer en observator... Men om jeg skal treffe noen, så kommer jeg til å være 100 % ærlig og forventer det samme tilbake.

Men over til tråden... Bare en tanke som slo meg.... Kan det ha noe med at de fleste som søker, vil ha det "perfekte"... Og at noen får kalde føtter, da de ikke er 100 % sikre på om de klarer å oppfylle det "perfekte"...?...

Selvfølgelig så er ikke dette en grunn, som er god nok for å ikke si ifra, men kanskje en forklaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde ha en slags måte slik at man kan få bukt på de som ikke er seriøse, på ett slikt fora som dette burde man få luket vekk slike siden det er garantert ikke siste gang det skjer med folk her inne.

Og dette er jo såpass lite fora så noe burde vel la seg ordne.....

Det er derfor vi bekrefter profiler; for å øke seriøsiteten. Vi i Norcuckold teamet anbefaler brukerne våre å eksklusivt møte bekreftede brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nedstemmer gapestokkidéen, siden det ganske enkelt tar 5 min. å opprette ny konto.

Det som derimot hadde vært en brukbar løsning, er en feedback-mekanisme à la eBay. Ikke nødvendigvis med stjerner, rating og alt det der; men en tommel opp fra en bekreftet bruker, og et pluss fra ubekreftede brukere.

Tommel ned og negative ratings har lite for seg; det er lett å lage en ny profil når den møkkes ned. Utvilsomt vil også uskyldige bli skadelidende grunnet høy butthurt faktor.

Har selv fått forespørsler ang. møte i Trondheim, mens jeg har vært i andre deler av landet, og heller ikke vært innlogget her. Ingen sure miner fra noen, men det er ikke alltid slik på nettet; så derfor har jeg større tro på å la bekreftede brukere sette stjerner i margen, fremfor å henge ut noen som bruker 3 min. på å lage en ny profil.

Men så igjen må vi ikke gjøre det for vanskelig for nye brukere; innavl ødelegger jo litt av moroa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor vi bekrefter profiler; for å øke seriøsiteten. Vi i Norcuckold teamet anbefaler brukerne våre å eksklusivt møte bekreftede brukere.

Bare så synd at dette er/var en bekreftet bruker her inne :(

Var ikke store garantien det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid være folk som ikke møter til treff. Enten fordi de aldri hadde tenkt å møte opp, fikk kalde føtter eller fordi noe viktig dukket opp. Uansett grunn er det vanlig folkeskikk å si i fra at man ikke kan komme likevel.

Jeg har selv måtte avlyse treff flere ganger, som regel ved å si ifra på forhånd. En gang hadde jeg ikke mulighet til å si ifra før litt senere på kvelden, og ble stemplet som useriøs og slettet og blokket med en gang. Jeg hadde gledet meg kjempemasse til treff og ville såklart møtes senere, men too late nå :p synd for begge parter hehe..

Jeg synes det er kjekt å treffes for en kun kaffe første gang. Så man får sjekket kjemi og ser om det er oppegående mennesker :) Noen ganger vil man såklart gå rett på sak og møtes i undertøyet. Men om man har tid er cafe en fin ting :) og om de ikke møter opp til en kaffe, så tar du kaffen alene og går skuffet hjem. Det er ikke like ille som når man venter forgjeves kåt og klar for pikk haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...