oslotreff86 Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cuckold_bergen Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 du kan få knulle min kone når du vil med den kuken, det er sånn en kuk skal se ut, min kan ikke måle seg mot din, tror kona hadde vært helt vill når du hadde stått foran henne med det monsteret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
girlyd Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 (edited) Hei Med den der skal du få lov til litt av hvert.. Sender du en mail med bilder til msn slettet pga regelbrudd Vi er et par som søker mann til henne Edited August 29, 2012 by spacwolf [COLOR="darkred"] msn slettet pga regelbrudd[/COLOR] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 nam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
znuppe Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Jeg tar også gjerne i mot noen bilder. Veldig fristende! Innlegg redigert i henhold til forumets retningslinjer. -Nanox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Hadde likt å se den i min kone..hører henne for meg når du bunner henne;-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elsker til henne Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Du får se på vår profil om du tror det kunne være noe....hun er i 50 ¨rene men svært pen og søt for sin alder - vi bor i vestfold...søker også vennskap og en fast elsker - ikke bare one night stand - det er et krab i fra vår side at du må være oppegående, sosial og en almidelig hyggelig type, passelig dominant...mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludderpar Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Den ville nok min mann likt å se inni meg :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UYN Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Drøyt bra oppløsning på det bildet tar du tar hun bakfra. Imponerende kuk forresten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billibob Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 interessert i å knulle kona mi med den? tror hun hadde skreket høyt... jævli god til å suge. den der ¨ville blitt en verdig utfordring... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuckold2009 Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 (edited) Epost fjernet - Skjerpings - Mod Edited November 6, 2011 by Norwegianhubby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullknapp Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Synd det er så langt til Møre...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oslotreff86 Posted December 19, 2011 Author Share Posted December 19, 2011 takk for svar alle sammen har ikke vært her inne på en god stund alle frøkner som vil prøve kan sende meg en PM så tar jeg kontakt God jul folkens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oslotreff86 Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 noen som vil møtes for lek da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TyrogFrøya Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Deilig;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Par1990Bergen Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 *lystPå* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ParGB Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Nydelig stake hadde vært fin i dama den ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oslotreff86 Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 bump Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominantCuckoldress Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Imponerende! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sambos Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 Ohh ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts