real cuckold Skrevet 20. november 2012 Share Skrevet 20. november 2012 Vil bare si takk til alle dere buller om knuller konene våre.. dere gjør en strålende jobb... Jeg er cuckold og mener at vår jobb er å bare GODTA at dere buller bestemmer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 23. november 2012 Share Skrevet 23. november 2012 Fint sagt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roar.h Skrevet 23. september 2013 Share Skrevet 23. september 2013 Noen må jo gjøre det, når dere ikke selv strekker til da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwife&hanrei Skrevet 23. september 2013 Share Skrevet 23. september 2013 Veldig sant. En hanrei bør kjenne sin plass. Gifte hanreier skal ikke nekte sin kone noen ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maliradojica Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Det er sant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LottieGirl Skrevet 14. oktober 2013 Share Skrevet 14. oktober 2013 Spennende med bestemte buller og ydmyke ektemenn. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 14. oktober 2013 Share Skrevet 14. oktober 2013 Og som godt, godt voksen, setter jeg selvfølgelig pris på trenden med at noen hotwives trives med å ha en erfaren Bull som er en god del eldre Tror det er enklere for en cuck å la seg ydmyke også da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HIM616 Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Jeg kan vel ikke si annet enn bare hyggelig. Takk for at dere er så ubrukelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.