Jump to content

Kondom eller ikke - Spørreundersøkelse!

Rouge

Kondom eller ikke - Spørreundersøkelse!  

31 members have voted

1. 1. Hva foretrekker fruen/hotwife?

• Best når elskeren kommer i henne uten kondom?Foretrekker at elskeren bruker kondom?
      25
    • Foretrekker at elskeren bruker kondom?
      1
    • Spiller ingen rolle
      5

Recommended Posts

• 1 month later...

Det er en såkalt no-brainer. Bull skal alltid fylle meg, cucken skal bruke kondom, i den grad han får slippe til. Han må uansett rengjøre etter Bull før det blir hans tur. Han kan slippe kondom men da må han love meg å trekke seg ut og sprute på meg og slikke opp sølet sitt etterpå. 

Edited by Cuckold_par
  • Liker 2
  • Sexy 2

• 4 months later...

Tar ikke stilling da det er opp til den enkelte men for egen del syns jeg det er best å pule uten kondom. Mer spenning involvert spesielt om hun er viril men nok om det.

Tok ei bakfra en gang mens mannen lå med hodet under og så opp  og slikket henne mens jeg tok henne. Gikk av samtidig med kona hans. Da jeg trakk den ut rant det safter ut av henne og over ansiktet til gubben. Hadde ikke vært like minneverdig med kondom ?

• Sexy 5

Med en ny Bull er det alltid enten kondom eller dokumentasjon på at han er sykdomsfri.

En viktig del av spillet er å bli fylt opp, og ikke minst fylt opp av min kjære deretter. Eneste gangene vi bruker kondom utenom det er når jeg fristes til å være litt «slem» med min mann. Hender jeg ber han bruke kondom dersom vi har sex dagen før treff med Bull slik at jeg ikke er «besudlet» før treffet. Eller når mannen min tror han skal nyte «sloppy seconds» kan jeg finne på å fortelle han at nå er Bull ekslusiv for å fylle meg mens han må finne seg i å tre på kondomet denne gangen😎☺️

• Liker 1
  • Sexy 3