Gå til innhold

Kondom eller ikke - Spørreundersøkelse!


Rouge

Kondom eller ikke - Spørreundersøkelse!  

31 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker fruen/hotwife?

    • Best når elskeren kommer i henne uten kondom?Foretrekker at elskeren bruker kondom?
      25
    • Foretrekker at elskeren bruker kondom?
      1
    • Spiller ingen rolle
      5


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Det er en såkalt no-brainer. Bull skal alltid fylle meg, cucken skal bruke kondom, i den grad han får slippe til. Han må uansett rengjøre etter Bull før det blir hans tur. Han kan slippe kondom men da må han love meg å trekke seg ut og sprute på meg og slikke opp sølet sitt etterpå. 

Endret av Cuckold_par
  • Liker 2
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tar ikke stilling da det er opp til den enkelte men for egen del syns jeg det er best å pule uten kondom. Mer spenning involvert spesielt om hun er viril men nok om det.

Tok ei bakfra en gang mens mannen lå med hodet under og så opp  og slikket henne mens jeg tok henne. Gikk av samtidig med kona hans. Da jeg trakk den ut rant det safter ut av henne og over ansiktet til gubben. Hadde ikke vært like minneverdig med kondom ?

  • Sexy 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en ny Bull er det alltid enten kondom eller dokumentasjon på at han er sykdomsfri.

En viktig del av spillet er å bli fylt opp, og ikke minst fylt opp av min kjære deretter. Eneste gangene vi bruker kondom utenom det er når jeg fristes til å være litt «slem» med min mann. Hender jeg ber han bruke kondom dersom vi har sex dagen før treff med Bull slik at jeg ikke er «besudlet» før treffet. Eller når mannen min tror han skal nyte «sloppy seconds» kan jeg finne på å fortelle han at nå er Bull ekslusiv for å fylle meg mens han må finne seg i å tre på kondomet denne gangen😎☺️

  • Liker 1
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...