Cuckhubby85 Skrevet 16. oktober 2022 Share Skrevet 16. oktober 2022 Hei. Er det noen her inne som har blitt cucket av broren sin? Vet at dette er en rimelig drøy ting og gjøre. Men det er på vei til og skje. Hotwifen skriver drøye meldinger med broren min. noen som har noen tanker rundt dette? Eventuelt om noen har prøvd det? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirtyd Skrevet 17. oktober 2022 Share Skrevet 17. oktober 2022 Ikke bror, men familievenn som hadde siklet på min i alle år… Han fikk endelig pult hu under covid lockdown. Det var tider 😋 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo_Bull83 Skrevet 17. oktober 2022 Share Skrevet 17. oktober 2022 Cucket av broren din, damn blir noen kleine julemiddager av det..🙈 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckhubby85 Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter Share Skrevet 17. oktober 2022 Ja. Det kan jo bli noen kleine familietreff etterhvert. Men hvis man oppfører seg voksent rundt det så bør det vel gå fint? 🙈 Er jo en hvis risiko her i forhold til at man ikke får gjort noe med det når det først har skjedd. Å møte noen man ikke har en relasjon til kan man jo kutte ut. Men jeg kommer ikke til og slutte og treffe broren min. 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 19. oktober 2022 Share Skrevet 19. oktober 2022 Drøye meldinger til din bror. Hvor motivert er hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckhubby85 Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter Share Skrevet 21. oktober 2022 Hun er veldig motivert og har fantasert om det. De har fortsatt og holde kontakten og hun har sendt han bilder av seg selv. Nå er de i ferd med og planlegge treff. Hun tok en prat med meg det jeg fikk inntrykk av at det var for mye som stod på spill ved og gjennomføre dette. Men nå har hun plutselig snudd og kjører på. Så får vi se om de får avtalt treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold_par Skrevet 21. oktober 2022 Share Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Cuckhubby85 skrev (På 16.10.2022 den 17.00): Hei. Er det noen her inne som har blitt cucket av broren sin? Vet at dette er en rimelig drøy ting og gjøre. Men det er på vei til og skje. Hotwifen skriver drøye meldinger med broren min. noen som har noen tanker rundt dette? Eventuelt om noen har prøvd det? Cuckhubby85 skrev (1 time siden): Hun er veldig motivert og har fantasert om det. De har fortsatt og holde kontakten og hun har sendt han bilder av seg selv. Nå er de i ferd med og planlegge treff. Hun tok en prat med meg det jeg fikk inntrykk av at det var for mye som stod på spill ved og gjennomføre dette. Men nå har hun plutselig snudd og kjører på. Så får vi se om de får avtalt treff. Spennende å bli cucket av sin bror. Særlig om han tar styringen over både hun og broren og dominerer begge. Er det aktuelt at bror gjør henne gravid? Endret 21. oktober 2022 av Cuckold_par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckhubby85 Skrevet 22. oktober 2022 Forfatter Share Skrevet 22. oktober 2022 Han kommer nok ikke til og dominere oss begge. Jeg trekker meg unna når de eventuelt får til et treff. Vi har jo lekt med tanken om breeding. Men det er kun en fantasi. Vi er i midten av 30 årene og er egentlig ferdig med barn 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckhubby85 Skrevet 19. februar Forfatter Share Skrevet 19. februar Lengesiden jeg opprettet denne tråden. Men ville bare følge den opp med at et møte med hotwifen og broren min blei gjennomført forrige uke og det gikk veldig bra. Hun fikk sin fantasi oppfylt og for meg var det rimelig humiliating. Spennende og se hvordan det går på neste familie middag. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superbull_bergen Skrevet 22. februar Share Skrevet 22. februar Så spennende å høre, har du noen flere detaljer også? Var du tilstede da det skjedde? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.