Gå til innhold

Cucket av din bror?


Cuckhubby85

Anbefalte innlegg

Ja. Det kan jo bli noen kleine familietreff etterhvert. Men hvis man oppfører seg voksent rundt det så bør det vel gå fint? 🙈
 

Er jo en hvis risiko her i forhold til at man ikke får gjort noe med det når det først har skjedd. Å møte noen man ikke har en relasjon til kan man jo kutte ut. Men jeg kommer ikke til og slutte og treffe broren min. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig motivert og har fantasert om det. De har fortsatt og holde kontakten og hun har sendt han bilder av seg selv. Nå er de i ferd med og planlegge treff.

Hun tok en prat med meg det jeg fikk inntrykk av at det var for mye som stod på spill ved og gjennomføre dette. Men nå har hun plutselig snudd og kjører på. Så får vi se om de får avtalt treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckhubby85 skrev (På 16.10.2022 den 17.00):

Hei. Er det noen her inne som har blitt cucket av broren sin? Vet at dette er en rimelig drøy ting og gjøre. Men det er på vei til og skje. Hotwifen skriver drøye meldinger med broren min.

noen som har noen tanker rundt dette? Eventuelt om noen har prøvd det?

 

Cuckhubby85 skrev (1 time siden):

Hun er veldig motivert og har fantasert om det. De har fortsatt og holde kontakten og hun har sendt han bilder av seg selv. Nå er de i ferd med og planlegge treff.

Hun tok en prat med meg det jeg fikk inntrykk av at det var for mye som stod på spill ved og gjennomføre dette. Men nå har hun plutselig snudd og kjører på. Så får vi se om de får avtalt treff.

Spennende å bli cucket av sin bror. Særlig om han tar styringen over både hun og broren og dominerer begge. Er det aktuelt at bror gjør henne gravid?

Endret av Cuckold_par
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Lengesiden jeg opprettet denne tråden. Men ville bare følge den opp med at et møte med hotwifen og broren min blei gjennomført forrige uke og det gikk veldig bra. Hun fikk sin fantasi oppfylt og for meg var det rimelig humiliating. Spennende og se hvordan det går på neste familie middag. 

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...