Gå til innhold

Hotwife som har lyst å bli gravid


Hotwife33

Anbefalte innlegg

Hei? jeg er en hotwife som har vært i et forhold nå i 5år og vi begge har lenge nå fantasert om at jeg finner meg en å har sex med,vi begge tenner på tanken at jeg har sex med en annen jeg tenner på og han tenner også på at jeg blir gravid med en annen da han jeg er sammen med steriliserte seg før vi ble sammen på grunn av sykdom. Har jo tenkt tanken at jeg vil ha barn før jeg blir for gammel men er også redd at han jeg er sammen med skal angre seg etterpå,at alt det han blir kåt av er ren fantasi fra hans side.. Jeg må være ærlig å si at tanken tenner meg at jeg finner meg en annen person som gjør meg gravid for at min lille cuck ikke kan gjøre meg gravid.. Trenger noen synspunkt og tips fra andre om akkurat dette

  • Liker 4
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i liknende situasjon. Spenningen er der, og tenker uansett så er det opp til deg. Hvis cucken ikke respekterer ditt ønske, så er det ikke liv laga. 

 

Her er det litt spesielt da hun har fått dype følser for "bull" selv om her er det mer poly. Men vi har 2 barn fra før... "bull" har sagt han kunne tenkt seg familieliv... m. Swingers evt. Vi traff ham som mulig sæddonor, men nå pga av følelser er hu skeptisk å bli gravid m han pga. Ting ville blitt veldig komplisert (skjer det så ønsker vi alle han får en naturlig rolle men vanskelig å forklare i dagens norge).

Så hun har tenkt litt å heller bli gravid 3. Gang med en totalt fremmed. 

"Mine, dine, våre barn" aksepteres fullt ut når en bor i forskjellig hus og barna flytter annenhver uke.  Men når 3 mennesker er glade i hverandre og den som kom inn sist gjerne ønsker barn også så er det feil... 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår situasjon deres og at det ikke blir så lett akseptert. Jeg ville også vært litt skeptisk når det er følelser involvert i bilde for da kan det bli komplisert i ettertid? jeg har hatt en elsker nå i 2-3år som jeg kun har seksuelle følelser for som kunne tenkt seg å gjort meg gravid men jeg er ennå i tenkemodus og ja jeg vet at det er kun meg som må ta den avgjørelsen. Når jeg å elskeren har sex så føles det riktig og har bare lyst å åpne musa mi for han å si gjør meg gravid! Men et stort valg å ta?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hotwife33 skrev (På 25.1.2022 den 9.58):

Hei? jeg er en hotwife som har vært i et forhold nå i 5år og vi begge har lenge nå fantasert om at jeg finner meg en å har sex med,vi begge tenner på tanken at jeg har sex med en annen jeg tenner på og han tenner også på at jeg blir gravid med en annen da han jeg er sammen med steriliserte seg før vi ble sammen på grunn av sykdom. Har jo tenkt tanken at jeg vil ha barn før jeg blir for gammel men er også redd at han jeg er sammen med skal angre seg etterpå,at alt det han blir kåt av er ren fantasi fra hans side.. Jeg må være ærlig å si at tanken tenner meg at jeg finner meg en annen person som gjør meg gravid for at min lille cuck ikke kan gjøre meg gravid.. Trenger noen synspunkt og tips fra andre om akkurat dette

 

Hotwife33 skrev (På 28.1.2022 den 22.19):

Forstår situasjon deres og at det ikke blir så lett akseptert. Jeg ville også vært litt skeptisk når det er følelser involvert i bilde for da kan det bli komplisert i ettertid? jeg har hatt en elsker nå i 2-3år som jeg kun har seksuelle følelser for som kunne tenkt seg å gjort meg gravid men jeg er ennå i tenkemodus og ja jeg vet at det er kun meg som må ta den avgjørelsen. Når jeg å elskeren har sex så føles det riktig og har bare lyst å åpne musa mi for han å si gjør meg gravid! Men et stort valg å ta?

Uavhengig av om du faktisk har en elsker eller om dette foreløpig er en fantasi vil jeg si at å vurdere å bli gravid med en annen og inkludere et barn i dette er mildt sagt drøyt og helt uakseptabelt. Min mening. 

  • Liker 2
  • Takk 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Hotwife33 @ungtparvest3 har noen av dere tenkt noe mer på dette? Skjønner at det er lett og fantasere om dette. Vanskelig for mange og akseptere noe sånt. Så lenge barnet blir elsket er jo det viktigst. 
 

Skal innrømme at jeg har fantasert mye om at kona mi blir breedet av en BBC. Noe som værtfall blir vanskelig og forklare for nærmeste familie. Men samtidig føler vi oss ganske ferdig med barn. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Vi var nervøse da hun hadde byttet spiral. Fikk beskjed om å bruke kondom første uken. Hun fikk besøk og han brukte kondom i begynnelsen, men den ble fjernet etter kort tid. Han skulle hoppe av men det skjedde ikke. Ikke hans feil, hun holdt ham fast. Så de neste ukene var vi spent hvergang hun tok test. Gikk heldigvis bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst ville jeg tenkt på barnets beste. Barnet har en rett til å kjenne sitt opphav og en helt avgjørende side ved å ha donor er at barnet selv kan ta stilling til hvorvidt det ønsker å kjenne eget biologisk opphav etter hvert som det blir eldre/voksen. Derfor hører ikke breeding hjemme noe sted utenfor fantasien. 

Når det er sagt så bruker ikke vi hjemme lenger noen form for prevensjon (vi trenger ikke lenger). Hun har sin(e) mer eller mindre faste lekevenner og hun passer på perioden i måneden og det har gått bra hittil. Så har jeg også kjørt henne til apotek "dagen derpå" mer enn en gang for å kjøpe angrepille. Det er deilig at hun sprutes i, men det har som sagt ingenting med ønske om graviditet å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...