Gå til innhold

Veien min til cuckold, og jeg vil høre om din


mads_internett

Anbefalte innlegg

Jeg tror dette starter tidlig for de fleste.
På skoleballet på ungdomsskolen spurte jeg den peneste jenta på skolen om en dans og hun smilte og sa hun ikke var der for å danse. Senere på kvelden danser hun tett med en av gutta med størst ego.

På Universitetet var det en jente som het Monica som hadde mye sexappeal.
Alle gutta var forelsket i henne. Hun hadde flere kjærester i løpet av årene
der. På en fest sa hun og en annen jente at de alltid svelget når de ga oralsex.
Da vi lekte en lek hvor vi skulle si en sexting vi hadde gjort, og alle de andre
som hadde gjort det samme skulle ta en shot, forstod alle at jeg hadde minimal seksuell
erfaring. Monica tenkte virkelig lenge før hver gang hun svarte, og jeg forstod
hun hadde mye mer erfaring enn hun ville avsløre. På et spørsmål om noen på festen
hadde mer enn 11 sexpartnere (et fotballag), tenkte hun hardt og rødmet og
benektet det. Senere studerte hun ved et universitet i USA og fortalte meg at det var så hyggelig
at gutter bare gikk bort til henne for en prat og for å få nummeret hennes. Jeg spurte om hun hadde
hatt noen kjærester eller møtt noen der. Hun nølte og sa at hun ikke ønsket å forplikte seg til noe.
En annen jente som kjente henne godt fortalte meg at hun ofte dro på date der.
Da hun kom tilbake til universitetet jeg gikk på, snakket hun med den samme jenta en gang.
Jeg gikk bort til dem og de ignorerte meg fullstendig. De snakket om alle gutta
de hadde truffet på en bytur dagen før.
Jeg dro til et nyttårsaftenfest med en date og Monica der og satt rett ved siden av oss.
Daten min må ha lagt merke til at jeg ble tiltrukket Monica. En nedlatende fyr
satte seg ved bordet vårt og begynte å legge an på daten min og være frekk når jeg pratet.
Senere da vi alle minglet kom daten min fra baren og fortalte meg at fyren fra bordet hadde kjøpt en drink til henne
så hun kysset ham på kinnet. En annen fyr begynte å flørte med Monica, og hun
stilte seg med ryggen mot en vegg, og fyren la hånden under skjørtet hennes, og jeg så han hadde
hånden i trusa hennes. Jeg hørste senere at Monica hadde sex med fyren som hentet henne.
Jeg var på en fest Monica skulle ha vært på, og en jente der sa hun sikkeret ikke kom fordi hun
hadde sex med en ny kjæreste. Da kjente jeg det stakk i balla og ble kåt.
Dette er noe av erfaringene som jeg tror har gjort meg til en cuckold.
Hva er din vei til å bli cuckold, og kom gjerne med detaljer ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du deler!
Til deg som leser denne tråden, det er en grunn til at du er på dette forumet. Det kan være ting du opplevde
tidlig i livet som ikke gjorde deg opphisset da men som har gjort at du senere blir kåt av dette.
Del gjerne historier, det er hva forumet er til.
Jeg snakket tidligere om ungdomsskolen og noe som skjedde på nyttårsaften for 15 år siden. Spol noen år tilbake
var det en jente i vennegjengen jeg ble kjent med som heter Helen. Hun har store naturlige pupper. På en fest hos meg sa noen kamerater smilende at de hadde fått kjent på puppene hennes og noen andre stemte i "jeg også!". Jeg har aldri fått det, og på et festbilde satt hun på fanget mitt og jeg holdt rundt henne. Hun kommenterte senere at det så ut som om vi var for nærme, selv om vi har snakket mye om private ting sammen. Mao. hun ville ikke at det skal sees ut som om det er noe mellom oss. En gang jeg og henne dro fra byen skulle hun ha meg til et utested og på utsiden så jeg hun sendte sms til en felles kamerat om han ville ha en onenightstand den natten, og da han svarte nei sa hun at jeg måtte følge henne til t-banen og så dro hun hjem. På en annen fest hadde hun med en hun hadde vært på date med 1 gang og de begynte å råkline stående og han dro hånden over rompa hennes hele tiden. På en fest hos henne sa hun til han at en venninne skulle overnatte så denne gangen kunne ikke han gjøre det. Da skjønte jeg at de hadde begynt å ha sex. Jeg ble kjent med en venninne av henne som het Marianne og jeg likte henne godt. På en bytur satt jeg sammen med henne og noen andre og en gutt vi kjenner litt fra før dumpet ned i vår bås. Marianne er veldig ordentlig og denne fyren er en happy-go-lucky fyr. Han snakket så vidt med henne før de begynner å råkline så mye at alle vi andre flytter oss. Han tar og maserer puppene hennes utenpå genseren og jeg trodde hun skulle ta hånden hans bort men hun slenger hodet litt bakover og bare stønner. De dro faktisk ikke hjem sammen, og jeg spurte Helen senere om hun visste om Marianne og han hadde hatt sex, og hun smilte bredt og sa det hadde de hatt flere ganger. Helen sa også jeg bare skulle ha visst alt Marianne hadde vært med på og jeg ikke skulle tro hun var så uskyldig. Disse tingene har bare gjort meg kåt og ikke sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har skrevet om dette tidligere, men velger å skrive slik jeg husker det nå, rett fra hukommelsen, upåvirket av gamle notater. 

Det har blitt ganske mange år siden; Jeg traff en gammel bekjent vi ikke hadde sett på lenge. Han var på et litt lengre oppdrag ikke så langt i fra og det ble til at han overnattet hos oss noen helger. 
Vi var i 20 årene den gang.
En gang han var på besøk satt vi tre og pratet litt og så på TV. 
Han var vel litt sliten og trøtt og gikk på gjesterommet for å slappe av. 
Kona og jeg ble sittende. Etter  kanskje en halvtime eller noe ville hun gå og se til han. 
Jeg ble sittende og reagerte ikke spesielt på at hun ble borte ganske lenge. 
Da hun kom tilbake var TV-programmet akkurat slutt og vi gikk til sengs.

Siden det var helg, var det jo tid for litt sengekos. 
Jeg merket straks at jeg gled usedvanlig lett inn i henne, hun var veldig glatt i fitta. 
Jeg nevnte det og kona ble litt stille før hun sa de ordene jeg aldri glemmer: 
"Jeg har sæd i meg, jeg er nypult". 
Jeg husker ikke hvordan jeg reagerte da, men det var nok noe i forholdet som ble forandret for alltid. 

Noen måneder senere skulle vi på besøk hos han og før vi skulle reise gjorde hun seg ekstra flid med å fjerne hår på legger og lår. 
Jeg måtte hjelpe henne litt med hår på fitta og særlig bakover. 
Jeg bemerket tråden som hang ut av henne og spurte om ikke perioden skulle være slutt omtrent da. Hun sa det var kanskje et døgn igjen. 
Jeg sa noe slikt som om at da skulle hun være glatt og fin og klar for han omtrent når vi kom fram. 
Jeg husker godt hun sa: "Jeg håper det".
Jeg nevnte at de nærmeste dagene etter pleier være hennes mest kåte periode.
Hun sa i hvert fall dette: "Jeg gleder meg". Mer husker jeg ikke om det.

Vel framme skjedde det allerede første natta: 
Jeg våknet brått av at hun kom inn i senga til meg. Uten at jeg hadde merket noe hadde hun vært inne hos han.
Hun sa omtrent det samme som den gang der hjemme: 
"Jeg er nypult, jeg har sæd i meg".
Jeg husker veldig godt at jeg straks kom meg inn mellom lårene hennes og fikk tunga inn i fittesprekken hennes. 
Hun var nok noe motvillig, særlig da jeg stakk tunga inn i skjeden hennes.
Jeg kjente straks at det smakte sæd. 
Etter det har det blitt mange runder med rengjøring av nypult fitte.
Det har etter hvert utviklet seg til at vi ofte kysser etter rengjøringen. 

Det var ferie og vi ble værende hos han et par uker. 
Hun var i senga hos han både kveld og morgen og noen ganger også i løpet av dagen. 
Jeg hverken deltok eller så noe de dagene. Hun lukket alltid døra når hun gikk inn til han.
Men en eneste gang dristet jeg meg til å forsiktig å åpne døra. 
Det var stummende mørkt men klaskelydene var ikke til å misforstå. 

Jeg fikk også tømt meg i henne så ofte det passet slik. 
Vi var jo i 20 årene alle tre og var konstant kåte, kanskje særlig hun. 

På veien hjem husker jeg hun sa det skulle bli godt å komme hjem å slappe av. 
Hun følte seg fullstendig utpult og hadde vært litt sår i flere dager. 

Da vi snakket litt om dette i ettertid sa hun noe .... "Vi pulte (kona og han), vi pulte nesten som kaniner i 2 hele uker... Kuken hans ble stiv igjen ganske raskt på den tiden og vi pulte så ofte det var mulig).

Han er fortsatt elskeren hennes og hun har i tillegg skaffet seg en til, men det har jeg skrevet noe om tidligere. 
 

 

 

Endret av TobiasX
Litt tillegg.. vi pulte nesten som kaniner.
  • Liker 3
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Var en gang en dame jeg var så forelsket i. Vi drev å flørtet med hverandre hele tiden.. Det var heller ikke uvanlig at andre gutter flørtet med henne. En gang vi var på en fest gikk det nok litt lenger. Hun var kledd i en kjoledress som var minisjørt og en string truse.  Plutselig så jeg henne sittende til skrevs over fanget på en annen gutt. Han satt ganske bakover lent på stolen, og med bena rett hvilende på en annen stol.  Da jeg opdaget dette og snakket til henne var hun ganske smal i øynenen og slørete i blikket. Jeg sa at jeg ikke suns om at hun satt slik på fanget hans. Kjolen hang litt utover så den dekket over øverste delav buksen hans.. Hun svarte meg at stoler du ikke på meg da..  jeg tenkte  at hun hadde nok kuken hans i fitta da.

 

Endret av mars12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Første gang jeg opplevde det var da kjæresten min var på jentetur da hun var 18 år. Hun var eneste som var med som også hadde kjæreste. Flere kvelder på rad fikk jeg bilder og videoer av henne fingre seg selv på badet mens hun kunne høre at romvenninnen hadde sex. Hver gang sa jeg til henne at hun måtte jo bare finne seg en selv også da. 

På den 6. dagen skjedde det som virkelig ga meg stempelet cuckold. Jeg fikk en snap fra venninnen hennes hvor begge to ble tatt bakfra i den samme sengen. Kjæresten min stønnet og ba han knulle henne hardere. Hele klippet var bare 16 sekunder og jeg har det enda på telefonen. Hun hadde sex med fire andre også ila de to ukene, men der fikk jeg bare bilder.

Året etterpå var det russetid for henne og jeg fikk mange sloppy seconds og cream pies. Jeg elsket tanken på at hun pulte andre.

  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet når jeg gikk videregående, før en klassekamerat visste hvem som var jenta mi. Vi satt på kaffe da han kommenterte en flott jente han hadde sett. 
Dagen derpå sa han at han hadde sett henne på en butikk. Dagene gikk og han oppdaget oss da vi gikk tur langs fortauet i gata der han bodde.

Han ble veldig flau da jeg møtte han dagen derpå.

Helgen etter kjørte jeg kjæreste min til ham, du har 3 timer på deg til å vise hvordan du best kan knulle sa jeg henne. 
 

3 timer etter hentet jeg henne, hun fortalte alt og jeg var hekta på dette. Vi er ikke sammen nå. Hadde ei i 2 år jeg delte ofte, nå gift med ei som jeg bare har delt 1 gang på 10 år. Hun liker ikke dette veldig.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble senere samen med en veldig kåt dame som likte å pule myyye.. Etter å ha snakket om det en stund fant vi ut av vi var nysjerrige på og se hva som sjedde i en swingersklubb.

Første gangen vi var i swingersklubben fant vi etter en stund på at vi skulle kose oss litt på en av de store sengene der. Først lå vi å klinte litt. Så satte hun seg på kne til skrevs over ansikte hennes så jeg slikket fitta hennes. Så gled hun mer nedover og jeg sugde på brystene hennes.. Der etter satte hun fitta over den stive kuken min og vi pulte litt.

Nå var det  samlet seg endel tilskuere. Det gikk faktisk overaskende greidt, (vi ble ikke sjenert)  sikkert for mange av dem sto åpenlyst og runket uhemmet. Det var også damer blandt tilskuerne. Så fant dama mi på at nå ville hun suge kuken min. Hun aket seg ytterligere nedover sengen og sto på kne med den nakne rumpa opp og munnen over kuken min. Det var deilig, og jeg lukket øynene og nøt det som sjedde i fleres  påsyn. 
Det var og ganske dempet belysning. 
Da jeg etter en stund kikket på dama som ivrig sugde kuken min så jeg at det var en nærgående mann like bak henne.   Jeg bøyde meg litt mot henne og hvisket til henne: "nå tror jeg du må være forsiktig med fitta di, det er en som er ganske nær deg nå"  Da løftet hun munnen fra kuken min, smilte og sa; "FORSENT. han der har knullet meg en god stund allrede. Jeg fikk da noen merkelige føleser, både gode og dårlige, varme og kalde på samme tid.
Jeg spurte fortvilet en som sto rett på siden om han som pulte brukte kondom,, Joda han forsikret meg om at alle brukte kondom her.   
Etter  jeg hadde oppdaget hva som foregikk ble det ikke lenger noe diskret knulling, mannen bak henne øket tempoet og dama mi  stønnet høyt og  skrek om kuk. Det resulterte i at sikkert 8 -10 menn der tok henne etter tur.   Da hun hadde blitt tatt bakfra en stund slang hun seg over på ryggen, skrevet med bena opp i luften og ropte:   " mer kuuuk" mens det gikk for henne stadig vekk, Jeg følte meg som en flue på veggen der jeg lå på siden av mens hun ble tatt av mange etter tur. 


Senere. Når mange menn nakene sto og så inn gjennom et vindu til et rom med en seng der noen knullet.
Hun gikk da bort til denne gruppen "for hun villeog gjærne se in vinduet" hun også.
Dere kan jo tenke dere hvordan det gikk når en naken dame presser deg inn i mellom flere nakne menn som ser på noen som knuller..  Siden det heldigvis var veldig påbudt med bruk av kondom der var det også kondomdispensere over alt nesten. Også her..   Når hun hadde blit berørt av stive kuker rundt hoftene sine en liten stund ble hun ganske bredbent. Dette benyttet både den ene og den andre muligheten til å kile kuken sin inn i fitta hennes bakfra. Så der sto hun da og ble pult av tilfeldige. Deilig å stå litt på avstand å runkemens hun får mange orgasmer.


Savner  henne og at vi inkluderte flere i vårt sexliv. Er det et par som vil ha meg med er jeg villig til det. Er og intrissert å komme i kontakt med en mann eller dame hvor vi sammen kan finne en tredje person til å ha sex sammen med oss. Elsker K+M+M.  

Endret av mars12
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ble inspirert av fortellingene deres og begynte å tenke tilbake hva som gjorde jeg tenner på dette.

 

Dette hendte noen år etter jeg ble sammen med min exkone.

Vi var på et julebord på Ullensvang hotell med mange av mine arbeidskollegaer, kona ble alltid svært kåt når hun hadde drukket og hun ble mer og mer beruset, danset med flere og flere også noen fra andre selskap.

jeg kjente jeg ble både flau og sjalu av å følge med på henne, alltid litt utfordrende kledd i kort skjørt og utringet topp. Senere på kvelden fant jeg ikke henne igjen, jeg lette rundt alle plass i over en time til jeg til slutt gikk på dametoalettet og fant henne på toalettet i sammen med en annen mann.. husker ikke helt hva som skjedde me jeg drog henne med meg på hotellrommet og fikk nesten ikke et ord av henne.

Da hun lå der halvkubbet kjente jeg at jeg var både sint, forbannet, men likevel kåt og på en måte straffet jeg henne med å knulle henne hardt.

Dagen etterpå var hun fyllesjuk, husket ikke at det hadde skjedd noe med han andre og påsto at han må ha hatt noe i drinken hennes.

Dette var starten min?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

For meg startet dette sent i tenårene tidlig i 20 årene.

Bodde sammen med ei jente som var litt friere med sin kropp enn hva jeg viste om. Hun var trivelig, pen, og viste hva hun likte. Personlig hadde jeg aldri hørt begrepet cuckold på det tidspunktet. Under læretiden var jeg sendt til en annen bedrift i en måneds tid på motsatt side av landet. Mens jeg var der fikk jeg melding fra henne om at hun hadde vert på byen og truffet nye venner med mer. Det var startsett all info jeg fikk. På en ukedag, ringte jeg henne etter jobb, og vi snakket sammen om løst og fast. Plutselig måtte hun legge på for gjestene kom, og jeg kjente dem ikke. 
En god kamerat eg hadde gått på skule med ringte meg neste uke og spurte hvem han fyren hun hadde på besøk var. Vennegjengen hadde stoppet innom for å hilse på og sikre at alt var vel med henne da hun hadde forsvunnet fra jordens overflate i mit fravær. 
På leiligheten satt en fyr ingen kjente og inviterte vennene hennes på kaffe, og syntes det var rart at han ikke hadde fått møte vennene hennes. 
da jeg kom tilbake satt hun og gren, han hadde dratt, han var forbannet for hun hadde sakt at jeg var ikke lengre en del av livet hennes.. og da han fant ut at vår vennegjeng mente noe helt annet ble han såret og forbannet og stakk. 
forstår ha for så vidt.

vi snakket sammen, og jeg var mer forbannet på meg selv for det er vanskelig å være sint når en er hard… og det er vanskelig for henne å ta hvordan jeg følte dette seriøst når kroppen min sa at dette var noe den likte for å si det sånn..

vi hadde deilig sex etter krangelen, og hun smilte at hun aldri hadde sett meg så spontant tent før… hun hadde all makt over meg, og hun var utro flere ganger etter det med samme resultat oss imellom, og vennegjengen forstod det ikke.

det som såret var ikke at hun lekte med andre, det som såret var at hun ikke var åpen om det. At noen av vennene mine konkurrerte bak ryggen min om å leke med henne på fester var også noe jeg likte, men likte ikke måten ting skjedde rundt det på.

hun var til slutt for forvitret og flyttet ut… det var til det beste..

hadde vi vist hvordan vi kunne kommunisere åpent om dette med hverandre hadde nok ting sluttet på en bedre måte oss mellom.

siden det har jeg vist at jeg liker å dele, og ydmykelsen det til tider innebærer.. 

hun tok kontakt med meg ifjor.. og vi snakket sammen, og jeg fortalte henne at hadde jeg kunne forklare hva jeg tenkte og følte ville ting kanskje vert annerledes i dag, noe hun bekreftet.. hun angret på måten ting gikk på gå da hun lærte at jeg er cuckold ble hun litt skuffet og sa rett ut «hadde vi vist det, hadde jeg gjort alt annerledes»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Herlig at så mange har delt sine erfaringer og lest denne tråden jeg startet 🙂
Da jeg gikk på videregående klippet hele familien seg hos samme frisør som het Mona.
Hun var 30, hadde alltid topp så man kunne se magen hennes med piercing og deilige faste pupper
som sikkert var en solid B, mindre C. Da hun klipte meg pleide hun og stå så tett at puppene ofte
hvilte mot hodet mitt. Hun fortalte en gang at hun skulle på Qvart festivalen med en venn.
Jeg spurte om hvor de skulle overnatte. Hun nølte litt, og fortalte at de skulle sove i bilen hans.
Jeg skjønte selvfølgelig hva det betydde og siden jeg hadde et lite crush på henne og er cuckold
kjente jeg hvor kåt jeg ble med tanke på å kunne ha stått i nærheten og sett bilen vugge på natta
når de hadde sex. Del gjerne flere historier. Det er disse ekte jeg tenner på og ikke tulle historier
med BBC som er skrevet som en roman eller "det hente meg" fra ukebladene 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt en hendelse, fra ungdomstiden, der jeg nok oppdaget en del av den følelsesmessige berg-og-dal banen cuckold spillet kan være. Jeg var sammen med ei av de flotteste jentene i klassen på VGS (2. trinn), vi var vel 17 år. Hun jobbet deltid på en av byens mer brune restauranter, der klientellet var så som så, og driveren likedan. en litt sleip fyr i 40 årene. Hun fortalte meg flere ganger at driveren gjorde tilnærmelser mot henne men ikke så inngripende at hun ikke ville jobbe der (i dag hadde det sikkert vært klassifisert som seksuell trakassering). En gang vi var hjemme hos henne, gjorde vi som ungdommer gjerne gjør, låste døra til rommet, lå på senga og klinte og tok på hverandre. Det var sikkert jeg som spurte men det ble prat om denne driveren der hun fortalte om hvor lyst han hadde på henne, beskrev episoder fra kjøkkenet i restauranten der han stadig gjorde tilnærmelser, han hadde hadde til og med tatt frem pikken og spurt henne om hun ville ta på den. Jeg spurte om den var stor og jeg husker hun svarte at ja, det var den, kanskje spesielt lang. Jeg ble veldig kåt av å høre henne fortelle, noe hun selvsagt merket, knappet opp buksa mi og runket meg mens vi fortsatte å snakke. Praten gikk den veien at jeg nærmest ga henne tillatelse/oppfordret henne til å runke han en gang de var alene på jobb og det skulle hun gjøre, sa hun. Så plutselig stoppet hun stimuleringen av meg, sekundet før jeg skulle til å sprute, dermed endte jeg opp med en bankende junior som hadde vært akkurat på kanten, frustrert, kåt og med stikkende sjalusi av historien/praten. Hun bare lo og sa noe om at hun ikke var klar over at jeg hadde vært så nære ved å komme men det var ikke aktuelt å fullføre oppgaven. Husker jeg gikk hjemover med hodet fullt av kåte tanker, sjalusi, bekymring, spenning og iver. En merkelig cocktail av emosjoner. 

Tror kanskje den episoden var et slags startskudd, men dette er mer enn 20 år siden og jeg har levd et helt normalt heterofilt, klassisk mann/kvinne relasjon inntil for et par år siden da jeg har forsiktig begynt å leve ut disse fantasiene, som altså muligens egentlig startet den gangen, på 90 tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mars12 skrev (På 19.4.2022 den 5.50):

Ble senere samen med en veldig kåt dame som likte å pule myyye.. Etter å ha snakket om det en stund fant vi ut av vi var nysjerrige på og se hva som sjedde i en swingersklubb.

Første gangen vi var i swingersklubben fant vi etter en stund på at vi skulle kose oss litt på en av de store sengene der. Først lå vi å klinte litt. Så satte hun seg på kne til skrevs over ansikte hennes så jeg slikket fitta hennes. Så gled hun mer nedover og jeg sugde på brystene hennes.. Der etter satte hun fitta over den stive kuken min og vi pulte litt.

Nå var det  samlet seg endel tilskuere. Det gikk faktisk overaskende greidt, (vi ble ikke sjenert)  sikkert for mange av dem sto åpenlyst og runket uhemmet. Det var også damer blandt tilskuerne. Så fant dama mi på at nå ville hun suge kuken min. Hun aket seg ytterligere nedover sengen og sto på kne med den nakne rumpa opp og munnen over kuken min. Det var deilig, og jeg lukket øynene og nøt det som sjedde i fleres  påsyn. 
Det var og ganske dempet belysning. 
Da jeg etter en stund kikket på dama som ivrig sugde kuken min så jeg at det var en nærgående mann like bak henne.   Jeg bøyde meg litt mot henne og hvisket til henne: "nå tror jeg du må være forsiktig med fitta di, det er en som er ganske nær deg nå"  Da løftet hun munnen fra kuken min, smilte og sa; "FORSENT. han der har knullet meg en god stund allrede. Jeg fikk da noen merkelige føleser, både gode og dårlige, varme og kalde på samme tid.
Jeg spurte fortvilet en som sto rett på siden om han som pulte brukte kondom,, Joda han forsikret meg om at alle brukte kondom her.   
Etter  jeg hadde oppdaget hva som foregikk ble det ikke lenger noe diskret knulling, mannen bak henne øket tempoet og dama mi  stønnet høyt og  skrek om kuk. Det resulterte i at sikkert 8 -10 menn der tok henne etter tur.   Da hun hadde blitt tatt bakfra en stund slang hun seg over på ryggen, skrevet med bena opp i luften og ropte:   " mer kuuuk" mens det gikk for henne stadig vekk, Jeg følte meg som en flue på veggen der jeg lå på siden av mens hun ble tatt av mange etter tur. 


Senere. Når mange menn nakene sto og så inn gjennom et vindu til et rom med en seng der noen knullet.
Hun gikk da bort til denne gruppen "for hun villeog gjærne se in vinduet" hun også.
Dere kan jo tenke dere hvordan det gikk når en naken dame presser deg inn i mellom flere nakne menn som ser på noen som knuller..  Siden det heldigvis var veldig påbudt med bruk av kondom der var det også kondomdispensere over alt nesten. Også her..   Når hun hadde blit berørt av stive kuker rundt hoftene sine en liten stund ble hun ganske bredbent. Dette benyttet både den ene og den andre muligheten til å kile kuken sin inn i fitta hennes bakfra. Så der sto hun da og ble pult av tilfeldige. Deilig å stå litt på avstand å runkemens hun får mange orgasmer.


Savner  henne og at vi inkluderte flere i vårt sexliv. Er det et par som vil ha meg med er jeg villig til det. Er og intrissert å komme i kontakt med en mann eller dame hvor vi sammen kan finne en tredje person til å ha sex sammen med oss. Elsker K+M+M.  

Deilig historie! Runket faktisk til den og sprutet mye akkurat nå 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mads_internett skrev (På 25.2.2024 den 22.15):

Takk for historien 🙂 Skriv gjerne mer om hun gjorde og andre ting 🙂

Så hyggelig at du likte den. Selvsagt skjedde det mere mellom dem. Hun var mildt sagt super hot den gangen, lita (164 høy), timeglass figur med spretten rumpe, ganske store yppige bryster, blåøyd, blondine (ekte), med en søt liten trutmunn og supersøte føtter i størrelse 36. Denne slasken av en restaurant eier var rimelig gira på henne og ga seg ikke. Tror hun likte det ganske godt, at han var voksen, ikke spesielt kjekk men med klare alfa trekk. 

En kveld hun kom hjem fra jobb så spurte jeg om hun hadde gjort som jeg oppfordret henne til. Mens vi klinte og klådde på hverandre begynte hun å fortelle om at hadde kysset med han, han førte hånda hennes ned på mot skrittet sitt og hun kjente reisningen hans gjennom buksa. Hun kneppet opp buksa hans, fisket fram kuken og runket han. Mens hun fortalte meg dette så satte hun seg oppå meg når klærne var borte og jeg gled inni henne. Hun fortalte videre at hun hadde egentlig tenkt å la han knulle henne men de hadde ikke kondomer tilgjengelig så da tok de ikke sjansen. Jeg ble så kåt av å høre henne fortelle hvordan det var å ta frem pikken til denne voksne fyren og runke ham til han sprutet så jeg kom dypt og hardt inni henne (hun gikk på pillen). 

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vei var at en gang vi satt og drakk vin med en kamerat av meg, hjemme i stuen, så viste min samboer ham mer og mere oppmerksomhet. Da jeg skulle på toalettet, sa jeg nærmest på spøk at de kunne jo småkline litt mens jeg var borte. Da jeg kom tilbake i stuen hadde de mer enn tatt tilbudet. De enset meg knapt, fullt opptatt med å utforske hverandre. Kvelden endte litt forsiktig, men hun ble penetrert litt der på sofaen. Vi avtalte å møtes neste dag, og det var begynnelsen på at han knullet min samboer både titt og ofte.

Det var også starten på at hun gjorde seg tilgjengelig for andre menn i flere sammenhenger, spesielt på jobbreiser. Spurte hun ikke om «lov» - var hun alltid rask med å fortelle om hva hun hadde bedrevet. 
 

Endret av Otto
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...