Gå til innhold

Utro(lig) spennende og opphissende.


Lena

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Jeg ble anbefalt dette forumet av en venninde av meg, som allerede er en flittig bruker her inne. Så nå har jeg endelig registrert meg her.

Litt om meg selv:

Jente på snarlige 24 år, bosatt i Oslo men født i indre Sogn på vestlandet. Er gift med mann som er 10 år eldre enn meg, og som er født og oppvokst her øst på.

 

Min greie er at jo mer tiden går, jo mer tenner og tenker jeg på sex med andre menn. I begynnelsen følte jeg dette som ett gigantisk svik mot min kjære, men tankene og fantasiene ble mer og mer normalisert for meg.

For 6-7 måneder siden hadde jeg mitt første sidesprang, og etter det var der ingen vei tilbake. Jeg føler meg mer og mer avhengig av det, det er nesten som rus. Det har blitt en del sex-partnere den siste tiden, uten at han vet om det. Det værste av alt er at jeg ikke lenger føler den intense skyldfølelsen og selvforakten som jeg gjorde i begynnelsen. Nå er jeg bare kåt, hele dagen lang. Og bare må ha noe nytt, spennende og forbudt for å lindre begjæret.

Hvor dette vil ende, det aner jeg ikke. Men det er godt å finne ett slikt sted som dette, hvor man kan lese om andres opplevelser og erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Ja, cuckoldry har jo ingenting å gjøre med reell utroskap. Det er jo bare ødeleggende for andre mennesker. Jeg tenker at du bør finne deg et annet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

Vi ønsker ikke å bli bedratt. Men vi tenner på at dama koser seg med andre menn. Og hun her ser ikke ut til å ville avslutte forholdet. Altså bare koser hun seg. .

Og damer, samboende eller gifte, som koser seg med andre menn tenner hvertfall jeg på.

Kommer av og til over damer jeg ikke snur meg etter på gaten, som ønsker en sexpartner, og jeg føler ingen lyst til det. Men er hun i et forhold, ja da vil jeg ha henne...

Synes dama skal få kose seg og fortelle oss hva hun gjør, og samtidig må vi huske på at dette er litt lekent emne. Kanskje hun bare leker med oss. Kanskje mannen vet om det hun gjør men hun ønsker en slik vinkling på det..

Bare ressonerer rundt det.

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så fordomsfulle dere er. Utroskap skjer overalt også blandt "oss" vil jeg tro. Hun velger å stå frem med sine lyster og bør ønskes velkommen hit. Tror ikke noe på at resten av dere passer inn i noen fellesnevner på "cuckold" eller hotwife, eller har så jævla stor moral heller...

Selv så må jeg bare innrømme at det er noe ekstra spennende og sexy med horete og billige damer, som innrømmer at de liker pikk og ønsker seg masse av det. Jeg vil iallefall gjerne høre om Lenas opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...