Gå til innhold

Så må folk lære seg til en ting


Hotwife_knuller

Anbefalte innlegg

Når noen sender et svar på PM på deres eller din annonse, så svar på denne og ikke ikke slett den, det har noe med folkeskikk og gjøre, er det så vanskelig å sende et hyggelig svar tilbake på et svar dere har fått, enten det nå er negativ eller positiv svar dere sender. Trodde dette var en seriøs side som jeg hadde stor forventinger til. Selv har jeg sendt mange svar på PM, og bare fått 2 tilbake, begge positiv svar, men ikke hørt noe siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du... Det har du helt rett i!! Det var en oppvekker for meg, tusen takk for innlegget.. Jeg har ikke vært flink til å gi tilbakemeldinger selv, selv om jeg nå innser at det burde være et must.. Jeg legger meg langflat for den.. Jeg har heller tenkt sånn at jeg kontakter de som er aktuell, og ikke gitt tilbakemeldinger til de andre... Vi har lagt ut en annonse om hyttetur med gang bang, og i stedet for å svare, har jeg heller tenkt at når hytteturen blir en realitet, så kontakter jeg de som har svart.. Ser jo nå at dette ikke blir riktig..

Så fra nå av er det full skjerpings...

Mvh Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en på chatten her i går, som bl.a har sendt deg PM`er og personlig mail, skjønnte jeg, og ikke fått noe svar, selv om tonen deres var god. Så får bare håpe at alle gjør det da.

 

Nå er det ikke sånn at man alltid er tilstede fordi om man er pålogget, og får svart på Pm med det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler også om at pm'n burde være slik at den vekker litt interesse.... og ikke minst har man fått en avvisning, så kam man oppføre seg og ikke være dirtbag og slenge dritt..

 

Har tatt vare på noen svar på avvisning og legger de gjerne ut her med nick/navn fjærnet/anonymisert.

 

Å sende en PM eller klikke på chatten kan man vel presantere seg og føre en normal samtale først, og ikke snakke om pikk og lenge og hva man skal gjøre med enn.....

 

Noe mere å tenke på kanskje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg er enig i at det er mange som er dårlig til å svare på PM selv om denne passer med hva som står i kontaktannonser og profiler. Men det er også mange som er utrolig dårlig til å lese profiler og annonser og sender avgårde meldinger som i det heletatt ikke passer med hva som står i profilen.

 

Har selv fått mange meldinger fra menn som skriver, noe alla "har ikke kona lyst på noe i steden?" og disse har jeg innimellom svart på og prøvd å være høflig og sagt som det er at, nei hun er nok ikke interessert i å møte single menn alene og sannsynligvis ikke i det heletatt.

Dersom folk/menn tar seg tid til å lese gjennom profilene her inne før de sender avgårde en melding kan de kanskje luke ut en del av sin egen frustrasjon og irritasjon mot andre ved svar som ikke er som forventet/ønsket.

 

Vi er ute etter noen til meg primært og søker derfor ikke single menn, det kan derfor være være at alle ikke alltid får svar.

 

ER forøvrig helt enig i at noen maser veldig og blir sure når de ikke får svar med en gang på chat. Men det er jo ikke alltid man sitter ved PC'en selv om man står som pålogget og det hender jo også at PC'er låser seg eller krasjer og svar derfor kan ta litt tid på å komme.

 

Beklager til de som føler seg truffet eller støtt, det var heller ikke meningen å være "grinete/sur" om noen følte dette innlegget slik. Prøvde bare å si at jeg er enig i mye av det som står i tidligere poster og fortelle hvordan det kan være og hvorfor enkelte kanskje ikke får svar eller de svar de ønsker seg, selv om jeg mener man stort sett fortjener og bør kunne få et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vi må si oss enig i de som tar standpunktet: "selv om du sender en PM, må du gjøre deg fortjent til svar"... Tror som par/hotwifer flest her inne så er det mer en nok meldinger, og tar en betraktning tiden brukt inne på NorCuck, (1 % av internet tid for vår del), så vil ikke "hei", "jeg har stor kuk, se?", "klar i kveld" være meldinger vi svarer på.... Meldinger som faktisk er originale, som vekker interesse, OG SOM STEMMER MED PROFIL (alder, bosted osv) - ja takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det som er mangel på er folkeskikk bak tastaturet, når man setter visse krav mtp alder,sted ect så er det vel ett minimum at det respekteres, og ikke at man får slengt masse dritt på pm eller chat.

 

Det som er det vanligste her er at mannfolkene ikke takler damer som er dominante i denne settingen, og skal overkjøre henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo ikke hvorfor det er så vanskelig for mange av mannfolka her å akseptere at ingen svar = ingen interesse.

 

Selv får jeg noen pm, og det er noen jeg svarer på, andre ikke. Men hvis jeg nå sender en pm jeg ikke får svar på, så trenger jeg ikke grine sånn som trådstarter likevel.

Kan tenke meg at parene og jentene får pm i hist og pist, og når mange allerede har en travel hverdag, så hvorfor skal man kaste bort tiden sin på folk som ikke er interessante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig enkel filosofi:

 

Får jeg ikke svar så glemmer jeg hele greia. Legger null energi i det.

 

Ulempen med det er at jeg kan glemme hvem jeg har sendt en PM med et innhold som varierer fra "Ha ha, det var jaggu et kult bilde" til en lengre avhandling om seksualiteten i en digital brytningstid og hvordan dette gjøre at vi med forskjellige fetisjer lettere finner hverandre, hvor stor pikk jeg har og hva jeg akter å gjøre med den (det siste var altså en spøk).

Sender jeg da en PM senere kan dette bli tatt ille opp..

 

Slik er det å ikke legge så mye i flyktig internett kommunikasjon. Selv om det har kostet litt sårhet å utvikle hard internetthud så anbefales det å legge forventningsnivået dit hen.

 

 

Hva heter forresten en datanerd på svensk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Gjest knut arne

Synes denne tråden burde få ett nytt liv igjen. Mye fint skrevet her og har selv vært "offer" for neglisjering av, det jeg selv mener, er en ordentlig og oppriktig melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...