Arctic Skrevet 19. august 2012 Share Skrevet 19. august 2012 Hei. Seriøs og en ikke uerfaren Bull her:-) På reise til Oslo denne uka og har planer om å selvsagt dra innom på Sexhibition;-) Kanskje et heftig Cuckold/Hotwife par som tenker det samme (rimelig sikker på det) da er jo muligheten mange..gå dit sammen.. møtes der.. planlegge en setting eller rett og slett bare se hva som kan skje? ;-) Har selvsagt et stort lekkert hotellrom til disp dersom man skulle ønske det.. Og begge får smake om man spør pent *smiler lurt* anyone? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 20. august 2012 Forfatter Share Skrevet 20. august 2012 En liten ting til her kanskje.. :-) Mitt hotellrom (stort..) stilles selvsagt også til disp for en "liten" GB om noen skulle søke/ønske det :-) jeg koordinerer for dere om det trengs . En liten setting med rollespill på Sexhibition før kvelden går videre med uante gleder er en spennende tanke.. ikke sant .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gangbangpar Skrevet 20. august 2012 Share Skrevet 20. august 2012 Vi skal også på Sexhibition!!!!!!!! Kanskje vi treffes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 20. august 2012 Forfatter Share Skrevet 20. august 2012 :-) Dere skal ikke se bort ifra at det kanskje kunne vært hyggelig ja ;-) Et lite glass og en hyggelig prat før besøk på Sexhibition onsdag eller torsdag trenger ikke være det dummeste man kan gjøre ;-) Kanskje flere som vil være med også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 Hei Vi eller ev bare jeg satser også på en tur der fredag kveld. Vært veldig hyggelig å møtt noen der og flørtet litt ila besøket.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 Tar nok også turen bort på fredag! Jo flere jo bedre? Bare å si ifra så kan man teame opp? Vh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 Jeg har kanskje bommet litt på valgt dag jeg da - siden jeg skal på sexhibition på lørdagen Jeg har forøvrig også hotellrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
succubus Skrevet 22. august 2012 Share Skrevet 22. august 2012 Skal en tur på sexhibition vi også... men litt usikker på om det blir fredag eller lørdag? Gang bang på hotellrom etter sexhibition er en spennende tanke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 22. august 2012 Forfatter Share Skrevet 22. august 2012 Heisan succubus. Jeg blir "desverre" bare i byen frem til fredag ettermiddag så om man skal finne på noe gøy på et hotellrom så må det bli i dag eller i morgen ;-) Og JA GB etter erotisk inputt på Sexhibition frister nok mange ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 22. august 2012 Share Skrevet 22. august 2012 Jeg er så absolutt med hvis det blir gb etter sexhibition på lørdag. Skal vi tenke på noe slags tegn slik at vi lettere kan finne hverandre på sexhibition? En liten etikett med NC.COM på f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.