Gå til innhold

Sexhibition..Oslo..

Arctic

Anbefalte innlegg

Hei.

Seriøs og en ikke uerfaren Bull her:-)

På reise til Oslo denne uka og har planer om å selvsagt dra innom på Sexhibition;-)

Kanskje et heftig Cuckold/Hotwife par som tenker det samme (rimelig sikker på det)

da er jo muligheten mange..gå dit sammen.. møtes der.. planlegge en setting eller rett og slett bare se hva som kan skje? ;-)

Har selvsagt et stort lekkert hotellrom til disp dersom man skulle ønske det..

Og begge får smake om man spør pent *smiler lurt*

anyone? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting til her kanskje.. :-) Mitt hotellrom (stort..) stilles selvsagt også til disp for en "liten" GB om noen skulle søke/ønske det :-)

jeg koordinerer for dere om det trengs .

En liten setting med rollespill på Sexhibition før kvelden går videre med uante gleder er en spennende tanke.. ikke sant ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Dere skal ikke se bort ifra at det kanskje kunne vært hyggelig ja ;-)

Et lite glass og en hyggelig prat før besøk på Sexhibition onsdag eller torsdag trenger ikke være det dummeste man kan gjøre ;-)

Kanskje flere som vil være med også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan succubus.

Jeg blir "desverre" bare i byen frem til fredag ettermiddag så om man skal finne på noe gøy på et hotellrom så må det bli i dag eller i morgen ;-)

Og JA GB etter erotisk inputt på Sexhibition frister nok mange ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...