Gå til innhold

Folk som ikke møter opp til avtaler.


Drammensmann

Anbefalte innlegg

Tenk om medlemene her i samarbeid med admin / mods. hadde lagd en tråd som inneholdt noen enkle og nyttige regler

for hvordan man skal gå fram for å avtale en et treff.? ;) Kalle dem for Norcuck IRL dialogen f.eks...?

 

Spes. første gang man avtaler et treff så kan man spørre om vedkommende har hørt om NC IRL Dialogen?

 

Og foreslå at man bruker den..

som igjen kan inneholde mellom 5 og 10 punkter man kan følge for å få til en vellykket date / treff

Først og fremst noen rådgivende punkter og tilslutt noen spørsmål man besvarer for å gi et lite intrykk

av hva den andre parten tenker ang. treffet

 

 

f.eks noe slikt.

 

1. Sted og tidspunkt. (for at det ikke skal være noen tvil om hvor og når)

2. Utveksling av bilder. (for å få en viss peiling på om "fysisk tenning" er mulig, pluss at det hjelper å se et ansikt for å føle seg trygg og komfortabel)

3. Ringe og foreta en "tlf test" for å sjekke om vedkommende er seriøs. (ofte den beste metoden for å få et godt og riktig inntrykk)

4. kom med forslag.....

5. ?????

 

så utveksler man noen spørsmål / svar

 

6. sex på første date. Ja / Nei / Vi ser hvordan ting utvikler seg.

7 Sikker sex? Ja / Nei

8. f.eks. spørsmål om fetisher eller ting man tenner ekstra på.

 

Noen vil sikkert synes det blir kunstig å avtale treff på denne måten... mens andre kansksje vil føle at det blir tryggere

og mer seriøst hvis begge sider følger disse "reglene". om ikke til punkt og prikke så i det minste som en veileder.

 

OK... dette er bare et forslag.. en idé... men tror dere skjønner hvor vi vil med noe slikt!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parioslo

Vi er et par som deler samme fetish, og det er rett og slett store kukker!

Hun elsker å bli pult av store, og jeg nyter å se det. Her inne har vi truffet 2 stykker. Den ene påstod han hadde stor, men var mindre enn meg (18/15,5 - dvs over snittet både i lengde og tykkelse). Den andre stod til forventnigene, så han treffer vi fortsatt.

Vi er seriøse, men har opplevd å stå på avtalt sted flere ganger uten at de vi har avtalt med møter opp. Dessuten er vår oppfatning at de fleste menn her inne tror at det kun er nedverdigelsen av cucken som er i fokus. Hos oss bestemmer jeg hvem, hvor og hvordan hun skal knulles, så hun er mer en slutwife enn hotwife.

Uansett; vi mener mange er for direkte i henvendelsene, mange virker useriøse og andre er helt uaktuelle. Vi prøver å svare de som skriver til oss, men av og til er ikke henvedelsen verdt noe svar!

Vi ønsker oss bekreftet kukkstørrelse på menn, da vi ikke søker etter nye venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også ta med at jeg traff et par på Mortenskro i vinter, et møte for å se på kjemi, hun ble så kåt at hun ville at jeg knullet henne mot bilen, når jeg ikke ville det rett ved inngangen, så ble hun sur og ville ikke treffe meg mere, det er USERIØST !

 

Nå må du også huske på at du kun er et seksuelt verktøy for de parene du møter. Kan virke som de fleste mannfolka her inne har glemt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skinner igjennom i denne tråden at luskepikker o.l. er et problem for mange her inne. Og som det også kommer frem så er noen flinkere på å ordlegge seg enn andre, noe som ikke betyr at de er mer eller mindre seriøse. Hvordan hadde det funket med å ha et rating system som ebay har? Der kan man gi positiv eller negativ anmerkning til brukeren som gjør at man lettere kan vurdere om en bruker er seriøs eller ikke. Eventuelt "Bekreftede møter: 3", hvor par/personer kan bekrefte seg imellom at de har møtt med hverandre uten at det nødvendigvis må stå hvem som har møtt hvem.

 

For min del tenker jeg at det er alt for lett å registrere seg på denne siden, man trenger bare å velge brukernavn, passord, mail og kjønn så er man i gang (selv om jeg liker for min del at jeg har muligheten til å være anonym i folkemengden).

 

Dette er bare forslag, jeg har ikke gått idé'ene grundig i sømmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, skulle vært en slik rating som ebay, da hadde man luket ut mange. Selv skulle jeg møte en Hotwife på hotell i Oslo i går, etter mange mailer privat og på chatten her inne i 2 uker, et par dager før hørte jeg ikke mere fra dem, føler meg skikkelig dum etter at jeg også har sendt ansiktsbilde av meg selv, denne brukeren har jeg blokkert, men hjelper andre lite med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette virker som et godt forslag....

Det skinner igjennom i denne tråden at luskepikker o.l. er et problem for mange her inne. Og som det også kommer frem så er noen flinkere på å ordlegge seg enn andre, noe som ikke betyr at de er mer eller mindre seriøse. Hvordan hadde det funket med å ha et rating system som ebay har? Der kan man gi positiv eller negativ anmerkning til brukeren som gjør at man lettere kan vurdere om en bruker er seriøs eller ikke. Eventuelt "Bekreftede møter: 3", hvor par/personer kan bekrefte seg imellom at de har møtt med hverandre uten at det nødvendigvis må stå hvem som har møtt hvem.

 

For min del tenker jeg at det er alt for lett å registrere seg på denne siden, man trenger bare å velge brukernavn, passord, mail og kjønn så er man i gang (selv om jeg liker for min del at jeg har muligheten til å være anonym i folkemengden).

 

Dette er bare forslag, jeg har ikke gått idé'ene grundig i sømmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parioslo

Dette bør være såre enkelt folkens!

 

Det er helt ok å oppsøke sider som denne for å kikke og la seg inspirere.

Det er helt ok at man er 100% anonym

Det er verdiløst med 'rating' à la ebay

 

Hvis man ikke har til hensikt å overholde avtalen som gjøres, så dropp helt enkelt å avtale.

Her, som på ALLEtilsvarende fora, er det noen kikkere, noen seriøse og noen useriøse. Sånn har nettet alltid vært, og sånn vil det forbli.

 

PS! Jeg har fått dritt-varer fra ebay - fra selgere med 98-99% positiv feedback!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Det tok litt tid å lese hele denne tråden, men det står jo mye interessant her.

Jeg har for min del god erfaring fra treff her, og har i tilegg ei skikkelig hot hot hot ei som jeg har hatt kontakt med over lengre tid, men uten å møte. Men det var noe vi ble enige om på et tidlig stadium. Nok om det.

 

Jeg har ingen fasit på hvordan det skal kunne gjøres. Men, har reflektert litt rundt det.

For det første, virker det som alle "bullene" her har over snittet stor kuk. Det er jo egentlig veldig merkelig. Hvem har under snittet for at snittet skal bli snittet da?:)

 

En annen ting er jo prestasjonsangst/dagsform. Og det er jo flere her som tydlig gir uttrykk for at de blir skuffet om kuken ikke er bra nok. Vel, nå skal jeg ikke svare for alle menn her, men jeg opplever engang i blandt at kukken faller ned et øyeblikk hvis jeg blir stresset, eller på anen måte distrahert. Det er riktignok for et kort øyeblikk, men man funderer jo på hvorfor den plutselig peker på tærne.. Men for meg er det ikke noe problem, for jeg vet det bare er sånn, og som regel så blir den hakket hvassere neste gang den peker på haka igjenn.

Men det kan nok være noe i det. Kanskje er grunnen til at noen hopper av i siste liten for at de faktisk ikke er sikre på om de kan gjennomføre? Man kan jo faktisk være mer sliten på ettermiddagen enn hva man håpte dagen før.... Men det er kanskje og vanskelig å innrømme det, og "avsløre" det som en "svakhet". Men det er det ikke spør dere meg!

 

Når det gjelder ratingsyste, og lukkede grupper tror jeg ikke det er løsningen. Men det går jo an å prøve det selvfølgelig. Men jeg har mere tro på at de fleste skal kunne avgjøre om de er på sikker grunn, eller om de prater med noen som er fake. Er man litt menneskekjenner, så får man da et inntrykk av personer. Og her som på andre steder, høres det ut som det er for godt til å være sant, ja, så er det gjerne det.

100% sikker kan man vel aldrig være.

 

Men til alle dere fakes, både menn, kvinner og par. Det er lov å fantasere, men ikke la fantasien ødelegge for noen andre!(Kom til å tenke på at fakes neppe gidder å lese en så lang tråd:)

 

 

Ha en fortsatt fin kvled folk. Og husk... nå er snart høstjakta i gang, og masse jaktenker er hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Interessant debatt. Vi har opplevd både oppturer og nedturer. I begynnelsen er man naive og tror på de fleste, og går på en smell. Utrolig skuffend og demotiverende å glede seg til en avtale som ikke stiller. Som igjen fører til at man kan droppe hele opplegget i fremtiden. Men, vi har også opplevd fantastiske ting.. :) Så all form for verifisering" her inne er velkommen for vår del. De fleste er nok her for å "kikke", og det er helt greit, så lenge de er ærlig om at det og at det er det de er ute etter. Vi trenger ikke å lage noe "elite gruppe" her, men heller oppfordre alle til å være ærlige om sine intensjoner. God helg alle sammen, både drømmere og realiserere (er det et ord?). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest tallpall

Jeg har hatt som det fleste her både go og dårlig erfaringer. En av de alle verste skjedde igår..

 

Jeg har vært i kontakt med en HW her for de siste 4-5 måneder. Vi hadde en veldig gode tone sammen, chattet mye om nesten alt mulig. Hun har en ganske tidskrevende jobb, som jeg har. Men vi bli enig å treffes for en ettermiddags kaffe, med påfølgende knull.

 

Jeg hadde ordnet en kjempefin bedriftshytte med utsikt over oslofjord, kjøpte inn litt mat og drikke, tatt fri fra flere møter. Vi skulle møte på et utested for kaffe og litt småprat før vi gikk videre til hytte.

 

Jeg var såvidt innom jobben for å svar noen mailer og snakke med et par folk før jeg kjørte. Gikk innon hytte, lagt ut maten, satt drikke i kjøleskapet, tente peisen og gjørde ferdig stue og soverom. Avtalen var kl 11:30. Jeg sto på plass med kaffe kl 11:34. og ventet, og ventet , og ventet. Hun dukket ikke opp, ingen mail, hverken på NC eller Hotmail..

 

Jeg til og med fikk en parkeringsbot fordi jeg var for seint tilbake til bilen..

 

Og i dag, ser jeg at hun var pålogget igår kveld rundt kl 23, men jeg har fortsatt ikke fått noe forklaring..

 

Som Fia sier, sånne episoder kan være veldig deprimerende og demotiverende.. Men det er bare å bruke den som en lærepenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det er jo egentlig veldig kjekt om enn ved slike skuffelser, der ingen svar eller akseptabel forklaringer blir gitt. Skriver en liten hyggelig melding på vedkommende profil's gjestebok.

F.eks "Hva skjedde, fikk du/dere hindringer ? Ta gjerne kontakt igjen å fortell om alt gikk bra?"

Det skal ikke mange slike til for at andre tar tegningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt som det fleste her både go og dårlig erfaringer. En av de alle verste skjedde igår..

 

Jeg har vært i kontakt med en HW her for de siste 4-5 måneder. Vi hadde en veldig gode tone sammen, chattet mye om nesten alt mulig. Hun har en ganske tidskrevende jobb, som jeg har. Men vi bli enig å treffes for en ettermiddags kaffe, med påfølgende knull.

 

Jeg hadde ordnet en kjempefin bedriftshytte med utsikt over oslofjord, kjøpte inn litt mat og drikke, tatt fri fra flere møter. Vi skulle møte på et utested for kaffe og litt småprat før vi gikk videre til hytte.

 

Jeg var såvidt innom jobben for å svar noen mailer og snakke med et par folk før jeg kjørte. Gikk innon hytte, lagt ut maten, satt drikke i kjøleskapet, tente peisen og gjørde ferdig stue og soverom. Avtalen var kl 11:30. Jeg sto på plass med kaffe kl 11:34. og ventet, og ventet , og ventet. Hun dukket ikke opp, ingen mail, hverken på NC eller Hotmail..

 

Jeg til og med fikk en parkeringsbot fordi jeg var for seint tilbake til bilen..

 

Og i dag, ser jeg at hun var pålogget igår kveld rundt kl 23, men jeg har fortsatt ikke fått noe forklaring..

 

Som Fia sier, sånne episoder kan være veldig deprimerende og demotiverende.. Men det er bare å bruke den som en lærepenge til neste gang.

 

Spør henne da gjerne om hva som skjedde på Profilen her! Det kan jo være et engangs tilfelle, men da burde du jo hørt noe (helst før) før eller siden: Eller blir det et hint til alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig ny her, men ser problematikken og har opplevd den i andre scenarioer selv, og det er ikke særlig gøy. Har ingen treff erfaring med folk herfra, men har en liten antakelse om det finnes useriøse "par" her også. Kom over denne siden for kort tid siden, og håper den kan føre til mye spennende. Men tror vel ikke lukkede grupper nødvendighvis ier løsningen. Hvordan kommer man da i kontakt med nyankomne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...