Gå til innhold

Folk som ikke møter opp til avtaler.


Drammensmann

Anbefalte innlegg

Leser at flere og flere opplever at folk ikke møter til avtaler. Hvorfor avtaler folk møte, for å avlyse avtalen uten å si ifra?

 

Det hender at ting dukker opp, men er det ikke mulig å gi beskjed? Jeg blir opprørt av sånn oppførsel, og føler med de som opplever det.

 

Hva med å lage en tråd, hvor man opplyser om hvem som ikke møter?, eller føler man at det blir litt på kanten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et problem på alle cuckolding-forumer; såkalte "fakers". Problemet er at de ikke er det for å treffe noen i virkeligheten; de ønsker bare fantasien, også sitter de alene på rommet og runker - men tørr ikke å gjøre noe selv. Det er 99% menn som er i denne kategorien - jentene møter når de først har avtalt noe. Det er bare ensomme, tafatte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Heldigvis finnes det seriøse også. Bare umulig å kunne sile ut de seriøse. Desverre også parprofiler der det bare er mannen sin fantasi. Konen vet kanskje ikke at han er på nett. Såkalte wannabe. Klart de som er her bare for fantasien også må få lov, men hvorfor kan de ikke bare opplyse oss andre om det da? Men vi har da fått til mange deilige opplevelser de siste tå år likevel. Alt khar skjedd på Spraydate og Cupido. Enda tilgode her.

 

Så finnes du bull boende i Bergen eller bare innom byen, ta gjerne kontakt med oss......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale dere å snakke med/avtale møte med de som er "bekreftet par/kvinne/mann/". Da vil det være større sjanse for at den personen dere snakker med stiller opp.

Hvis en bruker er bekreftet via admin er det 100% sikkert at vedkommende som skriver er den personen utgir seg for å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått råd. Men 100% ???? Tror ikke det er det..

 

Nei, du har nok rett i det, ingenting er sikkert. Men det viser i det minste at brukeren som er bekreftet har lagt litt mer av sjela si inn i å vise frem at han/hun/de er seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjenspeiler seg i alle fora, bare les tråder og grupper her inne, som regel ender ting opp i at det er fantasi ect ect kona er ikke med på dette og dette er han sin ting, synd og tragisk, er liksom ikke så morsomt å sitte å vente på en som avtaler og ikke har palner om å møte opp....

 

Kanskje lage en lukket gruppe el med de som er bekreftet her, og slippe unna de som er useriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen ikke garantert at de møter selvom man gjør alt riktig i forkant heller..

Vi har flere ganger blitt sittende ute alene, selvom vi har sendt sms og hatt kontakt utenfor nettsiden i forkant..

SMS et par timer før treff blir gjerne ikke besvart, og så kommer det en eller annen unnskyldning dagen etter - eller min favoritt - en melding midt på natta om at han havna på byen, men er klar nå hvis vi bare sier hvilket hotell vi bor på.........

 

Så selv bekreftede og seriøse profiler uteblir... Dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjeld det å sile klinten frå kveiten:) Det er veldig mange useriøse, (les menn som fantasere utan å ha kona med) Eg har hatt avtale med tre par utan å møte dei, men alle gav beskjed:) Eitt av para hadde ein god grunn og dei to andre trong meir tid for å gå inn i cuckolding. Til no har eg ikkje møtt nokon frå NC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ir0nman

Hvorfor er 99,9% av "parene" her inne administrert av menn, som prøver å treffe jenta når de utgir seg for å være cuks og ha en hotwife? burde anta at hun styrte profilen. Dama mi har egen profil som hun styrer helt selv, men hun har gått lei av useriøse "par" henvendelser. ...

Vedr useriøse menn så er det også de som møter opp, men som har lovet mer enn de holder om de er par. Har opplevd at par treff dama, og at han skrev om par + par, men da vi møttes var dette totalt ukjent for konen. Han møtte henne også alene, men til slutt viste det seg at konen ikke visste om dette heller og de ble til slutt skilt som følge av avsløringene. Det var vissst ikke første gang... Men direkte forbannet ble vi da vi fant bilder av dama på et forum der han annonserte.... de ble fort fjernet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også flere ganger opplevd å bli sittende å vente på folk som ikke dukker opp! Og som heller ikke gir beskjed om at noe har kommet i veien!! Kjedelig at noen velger å oppføre seg sånn... men synes ikke at det blir riktig å henge ut noen spesifikt her på forumet.

Som Empire sier så er det nok riktig at mange bare tenner på tanken å møte noen og som også sikkert har veldig lyst, men feiger ut når det kommer til stykket. Som vi alle vet så er det stor forskjell på folk når det kommer til det å ha samvittighet og ansvar for hvordan man oppfører seg mot andre. Virker som om disse forskjellene blir enda mer tydelige på et forum der ting handler om sexuelle fantasier og forbindelser. Vi mener at det ikke burde være noen forskjell..! Det å være pålitelig i alle sammenhenger burde være en selvfølge.

 

Skjønner de som savner en mulighet til å sile ut verstingene... men tror eneste måte å finne ut om folk er seriøse eller ikke er å prøve å danne seg et bilde av den enkelte ut fra hva den enkelte skriver om seg selv i profilen, hva andre skriver i gjesteboka og helst chatte med folk å danne et bilde på den måten.

 

Man kan alltid ta feil av andre mennesker desverre, sånt er ikke til å unngå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med annonser på nett, så er det damene som trekker seg, har erfart det mye, og man føler seg som en idiot, når du sitter i bilen og ingen dukker opp. Di to damene jeg har truffet, har begge vært gift, den ene mannen var hjemme, og den andre var borte når jeg var der. Så JA takk til gifte kvinner, med eller uten mann tilstede, gifte kvinner er di mest seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det skjedd igjen...!! avtalte med en som virket veldig ivrig på treff i kveld...

 

Mann som utga seg for å være fra Oslo nord.

 

Fikk tilogmed til en telefonsamtale med vedkommende der personen virket ganske hyggelig, oppegående og oppriktig interessert i treff.

Han fikk adressen vår og vi regnet med at vedkommende ville si ifra når han var på på vei...

 

Klokka går... vi rydder huset.. dusjer... etc etc.

sender en mld. en halv time før klokkeslettet vi hadde avtalt for å høre om han er på vei...

Mistanken om at han ville utebli kom nok snikende allerede da..

 

Ingen svar fra vedkommende...

 

Venter en time, men ingen dukker opp...

Så sender vi en sms til med spørsmål om han vil være så vennlig å bekrefte om han kommer eller ikke!?

 

Null respons......

 

Vi har nok blitt utsatt for nok en "luskepikk" som har fått hetta og gått å gjemt seg...

Skjønner bare ikke sånn oppførsel!!??? Merkelige folk som gjør sånn...

 

Virker som enkelte tenker... høh, det er da bare en teit sex treff!!... det kan da umulig være så farlig...!!

Må bare få si at folk som stiller opp... men som f.eks blir så nervøse at de ikke får opp pikken..

er 10.00 ganger tøffere og kulere enn folk som gjør slikt. Og har også 100 ganger større sjans på å

få lov å være venn med oss her og komme på besøk igjen...

 

Mens luskepikker som uteblir og lar være å melde avbud, rett og slett kan glemme treff senere, vennskap osv.

 

Er MEGET fristet til å oppgi hans fulle nick.. men gjør det ikke..

men kommer til å advare vennene våre her om de er int. i å høre om hvem det er som befinner seg på vår "svarteliste"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det skjedd igjen...!! avtalte med en som virket veldig ivrig på treff i kveld...

 

Mann som utga seg for å være fra Oslo nord.

 

Fikk tilogmed til en telefonsamtale med vedkommende der personen virket ganske hyggelig, oppegående og oppriktig interessert i treff.

Han fikk adressen vår og vi regnet med at vedkommende ville si ifra når han var på på vei...

 

Klokka går... vi rydder huset.. dusjer... etc etc.

sender en mld. en halv time før klokkeslettet vi hadde avtalt for å høre om han er på vei...

Mistanken om at han ville utebli kom nok snikende allerede da..

 

Ingen svar fra vedkommende...

 

Venter en time, men ingen dukker opp...

Så sender vi en sms til med spørsmål om han vil være så vennlig å bekrefte om han kommer eller ikke!?

 

Null respons......

 

Vi har nok blitt utsatt for nok en "luskepikk" som har fått hetta og gått å gjemt seg...

Skjønner bare ikke sånn oppførsel!!??? Merkelige folk som gjør sånn...

 

Virker som enkelte tenker... høh, det er da bare en teit sex treff!!... det kan da umulig være så farlig...!!

Må bare få si at folk som stiller opp... men som f.eks blir så nervøse at de ikke får opp pikken..

er 10.00 ganger tøffere og kulere enn folk som gjør slikt. Og har også 100 ganger større sjans på å

få lov å være venn med oss her og komme på besøk igjen...

 

Mens luskepikker som uteblir og lar være å melde avbud, rett og slett kan glemme treff senere, vennskap osv.

 

Er MEGET fristet til å oppgi hans fulle nick.. men gjør det ikke..

men kommer til å advare vennene våre her om de er int. i å høre om hvem det er som befinner seg på vår "svarteliste"!!

 

Welcome to my life :) Sitter faktisk å lager en blog med der jeg kommer til å legge ut slike ting med nick og navn og hele meldingshistorien.... som en advarsel for andre slik at de slipper å bli utsatt for slike useriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt kontakt annonse på nett siden 2005 og møtt 6 damer den ene 3 ganger, den 7 dama jeg skulle treffe fant jeg rett og slett ikke frem til selv om jeg snakket med hun på telefonen samtidig som jeg var på vei, men nok om det, mitt inntrykk av damer på disse kontakt sidene, velger di useriøse Pga at dem er flinke til å ordlegge seg, er ikke dermed sagt at dem er seriøse av den grunn, selv er jeg ikke flink til å ord legge meg, så en telefon samtale løser dette rimelig fort. Jeg har alltid holdt avtaler, kanskje folk burde tenke litt annerledes før dem avtaler treffe ut i fra kukk str så tror jeg di fleste her inne blir fornøyd. Selv har jeg blitt møtt med at jeg er useriøs her inne, det kan dem ikke si før dem har møtt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt kontakt annonse på nett siden 2005 og møtt 6 damer den ene 3 ganger, den 7 dama jeg skulle treffe fant jeg rett og slett ikke frem til selv om jeg snakket med hun på telefonen samtidig som jeg var på vei, men nok om det, mitt inntrykk av damer på disse kontakt sidene, velger di useriøse Pga at dem er flinke til å ordlegge seg, er ikke dermed sagt at dem er seriøse av den grunn, selv er jeg ikke flink til å ord legge meg, så en telefon samtale løser dette rimelig fort. Jeg har alltid holdt avtaler, kanskje folk burde tenke litt annerledes før dem avtaler treffe ut i fra kukk str så tror jeg di fleste her inne blir fornøyd. Selv har jeg blitt møtt med at jeg er useriøs her inne, det kan dem ikke si før dem har møtt meg.

 

Er nok ikke mange som går etter kukk str som er seriøse (dette for vi vet hvor dyp en skjeden er) og de fleste som skryter av sitt storelem 25cm+ blir bare latterlig siden ett A4 ark på høykant er 29cm og noe slikt gir ikke nytelse da det ikke er så veldig godt å bli brukt som ett kjøttstykke.

 

Tror og vet for mindel så er det erfaring/område og ikke minst at personen tiltaler mtp utseende for jeg jeg EVT avtaler treff, tross alt skal man orke å gjøre noe med vedkommende.....

 

Og i C kan en setting veldig fort bli ødelagt med at en med for eks ikke eller liten erfaring gjør noe feil og da er alt plutselig helt tragisk... har opplevd det og det er snakk om plutselig turnoff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke mange som går etter kukk str som er seriøse (dette for vi vet hvor dyp en skjeden er) og de fleste som skryter av sitt storelem 25cm+ blir bare latterlig siden ett A4 ark på høykant er 29cm og noe slikt gir ikke nytelse da det ikke er så veldig godt å bli brukt som ett kjøttstykke.

 

Tror og vet for mindel så er det erfaring/område og ikke minst at personen tiltaler mtp utseende for jeg jeg EVT avtaler treff, tross alt skal man orke å gjøre noe med vedkommende.....

 

Og i C kan en setting veldig fort bli ødelagt med at en med for eks ikke eller liten erfaring gjør noe feil og da er alt plutselig helt tragisk... har opplevd det og det er snakk om plutselig turnoff!

 

 

Mye enig.. Men str har jo litt å si da.. Det er jo greit å kunne finne den ;-)

Har opplevd flere som skryter på seg gjennomsnitt + litt, uten å være kjemper..

Men når det kommer til stykket er de godt UNDER snittet.. Da blir man skuffet da..

25+ høres bare vanskelig ut... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye enig.. Men str har jo litt å si da.. Det er jo greit å kunne finne den ;-)

Har opplevd flere som skryter på seg gjennomsnitt + litt, uten å være kjemper..

Men når det kommer til stykket er de godt UNDER snittet.. Da blir man skuffet da..

25+ høres bare vanskelig ut... :-)

 

Enig! Størrelse har noe å si. Men det finnes en hel verden mellom 12 og 22 cm...

Og det er helt tragisk når de sier de er 20 cm og kommer med en på 14!!!!! DA blir jeg skuffa da! og han får IKKE komme tilbake nei ;-)

Store kuker er min fetisj, som andre har sine fetisjer.

 

Jeg kan også fortelle at det ER mye useriøst her inne. Tror også som enkelte har sagt, at det sikkert er mange menn her inne som kunne tenkt seg at kona var hotwife... Men det hjelper ikke å lyge om det. Det blir fort avslørt.

 

Men faktisk finnes det seriøse og ærlige buller her inne, som kommer som avtalt og elsker å tilfredsstille oss hotwifer. Det kan jeg skrive under på :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med to hotwife her inne, begge vil treffe meg, har sent bilder, alt er ok, fått bilder i retur, alt vel skrevet frem og tilbake, så kommer unnskyldningen dagen før treff, hadde glemt at jeg skulle ditt og datt, bare vås prat. Har også sendt mange svar her inne, og får bare negativ svar tilbake, mener dem da noe med sin annonse her inne da ? Ingen vet hvordan jeg er som person og elsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...