Gå til innhold

Får cuckolden mer eller mindre sex av sin hotwife hvis hun tar seg en elsker / bull ?


bdsm35

Får cuckolden mer eller mindre sex av sin hotwife hvis hun tar seg en elsker /bull ?  

52 stemmer

  1. 1. Får cuckolden mer eller mindre sex av sin hotwife hvis hun tar seg en elsker /bull ?

    • Mye mer sex med sin hotwife enn før
      12
    • Mer sex med sin hotwife enn før
      15
    • Like mye sex med sin hotwife som før
      6
    • Mindre sex med sin hotwife enn før
      7
    • Mye mindre sex med sin hotwife enn før
      8
    • Ingen sex med hotwife lenger
      9


Anbefalte innlegg

Uten å ha allverdens erfaring med praktiseringen av hotwiferollen i praksis har jeg et spørsmål - hva er det egentlig i praksis som bare bullen får, og ikke cuckolden ? Vil gjerne utdype det litt; min mann har tidligere vært i et D/S forhold med innslag av cuckolding, og han har fortalt meg at han fikk jo det samme som bullen av sin hotwife, f.eks hvis hun hadde med seg sin elsker hjem, og de hadde trekant, så knullet de begge hans daværende samboer etter tur, og hvis hun hadde sex med en bull mens han lå bundet på naborommet, ble han alltid knullet av henne etterpå. Det eneste han ikke fikk være med på var flørtingen. Er det slik i virkeligheten? Han sier de hadde mere sex i periodene når hans samboer hadde en elsker (hun fikk jo enda mer sex, jeg ser den..men allikevel). Det er vel slik i praksis at det er vanskelig å slutte å ha sex med sin faste partner, har man barn, jobb og familie er det ikke lett å ha en elsker for hånden hver gang man trenger noe ? Jeg har i hvertfall tenkt å finne på et eller annet som bare er for meg og min bull, som jeg ikke skal dele med min mann, hva det blir gjenstår å se, og forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok mange varianter ute og går vil jeg tro. I et forhold der jeg var bull i en periode, var regelen slik at cuckolden fikk når hotwifen trengte, og bullen ikke var tilgjengelig, men cuckolden måtte finne seg i å knulle fruen med kondom. Det var altså kun bullen som fikk sprute i fitta.

 

Jeg har også erfaring med forhold som fungerer tidvis som et "normalt" trekantforhold.

 

Det som vel bør være hovedregelen (hvis det skal være noen regel her), er at når bullen er tilstede, så er det han som bestemmer hvilken rolle cuckolden skal ha - tilskuer, deltaker, eller ingen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo mer jeg tenker på det , så vil jeg for min egen del ha noen regler som gir bullen noen privilegier, for å si det sånn, det er ikke det at det må være så store ting, men det må være noe som setter rangordenen mellom de tre involverte, med cuckolden nederst på stigen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under tvil svarte jeg like mye som før, men når han er her blir det nok mer enn før, jeg får nesten alltid knulle henne etter at han har tømt seg i henne,

og noen ganger er det jeg som får "ta" henne først. Så egentlig blir det kanskje litt mer enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss fungerer det slik at han ikke er forunt å sprute i meg anytime, det er forbeholdt bull, det samme gjelder i all hovedsak suging også.

Før treff har han aldri tilgang til fitta, da den spares til treffet.

Det hender han får litt etterpå, hvis mulig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss praktiseres det mye likt som hos DrmPar. Suging er forbeholdt Bull. Fra besøk avtales, og gjerne litt før det også, er det full fittenekt. Etter treff er regelen at cucky skal runkes i buksa en gang før han kanskje får tilgang. Og siden han ikke er mann til flere utløsninger per døgn blir det minimum et døgn før han kan nærme seg fruens fitte.

Som oftest etter en runde med skikkelig Bull er fitta også så øm at det får flere dager.

Ved besøk i swingersklubber er det strengt forbudt å røre både fruen og andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Snedig å se så forskjellig vi praktiserer dette. Her er det ingen fittenekt nei. Det ville jo vært ris til egen bak.... Cuckolden her er heller ikke underdannig. Han er heller meget dominant. Bullen er en brikke i vårt spill, og mannen min elsker å dele meg med mange. Så ut fra alle regler og underdannighet, fittenekt og ydmykelse er vi sikkert bare wannabees vi ;-)

Jo flere jeg knuller, jo kåtere blir vi på hvernadre. Og jeg elsker at han knuller meg hardt og deilig etter at bullen har knulla meg og helst spruta meg full!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man dømme ut i fra denne lille spørreundersøkelsen burde alle menn som ønsker seg mer sex med sin kone oppfordre henne til å bli en 'hotwife', alternativene like mye, litt mer og mye mer utgjør tilsammen 66 % - altså har cuckolden lite å tape, men desto mer å tjene på å dele konen sin med en bull, sjansen er stor for å få like mye sex, og sjansen for å få mer sex enn før er større enn sjansen for å få midre enn før. Bullen får jo mer enn før, så dette blir mest sannsynlig en vinn-vinn situasjon for alle tre parter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 years later...
robert54 skrev (På 23.7.2012 den 23.31):

Her er det nok mange varianter ute og går vil jeg tro. I et forhold der jeg var bull i en periode, var regelen slik at cuckolden fikk når hotwifen trengte, og bullen ikke var tilgjengelig, men cuckolden måtte finne seg i å knulle fruen med kondom. Det var altså kun bullen som fikk sprute i fitta.

 

Jeg har også erfaring med forhold som fungerer tidvis som et "normalt" trekantforhold.

 

Det som vel bør være hovedregelen (hvis det skal være noen regel her), er at når bullen er tilstede, så er det han som bestemmer hvilken rolle cuckolden skal ha - tilskuer, deltaker, eller ingen av delene.

Er det bull som bestemmer eller er det hotwife. Trodde det var damen sine prinsipper som gjaldt. 
Dog ser vi at hun kan rådføre seg med bull ved behov. Ved vår debut fikk jeg fittenekt og kuklås. Jeg fikk barbere henne slikt hun var mest mulig lekker for han.

Er det ikke noen bull tilgjengelig får jeg pule som vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
TOPLUSSTO skrev (På 29.7.2020 den 16.36):

Er det bull som bestemmer eller er det hotwife. Trodde det var damen sine prinsipper som gjaldt. 
Dog ser vi at hun kan rådføre seg med bull ved behov. Ved vår debut fikk jeg fittenekt og kuklås. Jeg fikk barbere henne slikt hun var mest mulig lekker for han.

Er det ikke noen bull tilgjengelig får jeg pule som vanlig. 

Enig, har man først avtalt spillet skal hun selvsagt legge premissene. Er Bull tilgjengelig og innfrir slik hun ønsker/nyter så kan hun selvsagt innføre både fittenekt og kuklås på cuck. Det igjen kan føre til ekstra tenning med mulig oppside der hun opphever både nektelsen og frigjør cuck fra lås for en stakket stund og gir han tilgang - om hun vil, enten det er for egen glede eller for å ydmyke cuck enda mer med at hun kun gjør det for å være raus, om han ikke innfrir lenger. Dette kan gå i perioder og plutselig er det bare paret som leker sammen en stund. Slik sett kan livsstilen holdes levende lenge, tror vi. 

 

PS! Og svaret på pollen ble dermed, for vår del; mindre sex enn før (når det gjelder cuckolden)

Endret av SSC-par
  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Når vi var som mest aktiv varmet jeg henne opp før hun gikk til elskeren, med oralsex og fingerpuling. Når hun kom hjem var jeg helt avkåret fra sex. Det nyttet ikke å mase i det heletatt.

Så når det skjer igjenn en gang i framtiden så er "reglene" dkrevet i stein.

  • Takk 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...