Gå til innhold

Fin søndag


kryddermix

Anbefalte innlegg

Kona kom hjem i morges....vi skiltes i to tida i natt. Etter å ha tilbrakt noen timer på en nattklubb, kom hun i kontakt med en ung mann. Det var ikke vanskelig å se at de fant tonen. Jeg liker jo denne settingen, så jeg holdt litt avstand. Jeg ble sittende i baren å se på dem...hun lot ham beføle seg...gjorde seg deilig for ham....Når de danset, var det med sex i blikket. Som sagt forsvant de etterhvert. Jeg drakk opp ølet mitt og gikk hjem. Ingen sms, ingen ting. Tankene henledet meg til dem. Kåt og stiv ble det en runk. Kåte tanker. I dag kom hun hjem. Hun var sliten men fornøyd. Hun fant senga. Før hun sovnet, fikk jeg en broket fortelling om hennes deilige natt. Mannen var 30 og singel. De hadde dratt til hans hus. Han hadde gitt henne orgasme flere ganger. Sprutet inni henne og over ansiktet hennes. Ble kåt mens hun fortalte. Blikket var drømmende og øynene matte. Kona mi var skikkelig fornøyd. Jeg lot henne i fred. Gikk i stua og runket igjen. Når jeg sitter og skriver, blir jeg jaggu kåt igjen. Elsker at hun blir fylt opp av andre menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...