Jump to content

Fin søndag

kryddermix

Recommended Posts

Kona kom hjem i morges....vi skiltes i to tida i natt. Etter å ha tilbrakt noen timer på en nattklubb, kom hun i kontakt med en ung mann. Det var ikke vanskelig å se at de fant tonen. Jeg liker jo denne settingen, så jeg holdt litt avstand. Jeg ble sittende i baren å se på dem...hun lot ham beføle seg...gjorde seg deilig for ham....Når de danset, var det med sex i blikket. Som sagt forsvant de etterhvert. Jeg drakk opp ølet mitt og gikk hjem. Ingen sms, ingen ting. Tankene henledet meg til dem. Kåt og stiv ble det en runk. Kåte tanker. I dag kom hun hjem. Hun var sliten men fornøyd. Hun fant senga. Før hun sovnet, fikk jeg en broket fortelling om hennes deilige natt. Mannen var 30 og singel. De hadde dratt til hans hus. Han hadde gitt henne orgasme flere ganger. Sprutet inni henne og over ansiktet hennes. Ble kåt mens hun fortalte. Blikket var drømmende og øynene matte. Kona mi var skikkelig fornøyd. Jeg lot henne i fred. Gikk i stua og runket igjen. Når jeg sitter og skriver, blir jeg jaggu kåt igjen. Elsker at hun blir fylt opp av andre menn :)

Det er alltid noe spesielt deilig med at det er uten kondom... litt risky, men mye deiligere...

Jeg aksepterer det, av ren kåthet når man står oppe i situasjonen.

Er så enig. ;)

Fortell i detalj hva kona gjorde da ;)