kryddermix Skrevet 17. juni 2012 Share Skrevet 17. juni 2012 Kona kom hjem i morges....vi skiltes i to tida i natt. Etter å ha tilbrakt noen timer på en nattklubb, kom hun i kontakt med en ung mann. Det var ikke vanskelig å se at de fant tonen. Jeg liker jo denne settingen, så jeg holdt litt avstand. Jeg ble sittende i baren å se på dem...hun lot ham beføle seg...gjorde seg deilig for ham....Når de danset, var det med sex i blikket. Som sagt forsvant de etterhvert. Jeg drakk opp ølet mitt og gikk hjem. Ingen sms, ingen ting. Tankene henledet meg til dem. Kåt og stiv ble det en runk. Kåte tanker. I dag kom hun hjem. Hun var sliten men fornøyd. Hun fant senga. Før hun sovnet, fikk jeg en broket fortelling om hennes deilige natt. Mannen var 30 og singel. De hadde dratt til hans hus. Han hadde gitt henne orgasme flere ganger. Sprutet inni henne og over ansiktet hennes. Ble kåt mens hun fortalte. Blikket var drømmende og øynene matte. Kona mi var skikkelig fornøyd. Jeg lot henne i fred. Gikk i stua og runket igjen. Når jeg sitter og skriver, blir jeg jaggu kåt igjen. Elsker at hun blir fylt opp av andre menn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrUlsteinvik Skrevet 19. juni 2012 Share Skrevet 19. juni 2012 En ukjent fyr uten kondom ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spent Skrevet 19. juni 2012 Share Skrevet 19. juni 2012 Det er alltid noe spesielt deilig med at det er uten kondom... litt risky, men mye deiligere... Jeg aksepterer det, av ren kåthet når man står oppe i situasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kryddermix Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Share Skrevet 20. juni 2012 det var uten kondom ja...lurt? nei...men deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spen0l Skrevet 22. juni 2012 Share Skrevet 22. juni 2012 Det er alltid noe spesielt deilig med at det er uten kondom... litt risky, men mye deiligere... Jeg aksepterer det, av ren kåthet når man står oppe i situasjonen. Er så enig. Fortell i detalj hva kona gjorde da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.